quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Idd, als GGMM hier was zou hij een leuke grap maken.
Oke.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onjuiste bewering. Ik ken ADO goed genoeg om ervan uit te gaan dat ze niet zouden scoren.
Daarom durfde ik het ook aan een PSV-Feyenoord verdediging te nemen. Heeft me geen windeieren gelegd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onjuiste bewering. Ik ken ADO goed genoeg om ervan uit te gaan dat ze niet zouden scoren.
Opper, waarom blijft Fräser Alberg in de selectie opnemen terwijl hij gewoon geblesseerd isquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb alleen de tweede helft van de samenvatting gezien. Dat vond ik voldoende.
quote:
Anders zit Henk naast alleen maar jeugdspelers en Zwinkels.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opper, waarom blijft Fräser Alberg in de selectie opnemen terwijl hij gewoon geblesseerd is?
Boeiend, dit is gewoon mensonterend. Hij brengt hem ook gewoon serieus in als vervanger van de geblesseerde Kramer. Dit kan toch niet joh, geblesseerd is geblesseerd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Anders zit Henk naast alleen maar jeugdspelers en Zwinkels.
Je moet iets als je maar wat blessures hebt op een selectie met 14 eredivisiewaardige spelers.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend, dit is gewoon mensonterend. Hij brengt hem ook gewoon serieus in als vervanger van de geblesseerde Kramer. Dit kan toch niet joh, geblesseerd is geblesseerd.
is goedquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Te veel gebeurd, ik stuur je wel een samenvatting
Robbengodquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb alleen de goals gezien, was Robben nog goed in vorm naast zijn penalty?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:
Veel kansen maar hij werd steeds gedekt door 3 man toen zei ik in de Bundesliga topic dat Ribery in moest komen want dan heb je dreiging op 2 kanten en kunnen ze niet met ze drieën 1 speler dekken en zo kwam de 1e goal van lewandowskiquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb alleen de goals gezien, was Robben nog goed in vorm naast zijn penalty?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |