abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:28:36 #181
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_146067058
Overigens wel weer grappig dat jij hem blijkbaar dat wereldje in hebt geholpen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:43:33 #182
365422 Catatafish
Stories will soon be told.
pi_146067555
Move on people, nothing happened.
pi_146069291
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
Overigens wel weer grappig dat jij hem blijkbaar dat wereldje in hebt geholpen.
Hehe, inderdaad. TS heeft d'r vriend een wereld in geholpen waar hij zich kapot snuift, slikt en zuipt en vervolgens klagen dat hij op een bepaald moment zichzelf niet meer in de hand had.

Je vriend is te ver gegaan, maar er zijn duidelijk wel ergere problemen.
pi_146069529
Het is vrij gebruikelijk dat je aan iemand wil zitten met xtc, overigens is jullie gebruik volgens mij niet normaal meer, ik ga niet meer gebruiken, neem gewoon ff een kwartje. :')

Het lijkt erop dat jullie wekelijks aan de xtc/coke zitten. Das beetje vaak he
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_146077809
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef kloontientien het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet echt volledig verteld.

Hij probeerde onder de tafel gewoon naar haar kut te grijpen steeds. toen ze naar de wc ging, is hij achter haar aan gelopen en heeft haar gewoon van de pot af proberen te trekken terwijl ze aan het plassen was.

Dit alles ook gewoon in mijn bijzijn, alleen was ik zo naar de klote dat ik niets doorhad.
Dat is wel echt fucked up. Drugs of geen drugs...
pi_146082226
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 12:37 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Het is vrij gebruikelijk dat je aan iemand wil zitten met xtc, overigens is jullie gebruik volgens mij niet normaal meer, ik ga niet meer gebruiken, neem gewoon ff een kwartje. :')

Het lijkt erop dat jullie wekelijks aan de xtc/coke zitten. Das beetje vaak he
Ach, de meeste UVT'ers zijn nog ergere wandelende pillendozen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_146082312
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:06 schreef kloontientien het volgende:

[..]

Hij heeft haar eigenlijk gewoon aangerand.
Mwoah.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 21:58:11 #188
262 Re
Kiss & Swallow
pi_146093487
Is dit een uitspatting van coke en xtc combi of iets?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_146094741
pi_146106131
beetje jammer dat ts niet meer te vinden is in het topic!

hoe gaat het nu tussen jullie ts ?

al met oplossingen begonnen ?
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:04:41 #191
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_146107143
Jezus hoe erg kun je overdrijven :')
Hij heeft onder invloed van drugs/drank aan een andere meid gezeten, waar jij ook nog bij was.
Denk niet dat hij dit bewust gedaan heeft.
Je doet alsof hij al 3 jaar een affaire heeft :')
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:45:32 #192
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_146108308
wat je ook doet, niet stoppen met de drugs! Das toch zonde en het wordt nooit meer leuk anders! Mensen die anders beweren, hebben niet écht geleefd.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_146110030
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:45 schreef Sosa het volgende:
wat je ook doet, niet stoppen met de drugs! Das toch zonde en het wordt nooit meer leuk anders! Mensen die anders beweren, hebben niet écht geleefd.
_O_
pi_146110402
Wat een overdreven verhaal. Ik dacht dat hij minstens met 25 vrouwen was vreemdgegaan of een buurmeisje had misbruikt dat nog op de basisschool zit. Wat blijkt, hij heeft onder invloed van drugs avances gemaakt bij een dame die daar niet van gediend was.

Dat is niet netjes, maar om iemand daarvoor na een relatie van 3 jaar op straat te zetten vind ik zwaar, zwaar, zwaar overtrokken.

Ik denk dat jullie beter samen kunnen werken aan het drugsmisbruik.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_146110485
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef kloontientien het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet echt volledig verteld.

Hij probeerde onder de tafel gewoon naar haar kut te grijpen steeds. toen ze naar de wc ging, is hij achter haar aan gelopen en heeft haar gewoon van de pot af proberen te trekken terwijl ze aan het plassen was.

Dit alles ook gewoon in mijn bijzijn, alleen was ik zo naar de klote dat ik niets doorhad.
Jullie zijn beiden fout. Het ligt aan de drugs. Als jij niet doorhebt dat je vriend onder je neus iemand aanrandt hoe kun je hem het dan verwijten? Jullie waren zo knetter dat jullie niet meer normaal kunnen doen. Bij jou uit zich dat in niet doorhebben dat je vriend onder je neus vrouwen aanrandt, bij hem in het aanranden van vrouwen.

Drugs is jullie probleem.

(en ik neem zelf ook weleens een snuif maar dit is echt absurd)
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_146110561
quote:
7s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Blijkbaar heeft hij zichzelf en zijn drugsgebruik niet meer in de hand en ik zou als ik jou was ook eens bij mezelf te raden gaan of ik het zelf nog wel in de hand had. Lijkt me dus een prima moment voor hem om compleet te nokken met drugs. Als hij dat niet voor je overheeft dan weet je hoe het ervoor staat en hoe belangrijk je nou eigenlijk voor hem bent.
Dat geldt ook voor TS wat mij betreft. Als jij niet doorhebt dat je vriend naast je andere vrouwen aan het aanranden is en ze van de plee af trekt dan ben je zelf ook veel en veel te ver gegaan met de drugs. Beetje hypocriet om dan haar vriend van alles te verwijten terwijl ze er zelf naast zat maar zo van het padje was dat ze het niet eens doorheeft. En dan moet haar vriend nu bij zijn vader slapen.....
pi_146115752
Het is niet netjes, maar er zijn aardig wat variabelen die ertoe leiden dat hij dit deed (de drugs en alcohol). Geef hem een kans wnat blijkbaar zit hij er ook echt heel erg mee en wilde hij dit niet. Zeg dat ie op moet rotten met zn drugs.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_146115786
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jullie zijn beiden fout. Het ligt aan de drugs. Als jij niet doorhebt dat je vriend onder je neus iemand aanrandt hoe kun je hem het dan verwijten? Jullie waren zo knetter dat jullie niet meer normaal kunnen doen. Bij jou uit zich dat in niet doorhebben dat je vriend onder je neus vrouwen aanrandt, bij hem in het aanranden van vrouwen.

Drugs is jullie probleem.

(en ik neem zelf ook weleens een snuif maar dit is echt absurd)
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_146118022
Als je vriend, aldus dat meisje (en ook aldus TS want die vat het allemaal heeeeel zwaar op), die chick heeft aangerand, waarom de fack doet ze dan geen aangifte? Of waarom de fak doe jij zelf geen aangifte TS? Als het allemaal echt zo erg is?
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_146133538
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat een overdreven verhaal. Ik dacht dat hij minstens met 25 vrouwen was vreemdgegaan of een buurmeisje had misbruikt dat nog op de basisschool zit. Wat blijkt, hij heeft onder invloed van drugs avances gemaakt bij een dame die daar niet van gediend was.

Dat is niet netjes, maar om iemand daarvoor na een relatie van 3 jaar op straat te zetten vind ik zwaar, zwaar, zwaar overtrokken.

Ik denk dat jullie beter samen kunnen werken aan het drugsmisbruik.
Die vrouw was er niet van gediend maar gaat wel vrolijk terug naar 't huis van TS en d'r vriend. :')
Hallon!
pi_146134222
iedereen die hier de vriend probeert goed te praten :')_____
pi_146156658
Ik vind dat ze het er allebei gewoon naar hebben gemaakt, met drugs en te veel alcohol. Wat is er mis met normale feesten enzo? Is dat niet leuk genoeg voor ze? Want dit gaat te ver.

Ik zou overigens ook heel erg geschrokken zijn als mijn vriend naar iemands kut zou graaien, maar in deze context heb ik helaas geen medelijden met TS en vind ik dat ze grotere problemen heeft dan haar vriend zijn gedrag alleen.. ze hebben allebei geen grenzen, en of dat nou zo gezond is in een relatie weet ik niet, ze halen niet bepaald het beste in elkaar naar boven.
pi_146157885
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:06 schreef snakelady het volgende:
Ik vind het een vrij rigoureuze beslissing eigenlijk, zeker met drugs gebeuren er wel eens gekke dingen en heb je jezelf niet altijd onder controle.
Hij wilde stoppen, of in ieder geval minderen en in plaats van hem hierin te steunen ga jij het weekend daarna gezellig weer aan de drugs en alcohol....

Lijkt me dat jullie beide de fout in zijn gegaan, elkaar vergeven en gewoon lekker verder zonder drugs en alcohol.
Dit lijkt me inderdaad het beste. ;)
pi_146182175
Ts introduceert haar vriend in de scène en is nu boos en trapt hem eruit :') Respectloze tyfushoer.
  zaterdag 1 november 2014 @ 14:38:01 #205
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146185418
Twee junkies onder een kap. Altijd gezellig.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_146193508
Ik als drugs gebruiker kan je zeggen dat het de combinatie van HEEL VEEL alcohol met een oppepper zoals coke, maar ook speed je gewoon dingen kwijt raakt in je geheugen en je ook shit doet die je als je nuchter of met mate gebruikt niet doet.

En bier icm pillen is helemaal raak, dan heb je ook lang niet zoveel bier nodig om zwarte gaten te slaan.
pi_146203088
quote:
18s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:59 schreef kloontientien het volgende:
De laatste tijd is ons drugsgebruik uit de hand gelopen. Ieder weekend uitgaan en onszelf dan klem zuipen, vervolgens een berg coke erin, en afteren bij bekenden waar we dan ook nog aan de pillen gingen. Mijn vriend heeft hier echter geen rem in.
Hier had ik moeten stoppen met lezen. :{
pi_146203148
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Twee junkies onder een kap. Altijd gezellig.
Fijn samen snoepen uit de drugsdoos. :')
pi_146203541
Nu vraag ik me toch wel af of TS nog in een relatie zit en hoe ze dit gaan oplossen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 2 november 2014 @ 00:47:21 #210
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_146203937
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 00:34 schreef Isabeau het volgende:
Nu vraag ik me toch wel af of TS nog in een relatie zit en hoe ze dit gaan oplossen.
Is er echt veel op te lossen? Gewoon wat minder gebruiken en er een beetje over ouwehoeren, dan is het grootste probleem wel weg toch?

Moreel verwerpelijke of gevaarlijke dingen doen is een risico als je blackout dronken/van de wereld bent. Hij had zichzelf niet onder controle op dat moment. De gebruiker blijft verantwoordelijk voor zijn daden, want hij heeft er zelf voor gekozen om zo veel te nemen, maar hij heeft er niet voor gekozen om een aanrander te worden, dus dat zou TS hem wel mogen vergeven. Zeker als hij berouw toont en stappen onderneemt om te minderen. Vind ik dan!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')