Waarom ben je onzeker? Als je dat weet kan je er aan werkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:46 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Jongens, ik weet niet hoe vaak mensen al hebben gedacht dat ik een arrogant kreng ben, terwijl ze me niet kennen. Ik ben eigenlijk gewoon verlegen en beetje onzeker!
Dus of het nou aan Bitchy Resting Face syndroom ligt of aan het feit dat ik iets afstandelijker ben dan de gemiddelde vrouw.. ik weet echt niet waarom mensen me altijd zo zien. Mensen die me beter kennen zeggen dan altijd achteraf dat ze me eerst niet mochten maar nu zien dat ik heel lief ben bla bla.
Iemand die dit herkent? Iemand die me advies kan geven ofzo?
Overigens houd ik dus veel contacten op afstand door dit feit.. terwijl ik bijvoorbeeld graag nieuwe vrienden zou willen of gewoon meer contact met anderen zou hebben. En uiteraard blijven mannen zo op een afstand kijken terwijl ze ook best met me konden praten als ze interesse hebben.
Dat jaquote:
Ja helaasch wel, ik betrap mezelf er vaak opquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar eik kijk je standaard dus wat chagrijnig?
ik blijkbaar ook
Het voelt ook zo nep aan als je dan probeert om dat te veranderenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:58 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ja helaasch wel, ik betrap mezelf er vaak op
Mja dat is ook vaak het probleem.. ik kan niet ineens een vrolijk gezicht trekken omdat ik het beetje overdreven vind. Maar er zit voor mij niet echt iets tussenin moet ik zeggen, als ik niet boos kijk dan kijk ik wel verveeld bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het voelt ook zo nep aan als je dan probeert om dat te veranderen
Gewoon je ogen wat verder openen dan normaal, dan gaan je wenkbrauwen vanzelf een beetje mee zonder dat je verbaasd kijktquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:00 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Mja dat is ook vaak het probleem.. ik kan niet ineens een vrolijk gezicht trekken omdat ik het beetje overdreven vind. Maar er zit voor mij niet echt iets tussenin moet ik zeggen, als ik niet boos kijk dan kijk ik wel verveeld bijvoorbeeld
Misschien moet ik voor de spiegel staan oefenenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon je ogen wat verder openen dan normaal, dan gaan je wenkbrauwen vanzelf een beetje mee zonder dat je verbaasd kijkt
You're not alonequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:04 schreef Floccinaucinihilipilifica het volgende:
BRF meldt.
'Huh, je bent vet aardig, ik dacht altijd dat je arrogant was!'
Ja ook herkenbaar inderdaadquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:09 schreef Floccinaucinihilipilifica het volgende:
Het is wel vervelend. In groepjes moet je echt zelf kenbaar maken dat je gewoon een normaal persoon bent. Als je gewoon geen zin hebt om actief mee te praten en er een beetje rustig bij zit, denken mensen dat je je te goed voelt om met ze te praten ofzo.
Blijkbaar heb jij ook een bepaald houdinkje wat mensen tegen staat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:09 schreef Floccinaucinihilipilifica het volgende:
Het is wel vervelend. In groepjes moet je echt zelf kenbaar maken dat je gewoon een normaal/aardig persoon bent. Als je gewoon geen zin hebt om actief mee te praten en er een beetje rustig bij zit, denken mensen dat je je te goed voelt om met ze te praten ofzo.
Ik ben pas na school actief, op school ben ik gaar en verrot en heb ik geen zin om actief te doen met iedereen. Daardoor lijk ik een arrogante autist.
Daar voel je je zeker te goed voor!?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:13 schreef emmyemmy het volgende:
Ik ben ook vaak arrogant genoemd worden. Terwijl ik mensen niet eens durf te vragen of ik een pen mag lenen
Ik ben gewoon rustig en wat meer op mezelf, maar kom daardoor denk ik ongeïnteresseerd over. Kan wel kloppen, ik ben vaak niet heel geïnteresseerd in wat mensen gekocht hebben en waar en met wie ze waus zijn geweest het weekend.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij ook een bepaald houdinkje wat mensen tegen staat.
Doe daar wat aan en men zal sneller geneigd zijn om je aan te spreken op een leuke manier.
Ik denk dat ik ook eerder voorzichtig ben dan onzeker eigenlijk. Goed verwoord.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:11 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb hetzelfde bij nieuwe mensen en word dan als "hautain" bestempeld.
Voorzichtigheid heeft niks met onzekerheid te maken trouwens.
Want dat eerste ben ik wel, maar dat tweede absoluut niet.
lolquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar voel je je zeker te goed voor!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |