Lees dit nog eens terug en stel je zelf dan de vraag wtf moet ik met zo'n gast.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet echt volledig verteld.
Hij probeerde onder de tafel gewoon naar haar kut te grijpen steeds. toen ze naar de wc ging, is hij achter haar aan gelopen en heeft haar gewoon van de pot af proberen te trekken terwijl ze aan het plassen was.
Dit alles ook gewoon in mijn bijzijn, alleen was ik zo naar de klote dat ik niets doorhad.
Ik denk dat iemand prima kan interpreteren wanneer een jongen aan haar vagijn probeert te zitten. Hoe naar de klote ik ook ben geweest, dit heb ik altijd prima doorgehad.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:13 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Was op een after toch? Slaapgebrek in combinatie met coke doet ook genoeg weet ik uit ervaring.
Plus ze kan nog steeds jaloers zijn. Zie je haar over een maandje samen met je ex afterenquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:11 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Zij heeft alleen twee punten op, slikt geen pillen want daar kan ze niet tegen.
Blijkbaar had jij het niet doorquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:14 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand prima kan interpreteren wanneer een jongen aan haar vagijn probeert te zitten. Hoe naar de klote ik ook ben geweest, dit heb ik altijd prima doorgehad.
En dat is dan ook wat ik mezelf afvraag. Echter is hij nog nooit zo geweest. Vandaar het dilemma. Al was het nou vaker voorgekomen, of al had ik herkend zeg maar, dan was het duidelijk. Alleen heeft hij zich nog nooit zo gedragen, hoe kneitergeil dat jong ook was.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:14 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Lees dit nog eens terug en stel je zelf dan de vraag wtf moet ik met zo'n gast.
Geef hem 1 kans. Volgende keer afgelopen. Slotjequote:Op maandag 27 oktober 2014 16:15 schreef kloontientien het volgende:
[..]
En dat is dan ook wat ik mezelf afvraag. Echter is hij nog nooit zo geweest. Vandaar het dilemma. Al was het nou vaker voorgekomen, of al had ik herkend zeg maar, dan was het duidelijk. Alleen heeft hij zich nog nooit zo gedragen, hoe kneitergeil dat jong ook was.
Nou, hij heeft haar niet geprobeerd te verkrachten natuurlijk, maar ze is wel duidelijk geweest in dat hij het niet moest doen waarna hij doorging.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:15 schreef snakelady het volgende:
Gewoon beide kappen met die drugs lijkt me gewoon het verstandigste, jullie kunnen er duidelijk beide niet mee omgaan.
Wat het poging tot verkrachting dan zou die dame aangifte moeten doen maar kan natuurlijk dat de waarheid ergens in het midden ligt gezien.
1. het huis vol zat en niemand iets merkte.
2. Ze de week er op gewoon weer terug gaat met de kans hem weer te zien.
3. Je niks van de ernst van het geheel kan halen uit de sms-jes
4. Als iemand mij zou proberen te verkrachten zou mijn reactie niet ''ja wtf je vriendin zat er gewoon bij'' zijn...
Dat is 1 van de eerste dingen waar hij mee kwam. Hij is vandaag op school ook naar zo'n persoon geweest en heeft een afspraak gemaakt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Blijkbaar heeft hij zichzelf en zijn drugsgebruik niet meer in de hand en ik zou als ik jou was ook eens bij mezelf te raden gaan of ik het zelf nog wel in de hand had. Lijkt me dus een prima moment voor hem om compleet te nokken met drugs. Als hij dat niet voor je overheeft dan weet je hoe het ervoor staat en hoe belangrijk je nou eigenlijk voor hem bent.
Iemand die half naakt op de wc zit er af proberen te trekken en ongevraagd aan de vagina zitten valt toch wel onder de noemer ''poging tot verkrachting''quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:17 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Nou, hij heeft haar niet geprobeerd te verkrachten natuurlijk, maar ze is wel duidelijk geweest in dat hij het niet moest doen waarna hij doorging.
Stoppen met drugs is sowieso stap 1 in deze.
Heb je de OP überhaupt wel gelezen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:18 schreef Sarasi het volgende:
Uitmaken is wel lekker makkelijk hè.In plaats van allebei afspreken een poos nuchter te blijven en te vechten voor de relatie, kun je hem inderdaad ook gewoon de deur uit trappen ja.
Afspraak maken is een ding...... Ik zou het voorbestaan van de relatie koppelen aan het resultaat en dat ook zo tegen hem zeggen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:18 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Dat is 1 van de eerste dingen waar hij mee kwam. Hij is vandaag op school ook naar zo'n persoon geweest en heeft een afspraak gemaakt.
Sarcasme. Misschien moet je zelf ook maar eens werken aan je sociale vaardigheden?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:19 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Heb je de OP überhaupt wel gelezen?
Okee.. Dit gaat wel veel te ver inderdaad. Maar jullie zijn ook gewoon verslaafde gebruikers. Als jij onder 'niet echt gebruiken' en fles wijn en een kwart pil verstaat, ben je echt ver heen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Hij probeerde onder de tafel gewoon naar haar kut te grijpen steeds. toen ze naar de wc ging, is hij achter haar aan gelopen en heeft haar gewoon van de pot af proberen te trekken terwijl ze aan het plassen was.
Dit alles ook gewoon in mijn bijzijn, alleen was ik zo naar de klote dat ik niets doorhad.
Ja, meest verwijfde overdreven dramaverhaal ooit.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:19 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Heb je de OP überhaupt wel gelezen?
Hij gaf aan te willen stoppen, zij ging de week er op weer gewoon haar neus vol snuiven ( of slikken of whatever ze heeft gedaan)quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Afspraak maken is een ding...... Ik zou het voorbestaan van de relatie koppelen aan het resultaat en dat ook zo tegen hem zeggen.
Sarcasme als in dat ik het wel lekker makkelijk uit heb gemaakt en er niet aan wil werken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:20 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Sarcasme. Misschien moet je zelf ook maar eens werken aan je sociale vaardigheden?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Je OP neigt naar dat je ermee wilt stoppen. Was je hem ook een beetje zat aan het worden?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:21 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Sarcasme als in dat ik het wel lekker makkelijk uit heb gemaakt en er niet aan wil werken.
Mijn fout inderdaad. Ik heb overigens alleen wijn gedronken en later op de avond wel een kwart pilletje genomen, had ik niet moeten doen nee. Ook niet om dat goed te praten, maar het is niets vergeleken met wat we normaal gesproken doen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij gaf aan te willen stoppen, zij ging de week er op weer gewoon haar neus vol snuiven.
Nee, we studeren beiden voltijd en daar zit erg veel tijd in. Daarnaast volg ik naast mijn studie nog andere lessen omdat ik daarin ook kwalificaties wil hebben. Daarnaast werken we beiden. Hij in planning en support, ik als visual merchandiser.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nee, niet normaal natuurlijk, maar wat wil je horen? Hij zat fout, hij weet het. Het lijkt me dat jullie beiden nogal een probleempje hebben als je je ieder weekend helemaal voltankt en dan aan diverse soorten drugs gaat. Keertje experimenteren okay, maar structureel?![]()
![]()
Ook lekker afhankelijk van elkaar financieel, dus gok dat hij palletsorteerder is, en jij caissiere bij het Kruidvat?
Kortom; standaard tokkie relatie, lekker door blijven kwakkelen, een Djelisa en Djerwin op de wereld kwakken, beiden rondneuken, tijgerpanties dragen, jeugdzorg komt vanzelf langs, en de schuldeisers ook. Of een fout pilletje of overdosis. Wat eerder is.
Noem het maar niets. Je bent ernstig verslaafd als je blijkbaar niet zonder kan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:23 schreef kloontientien het volgende:
[..]
Mijn fout inderdaad. Ik heb overigens alleen wijn gedronken en later op de avond wel een kwart pilletje genomen, had ik niet moeten doen nee. Ook niet om dat goed te praten, maar het is niets vergeleken met wat we normaal gesproken doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |