SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dieptepunt van de dag:
Speciaal voor Tobi:
![]()
waarom nou toch, ik heb je toch niets misdaan.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
your an ebullyquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:35 schreef Freire het volgende:
[..]
Iam sorry for teasing you on the internet![]()
inderdaad maar ik ben nogal verslaafd aan 442quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:31 schreef Freire het volgende:
Dit is trouwens een beter ex feyenoord team
[ afbeelding ]
Edit: behalve mulder dan, die kan der niks van.![]()
haha 442rdbei, snap je m?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:36 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
inderdaad maar ik ben nogal verslaafd aan 442
Edit: behalve mulder dan.![]()
![]()
![]()
WAT IS HET OOK EEN PANISCHKUTSPEL NA DIE UPDATE MET DRIBBELEN EN VERDEDIGEN
Ga wel weer NBA doenBewoner van de Fokpool![]()
Ex ajax team kan je een aardig goed team van maken. Alleen kwa chem misschien niet zo.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
verkeerde account tedquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:38 schreef The_Eskimo het volgende:
Ga wel weer NBA doenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
huuuuquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:38 schreef The_Eskimo het volgende:
Ga wel weer NBA doen![]()
Heb ik al gedaan, in vorige topic pagina 10 ofzo.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:38 schreef over_hedge het volgende:
Ex ajax team kan je een aardig goed team van maken. Alleen kwa chem misschien niet zo.
Kan je inderdaad een goed team van maken.
Ik had er alleen boven gezet "eigen jeugd" maar daar was gek genoeg niet iedereen het mee eens.![]()
Iedereen heeft evenveel voor als nadeel van die update.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:38 schreef The_Eskimo het volgende:
Ga wel weer NBA doen
gewoon accepteren, is voor mij makkelijk want speel toch vrij laag.![]()
Ik vind hem wel tof hoor, maar ik ben wat minder gepassioneerd dan jijquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:43 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
#quotesofthescooterscootahhhh #rockpostenvoortim
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Er staat geen plaatje bijquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
je vergeet bale, beste spelert uit het spelquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Messi, Ronaldo, Ibrahimovic en Robben er omheen
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
#Teamkamikazie #kamikaziearmie #daretokami #letsdoittogetherquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:46 schreef Kamikazie het volgende:
Nog 4 potjes voor 6 punten om naar divisie 1 te gaan.
COME ON KAMIKAZIEE!!!!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha jah, nu ging het meer om die Henk en Ingrid-quotequote:Op maandag 27 oktober 2014 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel tof hoor, maar ik ben wat minder gepassioneerd dan jij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |