is goedquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Te veel gebeurd, ik stuur je wel een samenvatting
Robbengodquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb alleen de goals gezien, was Robben nog goed in vorm naast zijn penalty?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:
Veel kansen maar hij werd steeds gedekt door 3 man toen zei ik in de Bundesliga topic dat Ribery in moest komen want dan heb je dreiging op 2 kanten en kunnen ze niet met ze drieën 1 speler dekken en zo kwam de 1e goal van lewandowskiquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb alleen de goals gezien, was Robben nog goed in vorm naast zijn penalty?
#KingRolandInquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Veel kansen maar hij werd steeds gedekt door 3 man toen zei ik in de Bundesliga topic dat Ribery in moest komen want dan heb je dreiging op 2 kanten en kunnen ze niet met ze drieën 1 speler dekken en zo kwam de 1e goal van lewandowski
Ja daarom juichde hij ook toen Mokhtar scoorde debielquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Luc kan ook echt alleen maar blij zijn voor zichzelf.
Doe eens niet zo boos.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja daarom juichde hij ook toen Mokhtar scoorde debiel
Noem jij dat juichen, hij was duidelijk op zichzelf aan het schelden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja daarom juichde hij ook toen Mokhtar scoorde debiel
Gelukkig volgende week Dordt v Twentequote:Op zaterdag 1 november 2014 23:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net een kutwedstrijd gezien laat me
Volgende week weer een kans, dan gaan ze knallen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net een kutwedstrijd gezien laat me
wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |