Heeft-ie van z'n moederquote:Op zondag 26 oktober 2014 07:07 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is inderdaad wel heel stipt op de klok
Heel lief en het liefste is nog dat ze nog steeds slaapt ♡quote:Op zondag 26 oktober 2014 05:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Ahh wel lief Soesa! 'Zusse'
JM+1 op het alles afzeggen advies. Tijd met z'n drieën is zo goed en nodig. Kind kan zn hele leven nog bewonderd worden.
A. kwam om 21:00, 2:00 en 5:15-eigenlijk-6:15. Trots op haar!
Ik ga straks een Bondolino draagzak te leen ophalen, ben heel benieuwd hoe dat bevalt!
Mja sinds ze hielp aanleggen heb ik nette ronde tepels na t drinken. Maar t lukt me zelf nog niet goed. Wel wat tips gekregen. En de verzekering dat ik gewoon de hongersignalen moet volgen en aanleggen als ok denk dat t nodig is.quote:Op zondag 26 oktober 2014 07:27 schreef Stormqueen het volgende:
Kon de lactatiekundige er ook niks mee, kwak?
De mijne heeft de eerste twee dagen ook nauwelijks eten binnen gekregen trouwens. Niet elke vrouw spuit meteen volwassen porties melk uit twee tepels tegelijk na het baren. Een keizersnede kan dat zelfs nog wat bemoeilijken. Maar met rust, begeleiding en geduld, véél geduld gaat het écht lukken! Hou vertrouwen!
Ja naar het kraamhotel. Met J erbij en 24 uus kraamzorg.quote:Op zondag 26 oktober 2014 07:38 schreef Stormqueen het volgende:
Het klinkt mij ook nog niet echt als zorgwekkend. Dat opstarten is gewoon heel lastig, maar als ie nu al goed aanhapt dan heb je de halve oorlog al gewonnen. Door dat vele aanhappen stimuleert hij jouw productie weer. Over twee-drie dagen is alles al zó anders!
Wel jammer dat je met verpleegkundigen zit die niet zo onderlegd zijn in borstvoedingmaar vanavond mag je weg toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2014 07:52:28 ]
Ehm, nee alleen lichterquote:Op zondag 26 oktober 2014 08:05 schreef Dot. het volgende:
Welkom Kwak! En je melk werkt volgens mij prima, want hij groeit! Stip viel alleen maar af, dus toen zijn wij gaan bijvoeden idd, maar jouw muppet wordt toch maar mooi zwaarder door bij jou te drinken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |