Heel goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben het uitslapen niet verleerd.
Ik had het gezien. Dicki male en Dicki Female. Zou dat mannetje nou twee vrouwtjes tegelijk kunnen bedienen?quote:
they did the nasty in the pastyquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel goedLekker hè?
[..]
Ik had het gezien. Dicki male en Dicki Female. Zou dat mannetje nou twee vrouwtjes tegelijk kunnen bedienen?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:51 schreef PeZu het volgende:
so I can hack inside your brain, see I, too, have gone insane
Iemand zei laatst dat hij zo'n gezeefde is. Door z'n vaders overhemd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:58 schreef Jian het volgende:
Die Gio, die jongen moet een stuk podium bij bouwen, nou geloof me die gozer wil je nooit in je bedrijf hebben, echt, ik zou m zo geweldig voor zijn hol schoppen, wat een chaotische trage zak is dat. Bovendien is ie uiterst irritant, daar zou ik m voor op zijn bek stompen.
Waarschijnlijk nog een dik overhemd ook .......quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iemand zei laatst dat hij zo'n gezeefde is. Door z'n vaders overhemd.
dat hing er tussen bij de bevruchtingquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iemand zei laatst dat hij zo'n gezeefde is. Door z'n vaders overhemd.
Nee. Jij wel?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:08 schreef Baconbus het volgende:
Maar iemand nog wat gehoord van vlucht 370?
weirdnessquote:
nope zijn er nwe ontwikkelingen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:08 schreef Baconbus het volgende:
Maar iemand nog wat gehoord van vlucht 370?
Duck Sauce - Big Bad Wolfquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:27 schreef Baconbus het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heet met constante wolfgeluiden?
Volgens mij ook dat iedereens kruis een hoofd heeft ofzo in de video?
Alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |