Ik wilde vriendelijk zijn, maar oké: ook toen kon niemand je waarderen, maar had je tenminste nog zinnige standpunten.quote:
OOOOOOOOOOOOOOW ITS ONquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde vriendelijk zijn, maar oké: ook toen kon niemand je waarderen, maar had je tenminste nog zinnige standpunten.
Zo beter?
Ook niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde vriendelijk zijn, maar oké: ook toen kon niemand je waarderen, maar had je tenminste nog zinnige standpunten.
Zo beter?
Mensen die Ronaldo penaldo noemenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:57 schreef lionella het volgende:
[..]Penaldo
Buiten de penalty hebben wij hem echt niet gezien hoor !
Natuurlijk, ik voer haar eerst nasi met kroepoekquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind dat een leuke gif van JessicaWanneer ga je haar nou eens regelen lul
Baasquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik voer haar eerst nasi met kroepoek
[ afbeelding ]
dan shotjes terwijl we naar mijn Sierd de Vos filmpjes kijken
[ afbeelding ]
en dan is ze onder de indruk
[ afbeelding ]
+1quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mensen die Ronaldo penaldo noemen
Hoe triest ben je dan
Dit seizoen al 5 penalty's in de competitie en 1 in de CL. Pentiano Penaldo dus.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mensen die Ronaldo penaldo noemen
Hoe triest ben je dan
Ik vergeef je. Je moet het immers al moeilijk genoeg hebben na al je grootspraak.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit seizoen al 5 penalty's in de competitie en 1 in de CL. Pentiano Penaldo dus.
consistent tochquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit seizoen al 5 penalty's in de competitie en 1 in de CL. Pentiano Penaldo dus.
Zelfs zonder die pingels meer goals dan Nooitmeer en Prutsie.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:02 schreef Nober het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |