damn, daar was ik al bang voor.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:42 schreef bbtb77 het volgende:
Nee dit mag absoluut niet. Dan staat binnen 10 minuten de matrasgestapo voor de deur! Op de vloer slapen jij!
hmm k.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:42 schreef Tja..1986 het volgende:
Een matras dat opgerold geleverd wordt kan niet veel goeds zijn, dus denk niet dat het iets uitmaakt.
Het zijn geen goede matrassen. Die hoes gaat rollen als je veel op je zij ligt, door de wrijving. Dus de zijkant hoes schiet over de bovenzijde heen. Je hebt veel betere matrassen bij IKEA.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:37 schreef Fisscher het volgende:
Ja, ikea inderdaad. Maar heb het al gevonden. Ergens in een bijlage van Ikea op internet staat dat je hem meteen mag gebruiken. Alleen duurt het wel 3 dagen ongeveer voordat hij zijn vorm terug heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop