abonnement Unibet Coolblue
pi_146171974
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
Wat was er zo slecht aan Yvon dan?
Ik vond Yvon echt de meest onnozele vragen stellen. Patrick is heel direct, stelt soms vragen waarop antwoord geven moeilijk is, dat ontweek Yvon een beetje. Is mijn mening dan.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 23:23:59 #127
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_146171991
Ik vond Yvon niet perse slecht, maar het was soms echt een wijf. Ze stond op een uitvaartbeurs te roepen "ieuw, getsiederrie! dat doen ze toch niet bij iedereen!?" bij een pop waar een autopsie oid op werd uitgevoerd. Of dat ze bij Pieter Jan aan het bed chocolade zat te bietsen omdat hij had aangegeven dat hij het toch niet meer op ging krijgen in zijn leven.
Ze was gewoon heel anders dan Patrick.

En wat ik aan Patrick goed vind is dat hij de vragen durft te stellen die wij allemaal ook in ons hoofd hebben, maar misschien niet durven te stellen omdat het te direct of misschien wel te bot is.
Dat durfde Yvon volgens mij dus ook niet aan.


Edit: Wat Anouk83 zegt dus :P
pi_146172565
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 23:23 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vond Yvon niet perse slecht, maar het was soms echt een wijf. Ze stond op een uitvaartbeurs te roepen "ieuw, getsiederrie! dat doen ze toch niet bij iedereen!?" bij een pop waar een autopsie oid op werd uitgevoerd. Of dat ze bij Pieter Jan aan het bed chocolade zat te bietsen omdat hij had aangegeven dat hij het toch niet meer op ging krijgen in zijn leven.
Ze was gewoon heel anders dan Patrick.

En wat ik aan Patrick goed vind is dat hij de vragen durft te stellen die wij allemaal ook in ons hoofd hebben, maar misschien niet durven te stellen omdat het te direct of misschien wel te bot is.
Dat durfde Yvon volgens mij dus ook niet aan.


Edit: Wat Anouk83 zegt dus :P
Dat van die chocolade herinner ik me ook nog! Op het bed dat in de woonkamer stond. Nee, ik vestig mijn hoop nu op Valerio :)
pi_146180603
Ben benieuwd hoe Valerio het er vanaf gaat brengen. Komt volgens mij wel goed. :)
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zaterdag 1 november 2014 @ 10:45:32 #130
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_146180691
damn wat een heftige aflevering!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zaterdag 1 november 2014 @ 14:26:36 #131
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_146185132
Inderdaaad een hele heftige aflevering. Ik kijk OML voor het eerst. Prachtig programma over de kwetsbaarheid van het leven.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zaterdag 1 november 2014 @ 14:35:05 #132
230320 schoolstudent
Gezegend met kortpittig kapsel
pi_146185345
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:56 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Nou voor een bijna dooie zie je er nog prima uit hoor, Goor zou willen dat hij er 's morgen zo uitzag. HOHOHOHOHOHO
:') _O-
pi_146186535
Het lijkt wel alsof de presentator belangrijker is dan de mensen zelf.
Het gaat alleen nog maar over wie Patrick opvolgt, terwijl we net een aflevering hebben gezien waar een jongen van 22 jaar is overleden terwijl hij een week daarvoor nog champagne stond te drinken in de hoop nog een tijdje in zijn nieuwe woning te kunnen wonen.

Zien we dat een jongen een huwelijksaanzoek voorbereid voor zijn vriendin die hard achteruit gaat.

Zien we een meisje van 18 die een vreselijke vorm van kanker heeft en ontkent dat ze doodgaat terwijl ze zich druk maakt over een lelijk littekentje.

Zien we een jonge vrouw met een klein zoontje die nog maar een paar weken ervoor heeft gehoord ten dode te zijn opgeschreven en nog maar weer een chemo doet om nog een beetje tijd te hebben.

Hebben we niets te melden over deze mensen i.p.v. of het wel leuk zou zijn om het met Geer en Goor te maken?

Ik krijg bijna het idee dat dit soort programma's ergens ook een soort van effect hebben dat het mensen steeds minder raakt. Het wordt al gewoon en we zijn al weer toe aan wat meer spanning en sensatie?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_146186857
Ik word persoonlijk een beetje moe van de "discussie" over wie het meest PC meeleeft met dit programma :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_146189316
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:22 schreef Injetta het volgende:
Het lijkt wel alsof de presentator belangrijker is dan de mensen zelf.
Het gaat alleen nog maar over wie Patrick opvolgt, terwijl we net een aflevering hebben gezien waar een jongen van 22 jaar is overleden terwijl hij een week daarvoor nog champagne stond te drinken in de hoop nog een tijdje in zijn nieuwe woning te kunnen wonen.

Zien we dat een jongen een huwelijksaanzoek voorbereid voor zijn vriendin die hard achteruit gaat.

Zien we een meisje van 18 die een vreselijke vorm van kanker heeft en ontkent dat ze doodgaat terwijl ze zich druk maakt over een lelijk littekentje.

Zien we een jonge vrouw met een klein zoontje die nog maar een paar weken ervoor heeft gehoord ten dode te zijn opgeschreven en nog maar weer een chemo doet om nog een beetje tijd te hebben.

Hebben we niets te melden over deze mensen i.p.v. of het wel leuk zou zijn om het met Geer en Goor te maken?

Ik krijg bijna het idee dat dit soort programma's ergens ook een soort van effect hebben dat het mensen steeds minder raakt. Het wordt al gewoon en we zijn al weer toe aan wat meer spanning en sensatie?
Wat moeten we dan, allemaal 10x per dag zeggen dat het zo erg en zo zielig is? Volgens mij zitten die mensen daar zelf ook niet op te wachten. Iedereen hier vindt het erg, anders volg je dat hele programma niet, maar we (of ik in ieder geval, om niet voor anderen te spreken) kijken ook zeker omdat het nog op een relatief luchtige manier wordt gepresenteerd, en ik durf te beweren dat dat ook voor veel deelnemers de reden is om mee te doen.

Het raakt me keihard als zo'n leuke gast ineens dood is, maar ik, de nabestaanden, en wie dan ook heeft er geen fuck aan om dat hier tig keer te vertellen of om honderd huilsmilies te posten.
pi_146189416
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:22 schreef Injetta het volgende:

Hebben we niets te melden over deze mensen i.p.v. of het wel leuk zou zijn om het met Geer en Goor te maken?

daar is genoeg over gepraat, lees eens ff pagina 3 en 4
pi_146189626
Om dan op iets anders verder te gaan. Door de start van dit seizoen, en deels de woorden van Max dat alles wat hij tot nu toe heeft gedaan voor de toekomst is en minder voor het nu, heb ik wel eindelijk een reis gepland waar ik al heel lang van droomde. Ik dacht altijd 'dat doe ik later wel', maar bedacht me nu dat later geen zekerheid is. Tuurlijk, ik ben gezond. Maar niemand kan mij de garantie geven dat ik nog een heel leven voor me heb om reizen te maken. Dus de start van dit seizoen was voor mij wel even het zetje dat ik nodig had om die reis nu te gaan doen.
pi_146189979
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:22 schreef Injetta het volgende:
Het lijkt wel alsof de presentator belangrijker is dan de mensen zelf.
Het gaat alleen nog maar over wie Patrick opvolgt, terwijl we net een aflevering hebben gezien waar een jongen van 22 jaar is overleden terwijl hij een week daarvoor nog champagne stond te drinken in de hoop nog een tijdje in zijn nieuwe woning te kunnen wonen.

Zien we dat een jongen een huwelijksaanzoek voorbereid voor zijn vriendin die hard achteruit gaat.

Zien we een meisje van 18 die een vreselijke vorm van kanker heeft en ontkent dat ze doodgaat terwijl ze zich druk maakt over een lelijk littekentje.

Zien we een jonge vrouw met een klein zoontje die nog maar een paar weken ervoor heeft gehoord ten dode te zijn opgeschreven en nog maar weer een chemo doet om nog een beetje tijd te hebben.

Hebben we niets te melden over deze mensen i.p.v. of het wel leuk zou zijn om het met Geer en Goor te maken?

Ik krijg bijna het idee dat dit soort programma's ergens ook een soort van effect hebben dat het mensen steeds minder raakt. Het wordt al gewoon en we zijn al weer toe aan wat meer spanning en sensatie?
wat een onzin, er staan genoeg reacties over het programma/ de afleveringen zelf en hoe het mensen geraakt heeft. Maar het topic gaat over het programma als geheel, en daar hoort de presentator dus ook bij, dus niet heel vreemd dat ook daar over gesproken wordt.
pi_146189997
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:39 schreef fh101 het volgende:
Om dan op iets anders verder te gaan. Door de start van dit seizoen, en deels de woorden van Max dat alles wat hij tot nu toe heeft gedaan voor de toekomst is en minder voor het nu, heb ik wel eindelijk een reis gepland waar ik al heel lang van droomde. Ik dacht altijd 'dat doe ik later wel', maar bedacht me nu dat later geen zekerheid is. Tuurlijk, ik ben gezond. Maar niemand kan mij de garantie geven dat ik nog een heel leven voor me heb om reizen te maken. Dus de start van dit seizoen was voor mij wel even het zetje dat ik nodig had om die reis nu te gaan doen.
Tof ^O^ wat ga je doen?
pi_146190482
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:39 schreef fh101 het volgende:
Om dan op iets anders verder te gaan. Door de start van dit seizoen, en deels de woorden van Max dat alles wat hij tot nu toe heeft gedaan voor de toekomst is en minder voor het nu, heb ik wel eindelijk een reis gepland waar ik al heel lang van droomde. Ik dacht altijd 'dat doe ik later wel', maar bedacht me nu dat later geen zekerheid is. Tuurlijk, ik ben gezond. Maar niemand kan mij de garantie geven dat ik nog een heel leven voor me heb om reizen te maken. Dus de start van dit seizoen was voor mij wel even het zetje dat ik nodig had om die reis nu te gaan doen.
^O^
  zaterdag 1 november 2014 @ 18:24:17 #141
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_146190862
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:22 schreef Injetta het volgende:
Het lijkt wel alsof de presentator belangrijker is dan de mensen zelf.
Het gaat alleen nog maar over wie Patrick opvolgt, terwijl we net een aflevering hebben gezien waar een jongen van 22 jaar is overleden terwijl hij een week daarvoor nog champagne stond te drinken in de hoop nog een tijdje in zijn nieuwe woning te kunnen wonen.

Zien we dat een jongen een huwelijksaanzoek voorbereid voor zijn vriendin die hard achteruit gaat.

Zien we een meisje van 18 die een vreselijke vorm van kanker heeft en ontkent dat ze doodgaat terwijl ze zich druk maakt over een lelijk littekentje.

Zien we een jonge vrouw met een klein zoontje die nog maar een paar weken ervoor heeft gehoord ten dode te zijn opgeschreven en nog maar weer een chemo doet om nog een beetje tijd te hebben.

Hebben we niets te melden over deze mensen i.p.v. of het wel leuk zou zijn om het met Geer en Goor te maken?

Ik krijg bijna het idee dat dit soort programma's ergens ook een soort van effect hebben dat het mensen steeds minder raakt. Het wordt al gewoon en we zijn al weer toe aan wat meer spanning en sensatie?
Het programma raakt je juist, omdat je met beide benen op de grond wordt gezet dat het leven heel kwetsbaar is.

Dat er wordt gesproken over wie de nieuwe presentator wordt, is toch logisch? Patrick trekt het niet meer en geeft het stokje aan Valerio. Als je de vergelijking met sensatie gaat maken dan snap ik dat echt niet. Oml blijft juist een mooi en integer programma.
  zaterdag 1 november 2014 @ 18:26:37 #142
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_146190922
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:39 schreef fh101 het volgende:
Om dan op iets anders verder te gaan. Door de start van dit seizoen, en deels de woorden van Max dat alles wat hij tot nu toe heeft gedaan voor de toekomst is en minder voor het nu, heb ik wel eindelijk een reis gepland waar ik al heel lang van droomde. Ik dacht altijd 'dat doe ik later wel', maar bedacht me nu dat later geen zekerheid is. Tuurlijk, ik ben gezond. Maar niemand kan mij de garantie geven dat ik nog een heel leven voor me heb om reizen te maken. Dus de start van dit seizoen was voor mij wel even het zetje dat ik nodig had om die reis nu te gaan doen.
Dat is ook de kracht van het programma laat je zien dat je dingen juist moet doen en niet wachten. Ben benieuwd waar je reis heen gaat??
pi_146198273
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:29 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Wat moeten we dan, allemaal 10x per dag zeggen dat het zo erg en zo zielig is? Volgens mij zitten die mensen daar zelf ook niet op te wachten. Iedereen hier vindt het erg, anders volg je dat hele programma niet, maar we (of ik in ieder geval, om niet voor anderen te spreken) kijken ook zeker omdat het nog op een relatief luchtige manier wordt gepresenteerd, en ik durf te beweren dat dat ook voor veel deelnemers de reden is om mee te doen.

Het raakt me keihard als zo'n leuke gast ineens dood is, maar ik, de nabestaanden, en wie dan ook heeft er geen fuck aan om dat hier tig keer te vertellen of om honderd huilsmilies te posten.
Volgens mij zeg ik nergens dat er honderd huilsmily;s moeten komen, of iets dergelijks.
Ik vind het alleen erg opvallend dat het al bijna het hele topic alleen maar gaat over de presentator en niet meer over de mensen zelf en wat die meemaken.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_146198460
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:56 schreef Mani89 het volgende:

[..]
[quote]0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:24 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Het programma raakt je juist, omdat je met beide benen op de grond wordt gezet dat het leven heel kwetsbaar is.

Dat er wordt gesproken over wie de nieuwe presentator wordt, is toch logisch? Patrick trekt het niet meer en geeft het stokje aan Valerio. Als je de vergelijking met sensatie gaat maken dan snap ik dat echt niet. Oml blijft juist een mooi en integer programma.
Ik reageer op dit soort posts

quote:
Nou voor een bijna dooie zie je er nog prima uit hoor, Goor zou willen dat hij er 's morgen zo uitzag. HOHOHOHOHOHO
Verder moet ieder posten wat hij wil. En ik reageer daar weer op.... :)
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zaterdag 1 november 2014 @ 22:11:21 #145
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_146198522
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 22:09 schreef Injetta het volgende:

[..]

Ik reageer op dit soort posts

[..]

Verder moet ieder posten wat hij wil. En ik reageer daar weer op.... :)
Er moet wel gelachen blijven worden, anders kan je beter zelf ook de stekker eruit rekken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 1 november 2014 @ 23:28:17 #146
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_146201105
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 01:43 schreef golfer het volgende:
Grappig hoe er verschillend gereageerd wordt op 22-jarige dooie kanker patiënten en niet op 40-60-80-jarige-kankerpatiënten.
Daar zit dus en groot verschil in?
Iemand die jonger dood gaat is erger dan een ouder iemand met dezelfde ziekte?
Daar zit in mijn ogen inderdaad een verschil in, ja.

\don'tfeedthetroll
Tics van je petten.
pi_146201813
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:52 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Tof ^O^ wat ga je doen?
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:26 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Dat is ook de kracht van het programma laat je zien dat je dingen juist moet doen en niet wachten. Ben benieuwd waar je reis heen gaat??
Ik ga naar IJsland om het noorderlicht te zien :) Echt een bucketlist-ding dus, maar met het idee dat ik dat beter maar gewoon nu kan doen voordat ik misschien ooit reden heb om een echte bucketlist te maken.
  zondag 2 november 2014 @ 10:12:03 #148
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_146208639
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 20:09 schreef Fascination het volgende:


Heb er ook niets mee. Hij vindt zichzelf zo grappig.
+1
pi_146208700
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:22 schreef Injetta het volgende:
Het lijkt wel alsof de presentator belangrijker is dan de mensen zelf.
Het gaat alleen nog maar over wie Patrick opvolgt, terwijl we net een aflevering hebben gezien waar een jongen van 22 jaar is overleden terwijl hij een week daarvoor nog champagne stond te drinken in de hoop nog een tijdje in zijn nieuwe woning te kunnen wonen.

Zien we dat een jongen een huwelijksaanzoek voorbereid voor zijn vriendin die hard achteruit gaat.

Zien we een meisje van 18 die een vreselijke vorm van kanker heeft en ontkent dat ze doodgaat terwijl ze zich druk maakt over een lelijk littekentje.

Zien we een jonge vrouw met een klein zoontje die nog maar een paar weken ervoor heeft gehoord ten dode te zijn opgeschreven en nog maar weer een chemo doet om nog een beetje tijd te hebben.

Hebben we niets te melden over deze mensen i.p.v. of het wel leuk zou zijn om het met Geer en Goor te maken?

Ik krijg bijna het idee dat dit soort programma's ergens ook een soort van effect hebben dat het mensen steeds minder raakt. Het wordt al gewoon en we zijn al weer toe aan wat meer spanning en sensatie?
Ik start direct met de zelfkastijding. Dit moet inderdaad niet kunnen in 2014.
  Hoofdredactie Fotografie zondag 2 november 2014 @ 13:28:49 #150
95752 crew  Chell
Kluns
pi_146212461
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:39 schreef fh101 het volgende:
Om dan op iets anders verder te gaan. Door de start van dit seizoen, en deels de woorden van Max dat alles wat hij tot nu toe heeft gedaan voor de toekomst is en minder voor het nu, heb ik wel eindelijk een reis gepland waar ik al heel lang van droomde. Ik dacht altijd 'dat doe ik later wel', maar bedacht me nu dat later geen zekerheid is. Tuurlijk, ik ben gezond. Maar niemand kan mij de garantie geven dat ik nog een heel leven voor me heb om reizen te maken. Dus de start van dit seizoen was voor mij wel even het zetje dat ik nodig had om die reis nu te gaan doen.
^O^
Soms is dat echt ook even nodig he, zo'n zetje. Ik heb het heel sterk gehad na het overlijden van een vriend van me. Hij was net 50, kreeg kanker en drie maanden na de diagnose was hij er niet meer. Ik leefde altijd al best met de dag, maar dat was alsnog best een behoorlijke eye-opener om niet alles maar uit te stellen tot 'later'.
Een maand later heb ik een tattoo laten zetten, iets wat ik al superlang wilde, maar ook maar bleef uitstellen.

Later is gewoon geen garantie. Oud worden ook niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')