Homoquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
TV / [RTL4] Miljoenenjacht #42 greet dikzak
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Olympiakos-Panathinaikos ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Olympiakos-Panathinaikos ?
Ja schakelde ook even over naar die wedstrijd. Dacht eerst dat het erg mistig wasquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]Al 2 maal stilgeld. Zie op mijn stream alleen maar rook
Als die rood-witten winnen pak ik 160 euro. Moet lukken als ik het zo bekijkquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja schakelde ook even over naar die wedstrijd. Dacht eerst dat het erg mistig was. Nu begrijp ik dus waarom
Nice! Dit zullen ze wel winnen jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als die rood-witten winnen pak ik 160 euro. Moet lukken als ik het zo bekijk
Gefeliciteerd. Dat is binnen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als die rood-witten winnen pak ik 160 euro. Moet lukken als ik het zo bekijk
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice! Dit zullen ze wel winnen ja
Thanx nu een pingel duurt lang.quote:
Afellay de penalty niet laten nemenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Thanx nu een pingel duurt lang.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:01 schreef Caland het volgende:
Stijn korfbalt en kijkt miljoenenjacht.
Nog steeds in de kast though.
Kwamen als eerste in actie. Kulreden.quote:
Maar zo is het al jaren niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Kwamen als eerste in actie. Kulreden.
Nee, het duel was vertraagd en ze hebben de samenvatting nog niet klaar.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Kwamen als eerste in actie. Kulreden.
Normaal beginnen ze altijd de samenvatting terwijl het nog bezig is.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, het duel was vertraagd en ze hebben de samenvatting nog niet klaar.
hihahoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |