#KingRolandInquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Veel kansen maar hij werd steeds gedekt door 3 man toen zei ik in de Bundesliga topic dat Ribery in moest komen want dan heb je dreiging op 2 kanten en kunnen ze niet met ze drieën 1 speler dekken en zo kwam de 1e goal van lewandowski
Ja daarom juichde hij ook toen Mokhtar scoorde debielquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Luc kan ook echt alleen maar blij zijn voor zichzelf.
Doe eens niet zo boos.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja daarom juichde hij ook toen Mokhtar scoorde debiel
Noem jij dat juichen, hij was duidelijk op zichzelf aan het schelden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja daarom juichde hij ook toen Mokhtar scoorde debiel
Gelukkig volgende week Dordt v Twentequote:Op zaterdag 1 november 2014 23:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net een kutwedstrijd gezien laat me
Volgende week weer een kans, dan gaan ze knallen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net een kutwedstrijd gezien laat me
wie?quote:
Die man kan echt niks.quote:Op zondag 2 november 2014 18:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Haha de Overijsselse derby tussen Groningen en Heracles
Nouja als ik de uitslagen zie is het wel boeiendquote:Op zondag 2 november 2014 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening is vandaag niet rullevant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |