Hehe, inderdaad. TS heeft d'r vriend een wereld in geholpen waar hij zich kapot snuift, slikt en zuipt en vervolgens klagen dat hij op een bepaald moment zichzelf niet meer in de hand had.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
Overigens wel weer grappig dat jij hem blijkbaar dat wereldje in hebt geholpen.
Dat is wel echt fucked up. Drugs of geen drugs...quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet echt volledig verteld.
Hij probeerde onder de tafel gewoon naar haar kut te grijpen steeds. toen ze naar de wc ging, is hij achter haar aan gelopen en heeft haar gewoon van de pot af proberen te trekken terwijl ze aan het plassen was.
Dit alles ook gewoon in mijn bijzijn, alleen was ik zo naar de klote dat ik niets doorhad.
Ach, de meeste UVT'ers zijn nog ergere wandelende pillendozen...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:37 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Het is vrij gebruikelijk dat je aan iemand wil zitten met xtc, overigens is jullie gebruik volgens mij niet normaal meer, ik ga niet meer gebruiken, neem gewoon ff een kwartje.![]()
Het lijkt erop dat jullie wekelijks aan de xtc/coke zitten. Das beetje vaak he
Mwoah.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:06 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Hij heeft haar eigenlijk gewoon aangerand.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:45 schreef Sosa het volgende:
wat je ook doet, niet stoppen met de drugs! Das toch zonde en het wordt nooit meer leuk anders! Mensen die anders beweren, hebben niet écht geleefd.
Jullie zijn beiden fout. Het ligt aan de drugs. Als jij niet doorhebt dat je vriend onder je neus iemand aanrandt hoe kun je hem het dan verwijten? Jullie waren zo knetter dat jullie niet meer normaal kunnen doen. Bij jou uit zich dat in niet doorhebben dat je vriend onder je neus vrouwen aanrandt, bij hem in het aanranden van vrouwen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet echt volledig verteld.
Hij probeerde onder de tafel gewoon naar haar kut te grijpen steeds. toen ze naar de wc ging, is hij achter haar aan gelopen en heeft haar gewoon van de pot af proberen te trekken terwijl ze aan het plassen was.
Dit alles ook gewoon in mijn bijzijn, alleen was ik zo naar de klote dat ik niets doorhad.
Dat geldt ook voor TS wat mij betreft. Als jij niet doorhebt dat je vriend naast je andere vrouwen aan het aanranden is en ze van de plee af trekt dan ben je zelf ook veel en veel te ver gegaan met de drugs. Beetje hypocriet om dan haar vriend van alles te verwijten terwijl ze er zelf naast zat maar zo van het padje was dat ze het niet eens doorheeft. En dan moet haar vriend nu bij zijn vader slapen.....quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Blijkbaar heeft hij zichzelf en zijn drugsgebruik niet meer in de hand en ik zou als ik jou was ook eens bij mezelf te raden gaan of ik het zelf nog wel in de hand had. Lijkt me dus een prima moment voor hem om compleet te nokken met drugs. Als hij dat niet voor je overheeft dan weet je hoe het ervoor staat en hoe belangrijk je nou eigenlijk voor hem bent.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jullie zijn beiden fout. Het ligt aan de drugs. Als jij niet doorhebt dat je vriend onder je neus iemand aanrandt hoe kun je hem het dan verwijten? Jullie waren zo knetter dat jullie niet meer normaal kunnen doen. Bij jou uit zich dat in niet doorhebben dat je vriend onder je neus vrouwen aanrandt, bij hem in het aanranden van vrouwen.
Drugs is jullie probleem.
(en ik neem zelf ook weleens een snuif maar dit is echt absurd)
Die vrouw was er niet van gediend maar gaat wel vrolijk terug naar 't huis van TS en d'r vriend.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat een overdreven verhaal. Ik dacht dat hij minstens met 25 vrouwen was vreemdgegaan of een buurmeisje had misbruikt dat nog op de basisschool zit. Wat blijkt, hij heeft onder invloed van drugs avances gemaakt bij een dame die daar niet van gediend was.
Dat is niet netjes, maar om iemand daarvoor na een relatie van 3 jaar op straat te zetten vind ik zwaar, zwaar, zwaar overtrokken.
Ik denk dat jullie beter samen kunnen werken aan het drugsmisbruik.
Dit lijkt me inderdaad het beste.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:06 schreef snakelady het volgende:
Ik vind het een vrij rigoureuze beslissing eigenlijk, zeker met drugs gebeuren er wel eens gekke dingen en heb je jezelf niet altijd onder controle.
Hij wilde stoppen, of in ieder geval minderen en in plaats van hem hierin te steunen ga jij het weekend daarna gezellig weer aan de drugs en alcohol....
Lijkt me dat jullie beide de fout in zijn gegaan, elkaar vergeven en gewoon lekker verder zonder drugs en alcohol.
Hier had ik moeten stoppen met lezen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:59 schreef kloontientien het volgende:
De laatste tijd is ons drugsgebruik uit de hand gelopen. Ieder weekend uitgaan en onszelf dan klem zuipen, vervolgens een berg coke erin, en afteren bij bekenden waar we dan ook nog aan de pillen gingen. Mijn vriend heeft hier echter geen rem in.
Fijn samen snoepen uit de drugsdoos.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Twee junkies onder een kap. Altijd gezellig.
Is er echt veel op te lossen? Gewoon wat minder gebruiken en er een beetje over ouwehoeren, dan is het grootste probleem wel weg toch?quote:Op zondag 2 november 2014 00:34 schreef Isabeau het volgende:
Nu vraag ik me toch wel af of TS nog in een relatie zit en hoe ze dit gaan oplossen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |