abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146025215
Trek je niks aan van al die negatieve reacties alhier !
Iedereen moet doen en laten waar die zelf zin in heeft!

het is niet te bevatten hoeveel mensen tegenwoordig drugs gebruiken in het weekend om de dagelijkse sleur te onderbreken of te ontvluchten van de stress die bepaalde dingen bezorgen!

het lijkt mij iig verstandig dat jullie samen hier goed over praten en samen naar een oplossing zoeken!
dus sowieso voorlopig niet meer gebruiken (wellicht helemaal mee stoppen), daarnaast hulp zoeken om dit te realiseren!
jullie kunnen blijkbaar ook van elkaar genieten zonder die after avondjes etc!
hou dit in jullie achterhoofd en ga werken aan jullie relatie zonder die avondjes en zonder drugs!

wij hebben ook weleens van die avondjes, maar die zijn er eens in de zoveel tijd en dan ben je wel weer klaar voor een lange periode.. elk weekend lijkt me daarom ook niet echt gezond!

geef die weekenden een andere invulling en geniet ervan op een andere manier!

dan komt het vast wel goed lijkt mij!
pi_146025471
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef kloontientien het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet echt volledig verteld.

Hij probeerde onder de tafel gewoon naar haar kut te grijpen steeds. toen ze naar de wc ging, is hij achter haar aan gelopen en heeft haar gewoon van de pot af proberen te trekken terwijl ze aan het plassen was.

Dit alles ook gewoon in mijn bijzijn, alleen was ik zo naar de klote dat ik niets doorhad.
Aight wtf :D :')

Drugs doet rare shit enzo dat zal jullie ook wel bekend zijn. Ik zou 'm echter niet meteen doodzwijgen en mn relatie hierdoor verbreken. Ik zou wél heel duidelijk zijn dat als hij zich,
door drugs of niet door drugs, nog een keer zo laat gaan dat hij kan oprotten en nooit meer terug hoeft te komen. Ik zou me kapot schamen dat mijn vriend zulke dingen doet :') Wat ongemakkelijk voor die andere vrouw damn :') ..

1 zo'n fout zou ik kunnen hebben maar mensen van de wc af proberen te trekken omdat je van de kaart bent is wel vaag hoor :') :{ .. Ik zou het accepteren voor 1x omdat ik weet dat het door drugs komt. Hij weet ook dat het door drugs komt; dan is het aan hem om nooit meer zoveel te gebruiken als hij met jou is (liefst natuurlijk nooit meer zo ver laten komen :') ) en doet hij dat wel, dan is dat zijn keus en is hij z'n relatie kwijt.

Wel cool van die chick inderdaad, lijkt me ongemakkelijk om te vertellen, zeker als je zelf ook het een en ander in je neus hebt zitten.
pi_146025546
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 17:15 schreef kloontientien het volgende:

[..]

Weet ik, ik neem de meeste reacties ook met een korreltje coke. Hihaho. Nee, komt goed. Ben achteraf blij dat dit gebeurd is, het is een goede realitycheck.
Moest lachen :D :') ^O^
pi_146027202
Om te beginnen eens wat minder drugs gebruiken, en niet verschillende drugs door elkaar. Er is toch niks aan als je de controle over de situatie verliest?
Dapper van die meid dat ze het je heeft verteld, heb dit soort dingen ook meegemaakt maar niks durven zeggen toen.
Vriendschap met dat stel was toen wel over.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:32:50 #155
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_146027446
quote:
18s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:59 schreef kloontientien het volgende:
Ik dacht dat ik een goede relatie had, maar daar is dit weekend een eind aan gekomen. We wonen nu drie jaar samen, en zijn financieel ook afhankelijk van elkaar. Dit maakt het kut.

Onze relatie ging eigenlijk vanzelf, totaal geen problemen, weinig ruzie, goede communicatie. Iedereen dacht dat dit voor eeuwig was, dat zogenaamd perfecte stel waar mensen misselijk van kunnen worden (niet dat we klef waren op straat, in huis echter wel. Veel knuffelen, veel seks, romantisch gedekte tafel, films kijken. Dit alles maakt het volgende zo onwerkelijk). Elkaar goed aanvullen, veel samen uit maar ook vaak apart uit.

De laatste tijd is ons drugsgebruik uit de hand gelopen. Ieder weekend uitgaan en onszelf dan klem zuipen, vervolgens een berg coke erin, en afteren bij bekenden waar we dan ook nog aan de pillen gingen. Mijn vriend heeft hier echter geen rem in.

Nou was er vorige week nog een meid bij die we niet kenden, maar ze was erg aardig. Afgelopen weekend was ik daar weer, zonder mijn vriend, en vertelde ze me (echt een verassing dat er zulke oprechte mensen zijn) dat mijn vriend de week ervoor de hele tijd aan haar probeerde te zitten. Gewoon zo, onder mijn neus, en omdat ik naar de klote was had ik gewoon niets door. Ja, ik zag 1 keer dat hij met zijn voet tegen die van haar aan zat onder de tafel, maar daar zocht ik eigenlijk niet zoveel achter. Achteraf bleek hij gewoon de hele tijd aan haar te zitten, waardoor ze ook weg is gegaan.

Daarna heeft hij haar nummer uit iemand telefoon gehaald (ook aardig ziek) zonder dat diegene op de hoogte was daarvan.

We waren allemaal volledig naar de klote. De volgende dag zei hij ook Wow ik was zo naar de klote ik weet helemaal niets meer van de avond. Daar was 'ie dan van geschrokken en zei voorlopig even een tijd niet meer te gebruiken omdat hij het kut vond dat hij een zwart gat had (we hadden ook wel echt belachelijk veel gezopen en gebruikt). Ik had zoiets van Oke ja prima, het gaat ook wel te ver met ons dus we stoppen wel even.

Maargoed... Ik was dus wel weer gegaan, niet echt gebruikt, flesje wijn gedronken en een kwart pilletje genomen. Echter na een uurtje dat die meid aan het twijfelen was nam ze me apart en vertelde het dus, heeft me ook de apps geprintscreend die hij heeft gestuurd waarin hij zijn excuses aanbood dat hij aan haar probeerde te zitten. Zij wees hem daar op dat moment op van ja wtf je vriendin zat er gewoon bij. Daar heeft 'ie niet op gereageerd toen hij bood alleen zijn excuses aan (overigens op een moment dat hij nog steeds naar de klote was, niet de volgende dag).

Ik heb hem eigenlijk direct uit huis gezet (nou ja, hij was al weg die nacht, maar is daarna ook weg gebleven) en hem daarna even niet gesproken. Ik heb zaterdag en zondag alleen maar op bed gelegen, niet gegeten, weinig gedronken, ben wat kilo's kwijt nu, wel weer aan het eten. Alles wat ik probeerde te eten kwam er meteen weer uit namelijk, dus heb maar op thee geleefd.

Ik heb hem er mee geconfronteerd en hij is bij zijn vader gaan slapen. Zegt dat hij niets meer weet, dat hij niet zo is, walgt van zichzelf en allemaal dingen die ernaar klinken dat hij naar mijn mond probeert te praten maar ik ken hem goed genoeg.

Hij zegt dat het door de drugs komt, zichzelf niet meer onder controle had, er helemaal niets van weet en blablabla. Ik weet dat hij van zichzelf niet zo is, opdringerig, z'n handen zomaar op iemand leggen (zijn moeder is misbruikt in haar jeugd), en dit klopt ook. Zo is hij gewoon serieus niet, ook naar mij toe is hij nog nooit zo geweest hoe geil 'ie ook was.

Vandaag hier geweest om een boek op te halen, hij heeft tentamens. Hij brak. Letterlijk. Heeft als een klein kindje liggen huilen aan mijn voeten, maar wilde me ook niet aanraken omdat 'ie dat niet verdient. Ditdat. Hij zei ook, "Als buitenstaander zou ik echt denken van meid wtf moet je met deze gozer." maar ik geloof dat het oprechte tranen waren, het is niet iemand die zomaar huilt. Ook al wil hij het, het lukt hem niet. Nu snot, nat, tranen, overal. Schreeuwen bijna. Ik moest uiteraard ook janken, want ik ben gewoon echt zwaar gekwetst. Hij pakte m'n gezicht vast, begon eraan te voelen en spontaan te bidden met zn snotgezicht naar boven gericht. Hij is niet eens gelovig. Zo respectloos om je zo te gedragen onder mijn neus. Iets als dit is ook nog nooit eerder gebeurd, ik heb hem altijd volop vertrouwd. En dan nu dit?

Ik weet niet wat ik wil. Ik geloof oprecht dat hij het niet meer weet, en dat hij zich nuchter, of maar een beetje naar de klote, niet zo zou gedragen. Maar het is dus wel gebeurd. Ik ben niet naïef, het is ook gewoon uit en dat blijft het wat mij betreft ook. Ik ben ook bereid om een andere, kleinere woning te gaan zoeken en me dan maar het zweet in de naad te werken om dit te bekostigen.

Anderzijds... Was/leek onze relatie zo goed, en maken mensen fouten. Ik weet niet of ik drie jaar relatie moet weggooien. Als hij het nou echt bewust had gedaan (en ik weet dit nog niet, ergens geloof ik hem maar aan de andere kant denk ik van dan ga je niet daarna diegene lopen appen) dan was het wel klaar want dat zegt dan genoeg.

Hij roept al het hele weekend dat hij in therapie gaat, een drugs en alcohol probleem heeft, de controle over zichzelf kwijt is geraakt, zicht kapot schaamt enz. etc.

Maargoed, ik heb even meningen nodig van een buitenstaander, ook al weet ik dat het voor een buitenstaander gewoon logisch is, uitmaken. Dat zeg ik zelf ook namelijk, het is makkelijk praten. Alleen geloof ik oprecht dat hij net oprecht was. Ik ga dat allemaal niet in detail vertellen, maar ik kan krokodillentranen wel van echte onderscheiden. Dit was oprecht. Mensen maken fouten, en ik wil ook wel gewoon verder natuurlijk, en zonder drugs had hij dit echt nooit gedaan. Ik weet van mezelf dat ik bijvoorbeeld van alcohol ook een totaal ander mens wordt, iemand die ik helemaal niet wil zijn. Maarja, ik weet het nu niet. Ik schaam me volledig dood door zijn gedrag naar die meid toe en vind het supertof dat zij dit gewoon aan me verteld heeft. _O_

Onze relatie is altijd gewoon geweldig gegaan, dit is echt helemaal fucking volledig onverwacht. Nooit problemen, nooit elkander vooruit hoeven slepen, alles ging van een leien dakje. Ik snap er totaal niets van.

Update: Naast het voetjevrijen, de hele tijd aan haar kruis proberen te zitten en achter aan gelopen de wc in waarbij hij haar van het toilet af probeerde te trekken. Zij is hierdoor weggegaan.
Misschien moet je niet zo kleinerend zijn.

Voor de rest vind ik het maar een overdreven verhaal allemaal. Jezus.. je doet alsof je vriend talloze wijven heeft geneukt. Ok, dat ie dan een vriendin van jou tot aan de wc toe achterna gaat in jouw bijzijn, ik kan me voorstellen dat je dat vervelend vind. Maar aan het hele verhaal te lezen gunnen jullie elkaar nou ook niet echt de ruimte om als twee NUCHTERE volwassen mensen het te bespreken.

Dus tja.. sorry maar kijk ook eens even naar jezelf ofzo.
pi_146032747
Jullie hebben gewoon drugproblemen, geen relatieproblemen :')
pi_146032890
ik heb alles gebruikt wat los en vast zit, maar bij het lezen van 'een kwart pilletje bij een fles wijn en toen naar huis gegaan', ben ik echt in lachen uitgebarsten.

Hoe dom kun je zijn, dan heb je geen enkel verstand van de materie en de bio-chemische werking van de substanties versus het lichaam.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:57:26 #158
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146032922
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:56 schreef louter_genieten het volgende:
ik heb alles gebruikt wat los en vast zit, maar bij het lezen van 'een kwart pilletje bij een fles wijn en toen naar huis gegaan', ben ik echt in lachen uitgebarsten.

Hoe dom kun je zijn, dan heb je geen enkel verstand van de materie en de bio-chemische werking van de substanties versus het lichaam.
Leg eens uit? Gewoonlijk kun je na een fles wijn en een kwart pilletje niet meer naar huis?
The love you take is equal to the love you make.
pi_146033192
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Leg eens uit? Gewoonlijk kun je na een fles wijn en een kwart pilletje niet meer naar huis?
Iets met downers, uppers en tolerantie. Als je op een dergelijke manier gebruikt is het op die avond niet relevant qua stemming en gedrag. De werking van de alcohol is te sterk om de roes van afgifte van serotonine en verminderde heropname te voelen. Je kan overcompenseren voor de alcohol, door een veel grotere hoeveelheid mdma in te nemen, maar met dergelijke hoeveelheden ga je denk ik mensen betasten...
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:08:28 #160
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146033278
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:05 schreef louter_genieten het volgende:

[..]

Iets met downers, uppers en tolerantie. Als je op een dergelijke manier gebruikt is het op die avond niet relevant qua stemming en gedrag. De werking van de alcohol is te sterk om de roes van afgifte van serotonine en verminderde heropname te voelen. Je kan overcompenseren voor de alcohol, door een veel grotere hoeveelheid mdma in te nemen, maar met dergelijke hoeveelheden ga je denk ik mensen betasten...
Je bedoelt dat het zonde is van dat kwart pilletje omdat ze daar met die fles wijn niks van merkt?
pi_146033585
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het zonde is van dat kwart pilletje omdat ze daar met die fles wijn niks van merkt?
ja, en dat toont aan dat er voor een deel ongecontroleerd verslavingsgedrag in het spel is. De wens van het voelen zorgt al voor het voelen door te nemen.

Wat ik sowieso paradoxaal vind is dat mdma een middel is dat gebruikt wordt om juist aan elkaar te zitten en te betasten. Wat is precies het probleem van het betasten van een ander tijdens een fijne mdma trip? Zoenen en vrijen met vreemden komt veel voor bij mdma en wordt als zeer prettig ervaren.

Als je samen in een relatie dit soort geestelijke toestanden opzoekt, dan moet je zeker niet manisch gaan doen over een eventuele betasting van een ander. Misschien als er echt penetratie heeft plaatsgevonden, dan zou je een goed volwassen gesprek kunnen houden over wat de wensen en verlangens van het leven zijn, maar dit is gewoon kolder van een ziek iemand die zichzelf in toestanden begeeft waar zij geen controle over heeft.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:20:33 #162
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146033674
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:17 schreef louter_genieten het volgende:

[..]

ja, en dat toont aan dat er voor een deel ongecontroleerd verslavingsgedrag in het spel is. De wens van het voelen zorgt al voor het voelen door te nemen.

Wat ik sowieso paradoxaal vind is dat mdma een middel is dat gebruikt wordt om juist aan elkaar te zitten en te betasten. Wat is precies het probleem van het betasten van een ander tijdens een fijne mdma trip? Zoenen en vrijen met vreemden komt veel voor bij mdma en wordt als zeer prettig ervaren.

Als je samen in een relatie dit soort geestelijke toestanden opzoekt, dan moet je zeker niet manisch gaan doen over een eventuele betasting van een ander. Misschien als er echt penetratie heeft plaatsgevonden, dan zou je een goed volwassen gesprek kunnen houden over wat de wensen en verlangens van het leven zijn, maar dit is gewoon kolder van een ziek iemand die zichzelf in toestanden begeeft waar zij geen controle over heeft.
Ik zei hetzelfde in andere woorden, maar TS vond dat de grens lag bij het gebrek aan respect van haar vriend voor haar.
pi_146033736
TS/Myrr komt niet meer terug, ze vond het teveel KLB worden :')

Jammer, ze heeft nog genoeg vragen hierboven te beantwoorden :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_146033893
JEZUS

anders stel je je beide ff aan :D
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:35:32 #165
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_146034158
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef kloontientien het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet echt volledig verteld.

Hij probeerde onder de tafel gewoon naar haar kut te grijpen steeds. toen ze naar de wc ging, is hij achter haar aan gelopen en heeft haar gewoon van de pot af proberen te trekken terwijl ze aan het plassen was.

Dit alles ook gewoon in mijn bijzijn, alleen was ik zo naar de klote dat ik niets doorhad.
Conclusie: hij was naar de klote en jij was naar de klote.
Drugs maken van jullie andere mensen.
Een relatie hierom uitmaken vind ik onbegrijpelijk.

Verder heb ik geen respect voor jullie levensvorm, maar dat terzijde.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:37:50 #166
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_146034240
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:18 schreef kloontientien het volgende:

[..]

Dat is 1 van de eerste dingen waar hij mee kwam. Hij is vandaag op school ook naar zo'n persoon geweest en heeft een afspraak gemaakt.
Op school??? Jullie zijn onder de 18???

Beide student, wie betaalt deze dure verslaving??

[ Bericht 4% gewijzigd door Boca_Raton op 28-10-2014 14:45:23 ]
pi_146034285
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:17 schreef louter_genieten het volgende:

[..]

Wat is dit nu voor kolder. Je gaat onder invloed van XTC echt niet zomaar vreemden betasten, aanranden enz.
pi_146034300
Stel je de fuck aan jullie waren helemaal naar de kloten schrijf je, en hij heeft geen fuck me haar uitgespookt. Tering.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_146034433
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:39 schreef Beauke het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor kolder. Je gaat onder invloed van XTC echt niet zomaar vreemden betasten, aanranden enz.
ooh nee?
pi_146034482
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:44 schreef louter_genieten het volgende:

[..]

ooh nee?
Heb het dus niet over alle gare drugscombinaties van TO en vriend.
pi_146035253
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:40 schreef Toekito het volgende:
drugs gebruiken :')
Geheelonthouders :')
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:49:35 #172
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_146036963
Jezus, stel je allebei eens niet zo aan. :')
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:59:33 #173
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_146037380
quote:
18s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:59 schreef kloontientien het volgende:

Ik was dus wel weer gegaan, niet echt gebruikt, flesje wijn gedronken en een kwart pilletje genomen.
:')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_146062588
en ts, nog met je (ex) vriend gesproken hoe jullie het gaan aanpakken ?
pi_146064555
:Y
hi there good people
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')