ehm....begin augustus. vrijdag CityRock met oa Dirty Denims en Within Temptation. zaterdags Into The Grave met oa Vanderbuyst en Megadeth. volgend jaar wordt het weer gehouden en kaartjes zijn iets van 15euro per festival of 25euro voor een combi...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:54 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
wanneer was rock lwd? helemaal niet meegekregen
nja, dat is me allemaal net iets te experimenteel enzo. als het gratis zou zijn liep ik misschien wel langs, maar volgens mij is het betaald... ga waarschijnlijk volgende week vrijdag wel naar de halloweenhorroravond in Cinemaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:03 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Into the grave had ik wel gehoord
ik wil misschien naar Explore the North
want niet boeiend genoeg? ik zou er zelf iig niet aan moeten denken....quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:13 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Het is minder pop, maar het lijkt me wel wat - maar ik heb ook al kaartjes voor Blaudzun in de Oosterpoort, maar ik denk dat ik die terug ga brengen
Ik heb gister een verse pizza hawaii van Jumbo opquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
niet alleen Rob vind me zeilig hoor! dat vind ik zelf ook al
pizza hawaii is pure ketterij. warme ananas is 1 van de smerigste dingen die ik kan bedenkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb gister een verse pizza hawaii van Jumbo op
Dat was erg lekker
oh, het is tegelijkertijd? dan weekend staat volgens mij ook Electric Six in Oosterpoort die heb ik vorig jaar gezien en daarom ga ik dit jaar waarschijnlijk niet. Ze nemen wel hetzelfde voorprogramma mee: Andy D en dat was vorig jaar hilarisch foutquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:20 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Blaudzun komt wel weer, maar GusGus die naar lwd komt wat minder snel
Eens.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
pizza hawaii is pure ketterij. warme ananas is 1 van de smerigste dingen die ik kan bedenken
nja, ik vond ze live niet echt geweldig. zanger was een beetje verveeld en muzikaal vond ik het ook niet best. maar het geluid in Oosterpoort is wel vaker ruk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:27 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
dat is inderdaad weer niet zo mijn ding Electric six
pizza hawaiquote:
Het ligt aan jou. Ik vind 't niet zo lollig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:34 schreef wolfrolf het volgende:
Het zal mijn vermoeidheid zijn, ik lig dubbel van het lachen om dit, door een mod aangepaste, topic![]()
V&A / [TK] manmanman!!!!!
ik ook niet hoor. maar ik ben dan ook nuchterquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het ligt aan jou. Ik vind 't niet zo lollig.
Volkomen begrijpelijk ook hoor xD kudtopiekquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het ligt aan jou. Ik vind 't niet zo lollig.
Ik niet, maar dat topic wordt er niet opeens lollig door.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook niet hoor. maar ik ben dan ook nuchter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |