SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks)
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Trouwens nergens staat dat Youtube erbij komt in die 2.0 update.
http://blog.eu.playstatio(...)al_20141023_34259077
Playstation
Zal ik wel weer ongesteld zijn..![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand al met Balo gespeeld? Zijn zen work rates een probleem?![]()
Ga lekker je tampon opvreten ofzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal ik wel weer ongesteld zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijne met shadow staat voor 250c meer gelistquote:![]()
#jellyRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga lekker je tampon opvreten ofzo.Las er eerst ook overheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wilde m wegklikken en toen zag ik ineens Youtube staan..
![]()
Al zet je m voor 26K of 20K er op, het maakt niet uit. De sukkel die klikt moet gewoon op je pad komen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mijne met shadow staat voor 250c meer gelist![]()
#jelly![]()
![]()
De twee gezichten van Florian Jozefzoon
Pareltje weer van Thijs. Denk dat hij zelf ook de foto's heeft gemaakt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Is me in de wedstrijden nooit opgevallen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
De twee gezichten van Florian Jozefzoon
Pareltje weer van Thijs. Denk dat hij zelf ook de foto's heeft gemaakt.![]()
Je zou de Xbox One maar een hele week de hemel in prijzen om hem vervolgens na minder dan een dag terug te sturen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:20 schreef Kiid het volgende:
Je zou maar een Xbox hebben en geen screenshots kunnen maken
Ebola triest
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je zou de Xbox One maar een hele week de hemel in prijzen om hem vervolgens na minder dan een dag terug te sturen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je zou de Xbox One maar een hele week de hemel in prijzen om hem vervolgens na minder dan een dag terug te sturen.soulya boy tell em!
![]()
Dan sta je mooi voor schut inderdaadquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je zou de Xbox One maar een hele week de hemel in prijzen om hem vervolgens na minder dan een dag terug te sturen.![]()
![]()
Jij zal het wetenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan sta je mooi voor schut inderdaad![]()
![]()
Wie doet zo iets dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je zou de Xbox One maar een hele week de hemel in prijzen om hem vervolgens na minder dan een dag terug te sturen.![]()
Je zal maar maanden lang je "matties" wijsmaken dat je bezorger bent maar eigenlijk gewoon schroot oppikt langs de weg.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wat?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Je zal maar maanden lang je "matties" wijsmaken dat je bezorger bent maar eigenlijk gewoon schroot oppikt langs de weg.![]()
![]()
Sherlock doet het niet meer.quote:
Ozz is een oud turks baasje die schroot oppikt langs de weg in Utrecht
Morgen in de omgeving van Rotterdam. Dus als je nog iets hebt waar je van af wilt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sherlock doet het niet meer.
Ozz is een oud turks baasje die schroot oppikt langs de weg in Utrecht
Na deze nederlaag waarschijnlijk zijn feyenoord shirtsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Morgen in de omgeving van Rotterdam. Dus als je nog iets hebt waar je van af wilt.![]()
inb4 trapz met een jizz opmerkingquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Morgen in de omgeving van Rotterdam. Dus als je nog iets hebt waar je van af wilt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jizzquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Morgen in de omgeving van Rotterdam. Dus als je nog iets hebt waar je van af wilt.
En zijn seizoenskaart.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Na deze nederlaag waarschijnlijk zijn feyenoord shirts
..oh wachtOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
verkeerde account Zhanoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
inb4 trapz met een jizz opmerking![]()
Nee in tegenstelling tot jouw club blijven we komen na een nederlaag.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Na deze nederlaag waarschijnlijk zijn feyenoord shirtsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bakkes Thad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
maar wel een oud baasje met een witte BMWquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sherlock doet het niet meer.
Ozz is een oud turks baasje die schroot oppikt langs de weg in Utrecht![]()
![]()
Mocht ie willen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar wel een oud baasje met een witte BMWRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Shineholyquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:44 schreef Kiid het volgende:
Wat een TT zeg
Het is goed voor Nederlands voetbal als Feyenoord wint gr gr![]()
Hij is nog zwart, zo zwart als een anaconda.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar wel een oud baasje met een witte BMWOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wel handig dat two-way-authentication van EA zo kan je echt je spelers niet kwijt raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bedoel je de kleur? Of het geld waar die van betaald is?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij is nog zwart, zo zwart als een anaconda.![]()
Kom een drag race doen dan! Kan je m'n kenteken eens goed bekijken als je me probeert bij te houden.quote:
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hard werkende Turk hiero.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Bedoel je de kleur? Of het geld waar die van betaald is?Betaal netjes belasting zodat Maver packs kan openen.
Die je de avond daarvoor gejat hebt van je buurman?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kom een drag race doen dan! Kan je m'n kenteken eens goed bekijken als je me probeert bij te houden.
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Stelen van je buren.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die je de avond daarvoor gejat hebt van je buurman?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wel handig dat two-way-authentication van EA zo kan je echt je spelers niet kwijt raken.DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een deel van Cyprus hebben jullie toch ook gejat? gr grquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
S1CK!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:46 schreef Lindgren. het volgende:
https://vine.co/v/OhetT7OXHJd
Die goal van Lamela![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn neppe Grieken en er zit een zee tussen dus telt al niet meer.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een deel van Cyprus hebben jullie toch ook gejat? gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Memphis 5* weak foot
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
nissaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets maken denk ikof heeft iemand verbeterpuntjes?
omgquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:46 schreef Lindgren. het volgende:
Die goal van Lamela![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wel handig dat two-way-authentication van EA zo kan je echt je spelers niet kwijt raken.que?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou als je dus op 1 of andere manier iemands zijn gegevens kan bemachtigen kan je zonder die SMS/Mail verificatie in zijn account komen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
psv is wel goed in counteren geworden.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik heb nog wel een mystery box van de blokker die je kan komen ophalen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat zit daar in dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:51 schreef poker4lifee het volgende:
ik heb nog wel een mystery box van de blokker die je kan komen ophalen![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:51 schreef poker4lifee het volgende:
ik heb nog wel een mystery box van de blokker die je kan komen ophalen![]()
![]()
godverquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:46 schreef Lindgren. het volgende:
Die goal van Lamela![]()
![]()
![]()
geniaal
![]()
![]()
steakmessenset. grote kookpan. keukenweegschaal en wat nutteloze magnetron/snackbakjes enzo.quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Lekker handig..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou als je dus op 1 of andere manier iemands zijn gegevens kan bemachtigen kan je zonder die SMS/Mail verificatie in zijn account komen.
Ik zou zweren dat ik wel verificatie moest doen bij de mobiele app eigenlijk..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)uwertje_blokker.html![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn god, wat een hoerenupdate.
- hoge steekballen terug
- dribbelen kut
- verdedigers reageren sloom by LB Y
- switchen kut
- log
- sloom
pffffffffffffffFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Denk t, wel voorbij zien komen maar nog niet gezien. Deze gast doet het wel goed:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:59 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_sasha_grey.html
Zal ook wel repost zijn?![]()
![]()
Zit ik net te kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:59 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_sasha_grey.html
Zal ook wel repost zijn?
We onderzoeken momenteel een probleem met de FUT 15-webstartaccounts en werken aan een oplossing. Ga voor meer informatie naar EA Answers HQ.![]()
F5...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
We onderzoeken momenteel een probleem met de FUT 15-webstartaccounts en werken aan een oplossing. Ga voor meer informatie naar EA Answers HQ.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
We onderzoeken momenteel een probleem met de FUT 15-webstartaccounts en werken aan een oplossing. Ga voor meer informatie naar EA Answers HQ.quote:![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denk t, wel voorbij zien komen maar nog niet gezien. Deze gast doet het wel goed:
[ afbeelding ]Echt geniaal. Paar keer hardop moeten lachenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die ene dude die blijft doorzagen over zijn superiorityquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Echt geniaal. Paar keer hardop moeten lachen
Sasha lijkt me tofquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Echt geniaal. Paar keer hardop moeten lachen![]()
![]()
If you only knew that I made 32k since Junequote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die ene dude die blijft doorzagen over zijn superiority
Zo ga ik ook chicks hosselen..en dan heb ik het gewoon over mijn webapp trade skillsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind haar hier ook wel erg lekker, maar als ik haar adult work zie dan vind ik het maar mehhh. En in Entourage was ze ook irritant. Maar hier iddquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nooit gezien.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind haar hier ook wel erg lekker, maar als ik haar adult work zie dan vind ik het maar mehhh. En in Entourage was ze ook irritant. Maar hier idd![]()
![]()
Misschien iets voor DS2quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
If you only knew that I made 32k since June
Zo ga ik ook chicks hosselen..en dan heb ik het gewoon over mijn webapp trade skills
Was wel waar ik aan dacht, maar ik wilde het niet zeggenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
T-shirtje met daarachter je trade profit geprint en ze worden botergeilquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
If you only knew that I made 32k since June
Zo ga ik ook chicks hosselen..en dan heb ik het gewoon over mijn webapp trade skills![]()
Creepy Text Theatre bohh is een hele serie
http://www.youtube.com/user/MachinimaETC/videos
alleen zonder Sasha jongens
Misschien zoiets, maar dan met trade profit inclusief live updates als hij weer stijgtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
T-shirtje met daarachter je trade profit geprint en ze worden botergeil
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:05 schreef The_Yakuza het volgende:
Mijn god, wat een hoerenupdate.
- hoge steekballen terug
- dribbelen kut
- verdedigers reageren sloom by LB Y
- switchen kut
- log
- sloom
pffffffffffffffGaat het wel goed lieverd?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
youtubeje van de goal van Lamela
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom moet je nou altijd hem erbij halen![]()
![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was wel waar ik aan dacht, maar ik wilde het niet zeggen![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij had eerst geen succes met Tinder dus deze tips helpen hem wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom moet je nou altijd hem erbij halenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet op je xbox slaan als de disc draaitquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
BohhsiktasAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerst had je deze video: http://tastelikepizza.com/item/2014/03/welcome-summer-2k14
En nu het vervolg: http://tastelikepizza.com(...)r-of-2014--exclusive![]()
Vandaag ook begonnen met wat bronzen pakjes openen. Die blessure kaartjes gaan wel lekker maar voor de rest is het niet veel. Beste speler was 800c waard.. weet zijn naam zo niet meer, een Franse linksback met 82 pace uit de ligue 2. Ds2 weet zijn naam wel
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Na 25 pakjes van 400c heb ik zelfs nog wat verlies denk ik
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dat valt me vies tegen.quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Voor mij was het nu ook geen vetpot meer nee. Vorige keer dat ik het deed nog wel (paar weken terug). Nu zonde van de tijd.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:26 schreef dion_v_k het volgende:
Na 25 pakjes van 400c heb ik zelfs nog wat verlies denk ikAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rick Karsdorp zat er na de wedstrijd tegen Rijeka helemaal door heen. Hij had als invaller voor Wilkshire bij alle drie de tegendoelpunten een negatieve hoofdrol. "Ik heb wat traantjes gelaten, omdat ik mijn ploeggenoten in de steek heb gelaten," zo laat hij weten tegenover Metro. "De eerste helft deden we het uitstekend. Maar toen ik erin kwam, ging het mis. Deze nederlaag reken ik mezelf enorm aan. Krijg ik eindelijk weer speelminuten, vul ik het zo in... Ik zit er helemaal doorheen en dat zal voorlopig nog zo blijven."
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
eindelijk eentje die een beetje over zelfreflectie beschikt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:38 schreef Tim86 het volgende:
Rick Karsdorp zat er na de wedstrijd tegen Rijeka helemaal door heen. Hij had als invaller voor Wilkshire bij alle drie de tegendoelpunten een negatieve hoofdrol. "Ik heb wat traantjes gelaten, omdat ik mijn ploeggenoten in de steek heb gelaten," zo laat hij weten tegenover Metro. "De eerste helft deden we het uitstekend. Maar toen ik erin kwam, ging het mis. Deze nederlaag reken ik mezelf enorm aan. Krijg ik eindelijk weer speelminuten, vul ik het zo in... Ik zit er helemaal doorheen en dat zal voorlopig nog zo blijven."![]()
Maar moet je dan meteen een traantje laten? :")quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eindelijk eentje die een beetje over zelfreflectie beschikt.![]()
dat is ie als feyenoorder wel gewend denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar moet je dan meteen een traantje laten? :")![]()
Najah voor je het weet staat er zo'n mongool voor je deur dus niet helemaal raar dat je een traantje laat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar moet je dan meteen een traantje laten? :")![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:38 schreef Zhano het volgende:
Wachten op het [ afbeelding ] nu bij PSV.![]()
Kutkneuzen. Zoals Zhano al zei kon je hier op wachten. Cocu faalt hard hier.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat werd een keer tijd.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:48 schreef Tim86 het volgende:
Iemand met een Assaidi? Pricefix tijd
http://www.futbin.com/player/4120/oussama-assaidi
Maar op de Xbox is hij 85k.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:51 schreef poker4lifee het volgende:
ik heb nog wel een mystery box van de blokker die je kan komen ophalen
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
hmm bij mij laadt die videoplayer nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eerst had je deze video: http://tastelikepizza.com/item/2014/03/welcome-summer-2k14
En nu het vervolg: http://tastelikepizza.com(...)r-of-2014--exclusive
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Liever 3-1 uit verliezen bij Barca dan dit
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jawel, maar duurt heel lang.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm bij mij laadt die videoplayer nietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jezus, lucky
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lucky psvDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hou je mond aub.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:53 schreef over_hedge het volgende:
Liever 3-1 uit verliezen bij Barca dan dit![]()
quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:53 schreef over_hedge het volgende:
Liever 3-1 uit verliezen bij Barca dan dit![]()
Zien jullie dit Ajax fans? Nou niet gaan lopen zeuren als Trapz of Kiid dat doet als Ajax in de CL achter staat.![]()
Je word gênant weg getikt door Barça en dat noem je dan minder ergquote:Het is net zo triest al al die andere clubs.
![]()
Idd, wat een debieltje zeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Zien jullie dit Ajax fans? Nou niet gaan lopen zeuren als Trapz of Kiid dat doet als Ajax in de CL achter staat.![]()
Uitdelen en incasseren.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Sowieso een trieste week voor het NL voetbalquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Idd, wat een debieltje zeg.![]()
![]()
Prima, maar meestal komt dan het ; ja maar je moet NL ploegen in Europa steunen voor de punten argument...quote:![]()
dat is elke over de grens weekquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sowieso een trieste week voor het NL voetbal
Zeer zeker.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sowieso een trieste week voor het NL voetbal![]()
Scheer nou niet iedereen over 1 kam omdat hij zoiets postquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Zien jullie dit Ajax fans? Nou niet gaan lopen zeuren als Trapz of Kiid dat doet als Ajax in de CL achter staat.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
3-1 verliezen tegen een top 3 club van de wereld vind ik idd minder erg dan 3-1 verliezen van een clubje in een competitie die nog kutter dan de eredivisie is ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je word gênant weg getikt door Barça en dat noem je dan minder ergHet is net zo triest al al die andere clubs.
ik had gehoopt dat ze alle 2 gewonnen hadden hoor?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Prima, maar meestal komt dan het ; ja maar je moet NL ploegen in Europa steunen voor de punten argument...Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hou op je zet jezelf voor schut. Barça had met 8-1 moeten winnen en je mag God op de blote knieën bedanken dat ze niet volle bak gingen. Echt waar wat is dit een achterlijk argument van jou.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
3-1 verliezen tegen een top 3 club van de wereld vind ik idd minder erg dan 3-1 verliezen van een clubje in een competitie die nog kutter dan de eredivisie is ja.![]()
Is ook zoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Scheer nou niet iedereen over 1 kam omdat hij zoiets post![]()
Is gewoon irritant, eerst was het hier altijd heel erg dat na elke tegengoal iedereen elkaar begon te kloten maar dat werd juist minder![]()
![]()
truequote:![]()
huh een zwart kaartje in mijn pack, wat moet ik daar mee ?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
als je mag kiezen 3-1 verliezen van barca of van rijeka. Dan staat tegen barca een stuk beter of niet dan? Of het nou 8-1 had moeten zijn of niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou op je zet jezelf voor schut. Barça had met 8-1 moeten winnen en je mag God op de blote knieën bedanken dat ze niet volle bak gingen. Echt waar wat is dit een achterlijk argument van jou.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
In je reet steken en dan roepen "Trapz haal die zwarte anaconda uit mijn reet"quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:08 schreef FCsuarez het volgende:
huh een zwart kaartje in mijn pack, wat moet ik daar mee ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb je weer aandacht te kort knul?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:08 schreef FCsuarez het volgende:
huh een zwart kaartje in mijn pack, wat moet ik daar mee ?![]()
zal je wel snel komen gezien de pacequote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In je reet steken en dan roepen "Trapz haal die zwarte anaconda uit mijn reet"Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ben altijd binnen 5 seconde klaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zal je wel snel komen gezien de paceRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iedereen die verder kijkt dan de uitslag weet dat je onzin praat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
als je mag kiezen 3-1 verliezen van barca of van rijeka. Dan staat tegen barca een stuk beter of niet dan? Of het nou 8-1 had moeten zijn of niet.![]()
heeft dit nou weer met aandacht te makenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je weer aandacht te kort knul?iedereen post zijn pulls hier
#FreeTrapz![]()
oke.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen die verder kijkt dan de uitslag weet dat je onzin praat.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Post gewoon het plaatje van je IF dan en ga niet zo'n Kut post plaatsen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heeft dit nou weer met aandacht te makeniedereen post zijn pulls hier
![]()
Callejon of Mertens? Heb Mertens op dit moment, sinds die update is het niks meer. Maar dat is overigens een algemeen kwaal. Kan sinds de update niet meer scoren alles tegen de keepert.![]()
is toch op de console verdomdequote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Post gewoon het plaatje van je IF dan en ga niet zo'n Kut post plaatsen.![]()
post zo lastig plaatjes he.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Allebei matige pacehoertjes. Callejon vooral. Mertens heeft tenminste nog skilliesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:12 schreef leoon. het volgende:
Callejon of Mertens? Heb Mertens op dit moment, sinds die update is het niks meer. Maar dat is overigens een algemeen kwaal. Kan sinds de update niet meer scoren alles tegen de keepert.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maak je even een foto is niet zo lastig.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
is toch op de console verdomde![]()
post zo lastig plaatjes he.![]()
pff ik zal zo eens een filmpje uploaden hoe er vanmiddag tegen mij werd gescoord.. Keepers zijn nog geen ruk verbeterdquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:12 schreef leoon. het volgende:
Callejon of Mertens? Heb Mertens op dit moment, sinds die update is het niks meer. Maar dat is overigens een algemeen kwaal. Kan sinds de update niet meer scoren alles tegen de keepert.![]()
mij te veel moeite, dus bemoei je er gewoon niet mee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maak je even een foto is niet zo lastig.
debiel aandachtshoertje.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Of je post gewoon 'ik pull net IF ****'' ofzo idd...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maak je even een foto is niet zo lastig.![]()
Huh je hebt toch een PS4?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
is toch op de console verdomde![]()
post zo lastig plaatjes he.
Maar idd, post dan gewoon de naam. Je lult jezelf helemaal vast zo
Congrats met je pull
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Post dan gewoon de naam. Je vist weer naar aandacht dus die kun je krijgen. Ga nu maar weer minder posten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mij te veel moeite, dus bemoei je er gewoon niet mee.
debiel aandachtshoertje.![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Of je post gewoon 'ik pull net IF ****'' ofzo idd...![]()
Als je aandacht wilt moet je iets over Jordy C. posten. Twee happige visjes zwemmen gelijk naar je toequote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mij te veel moeite, dus bemoei je er gewoon niet mee.
debiel aandachtshoertje.![]()
Had hiervoor fernandez en daarvoor hamsik. Fernandez vond ik nog wel leuk met 5*. Vond Mertens wel fijner, goed geplaatst schot heeft had hij!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Allebei matige pacehoertjes. Callejon vooral. Mertens heeft tenminste nog skillies![]()
Zojuist alle bronze troep verkocht en na ruim 2 uur pakjes openen heb ik een kleine 2k winst
Who the F is Jordy C nu weerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je aandacht wilt moet je iets over Jordy C. posten. Twee happige visjes zwemmen gelijk naar je toe![]()
het was callejon trouwens.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
booooh zo 2kquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:18 schreef dion_v_k het volgende:
Zojuist alle bronze troep verkocht en na ruim 2 uur pakjes openen heb ik een kleine 2k winst![]()
![]()
POST GEWOON DE NAAM EN DIE NIET ZO FUCKING DEBIEL JOSTI.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Who the F is Jordy C nu weer![]()
het was callejon trouwens.![]()
Hij is NU op TVquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Who the F is Jordy C nu weer![]()
het was callejon trouwens.![]()
Hoi Kami, je kunt nog niet zo goed met CAPSLOCK overweg zie ik. Wil jij misschien in de band ?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
POST GEWOON DE NAAM EN DIE NIET ZO FUCKING DEBIEL JOSTI.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee ik zit al in Band of Brothers.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hoi Kami, je kunt nog niet zo goed met CAPSLOCK overweg zie ik. Wil jij misschien in de band ?![]()
Moet je tyfes klapjes ofzo?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je aandacht wilt moet je iets over Jordy C. posten. Twee happige visjes zwemmen gelijk naar je toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
best een toffe game ook trouwens![]()
later boys
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:25 schreef FCsuarez het volgende:
best een toffe game ook trouwens![]()
later boys
https://www.dropbox.com/s/q27uev9a83eu1nb/VIDEO0001.mp4?dl=0quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:12 schreef leoon. het volgende:
Callejon of Mertens? Heb Mertens op dit moment, sinds die update is het niks meer. Maar dat is overigens een algemeen kwaal. Kan sinds de update niet meer scoren alles tegen de keepert.
Dit spel![]()
![]()
Goed opgenomen hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:27 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
https://www.dropbox.com/s/q27uev9a83eu1nb/VIDEO0001.mp4?dl=0
Dit spel![]()
haha wtfquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:27 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dit spel, krijg er een stijve nek van!
![]()
Bedankt voor de hernia.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:27 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dit spelRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jeuj, EA heeft een vrij creatieve cup. Maar wat een kutidee
Olympico
4k bij winst
Exact number of players from Lyon + Marseille: 11 in squad's starting 11
Derp
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zo dat wordt zieke hybrids in elkaar draaien hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:35 schreef Tim86 het volgende:
Jeuj, EA heeft een vrij creatieve cup. Maar wat een kutidee
Olympico
4k bij winst
Exact number of players from Lyon + Marseille: 11 in squad's starting 11
Derp![]()
![]()
Misschien heel even. Maar je gaat toch geen tegenstanders vinden in deze cup denk ikquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:40 schreef DutchSL het volgende:
IF Gourcuff zal dan wel stijgen ipv discard worden..
Loopt nog 3d en 19h overigens. Cup is al 5 uur uit lijkt me.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik had gisteren Alessandrini in een pack, maar die is ook niet gestegen verder. Zal met niemand gebeuren denk ik. Gewoon te kut om aan te beginnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar dat is dus voor die Franse topper van zondag, raar dat ze dan geen El Clasico cup maken.
Of iets met ManU - Chelsea![]()
Bij de offline toernooien staat een upcoming SPL Tournament trouwens waarin je een stadium en een gold pack krijgt bij winst. Start over 19 uur.
Min. numbers of players from ALJ League in starting 11: 5
Klinkt logisch. Scottish Premier League cup met Saudies
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
niemand kan zo'n team afforden johquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:47 schreef DutchSL het volgende:
Maar dat is dus voor die Franse topper van zondag, raar dat ze dan geen El Clasico cup maken.
Of iets met ManU - Chelsea![]()
ze zijn creatief bezig daaroquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:48 schreef Tim86 het volgende:
Bij de offline toernooien staat een upcoming SPL Tournament trouwens waarin je een stadium en een gold pack krijgt bij winst. Start over 19 uur.
Min. numbers of players from ALJ League in starting 11: 5
Klinkt logisch. Scottish Premier League cup met Saudies![]()
![]()
Lekkere muziek op slam FM
Makkelijk, ze zijn niet allemaal zo duur als Ronaldo of Hazard.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
niemand kan zo'n team afforden joh![]()
![]()
Achterhoede is aids (op de Butt na maar die mag evt wel weg ook) en Afellay ook (hier iig). Dussss, wat nu?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:43 schreef Toefjes het volgende:
Uh, doeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dus je wil die Portugezen en Promessi houden begrijp ik?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:42 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Achterhoede is aids (op de Butt na maar die mag evt wel weg ook) en Afellay ook (hier iig). Dussss, wat nu?
Zo zou ik het dan oplossen. Kom je achter Wijnaldum wel uit op een Eredivisie/NL CB. Wijnaldum en Witsel zijn echt heel goed.
En vaarwel Toefjes
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En Donaldinhoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dus je wil die Portugezen en Promessi houden begrijp ik?
[ afbeelding ]
Zo zou ik het dan oplossen. Kom je achter Wijnaldum wel uit op een Eredivisie/NL CB. Wijnaldum en Witsel zijn echt heel goed.
En vaarwel ToefjesMisschien zo, wil Ferra L ook nog eens proberen:
![]()
![]()
Donald kan icm Wijnaldum ook prima natuurlijk. Maar Lerra is altijd liefde.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
En DonaldinhoMisschien zo, wil Ferra L ook nog eens proberen:
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zou evt Wijnaldum of Fer in mn tweede team kunnen zetten.. Ik heb nu alleen dit eigenlijk. Twijfel tussen nog een 4321 (speelt lekker voorin) of iets van 4222 ofzo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Donald kan icm Wijnaldum ook prima natuurlijk. Maar Lerra is altijd liefde.![]()
4222 is wel oke, maar weet steeds niet wat ik met die CDM's aan moet. Met dat gat in het midden moeten ze wel voetballend sterk zijn, maar aan de andere kant schiet het ook echt niet op als ze relatief aanvallende WR hebben want dan gaan ze automatisch diep staan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zou evt Wijnaldum of Fer in mn tweede team kunnen zetten.. Ik heb nu alleen dit eigenlijk. Twijfel tussen nog een 4321 (speelt lekker voorin) of iets van 4222 ofzo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
rust zacht lieve prins.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nog een 4321 it isquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4222 is wel oke, maar weet steeds niet wat ik met die CDM's aan moet. Met dat gat in het midden moeten ze wel voetballend sterk zijn, maar aan de andere kant schiet het ook echt niet op als ze relatief aanvallende WR hebben want dan gaan ze automatisch diep staan.Ff wat wingers zoeken met benen
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tot snel Toefjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs Maver is langer weg. Sjon is gewoon een klootzak.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga je missen man... Vooral al die verhalen van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kan Sjon wel een voorbeeld aan nemen. In plaats van janken in de hoop op aandacht gewoon een post maken en niet meer posten voorlopig.quote:![]()
sjon houdt van anale seksquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan Sjon wel een voorbeeld aan nemen. In plaats van janken in de hoop op aandacht gewoon een post maken en niet meer posten voorlopig.![]()
Volgens mij vind jij het alleen maar leuk als hij weer eens op één van je posts haptquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pas maar op voor je het weet gaat hij je bedreigen.![]()
Pure ebola. Is er een patch geweest ofzo. De enige manier waarop ik nog kan winnen is door de bus te parkeren.![]()
![]()
jo dag,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het ga je goed![]()
![]()
Echt te triest voor woorden ja. Ik kwam met 10 man te staan, stond vrij snel 3-0 achter en dacht. Laat maar, ik zet 'm op defensive en counter attack om de schade te beperken. 4-3 winstquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:50 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Pure ebola. Is er een patch geweest ofzo. De enige manier waarop ik nog kan winnen is door de bus te parkeren.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die gozer met die bijl
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
If Rodrigo verkocht voor 130k en 2x if sigurdsson voor 17k #achterlijkedebielenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ben ik de enige wie die wereldgoal is opgevallen van Lamela![]()
Wat een baas
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Werd hier gisteren al gepostquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:29 schreef BDIL het volgende:
Ben ik de enige wie die wereldgoal is opgevallen van Lamela![]()
Wat een baas
![]()
![]()
Doe eens niet zo raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nieuw team gemacht:
1e wedstrijd, goal Higuain 5e minuut en daarna gelijk ragequit van tegenstander
2e wedstrijd, tegenstander was beter maar Mertens kon 1x door de defensie slalommen en scoren
3e wedstrijd 4-3 gewonnen, die gast kon alleen maar de bus parkeren en aanvallend in een rechte lijn door de defensie heen rennen met C, Fereyra (hij had ook Lewandowski en zo, maar die C. Fereyra zeg) en niks dat ik er aan kon doen
![]()
Higuain, Mertens en Asamoah zijn wel eindbazen, De Bruyne valt vooralsnog wat tegen, Gustavo rent ondanks zijn work rates nog steeds te veel naar voren en Farfan blijft jammer van zijn 3* skills.
edit. er is helemaal geen C. Fereyra, geen idee wie het dan was![]()
![]()
Morrie![]()
wat een liefde weer gister avond voor me zeg![]()
aardige jongens zijn het ook, denken zelfs aan me als ik er niet ben.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:18 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
wat een liefde weer gister avond voor me zeg![]()
aardige jongens zijn het ook, denken zelfs aan me als ik er niet ben.
Lekker stemmen voor de EU jongens.Weer 650 miljoen *poef* weg.
Rutte gaat het nakijken hoor. onderste steen boven dit datquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:15 schreef DutchSL het volgende:
Nieuw team gemacht:
[ afbeelding ]
1e wedstrijd, goal Higuain 5e minuut en daarna gelijk ragequit van tegenstander
2e wedstrijd, tegenstander was beter maar Mertens kon 1x door de defensie slalommen en scoren
3e wedstrijd 4-3 gewonnen, die gast kon alleen maar de bus parkeren en aanvallend in een rechte lijn door de defensie heen rennen met C, Fereyra (hij had ook Lewandowski en zo, maar die C. Fereyra zeg) en niks dat ik er aan kon doen
![]()
Higuain, Mertens en Asamoah zijn wel eindbazen, De Bruyne valt vooralsnog wat tegen, Gustavo rent ondanks zijn work rates nog steeds te veel naar voren en Farfan blijft jammer van zijn 3* skills.
edit. er is helemaal geen C. Fereyra, geen idee wie het dan was![]()
Dit tyfuslijertje zeker?![]()
Ja echt belachelijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Rutte is gewoon een slappe zak.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Rutte gaat het nakijken hoor. onderste steen boven dit datWat horen we nou over het MH17 drama?
Die gozer moeten ze gewoon afzetten en vastzetten, hoe kan je dit nou verkopen aan al die oude mensen zonder zorg en mensen die gaan baan kunnen krijgen?
"Ja sorry mensen maar onze economie gaat zo goed dus we moeten de rest van de klaplopers in Europa steunen. Kost ons maar 37 euro per persoon in Nederland dus dat valt best mee."
Gewoon samen met Engeland afsplitsen en een soort van eigen EU maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Rest in Fokquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:43 schreef Toefjes het volgende:
Lieve allemaal, en DSL,
Het Fok account van Toefjes gaat schluss. Het waarom kan ik niet posten. Maar ik zal terugkeren. Ooit. Wees dus lief tegen noobs.![]()
Dag allemaal![]()
Zou goed kunnen ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit tyfuslijertje zeker?
Sjezus, 72 dribbling en dan zo door mijn defensie heen lopen![]()
![]()
Ook al eens gehad jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja.
Sjezus, 72 dribbling en dan zo door mijn defensie heen lopen
tevens:quote:Let's Be Cops (2014) 720p BrRip x264 - YIFY![]()
![]()
De oorlog met happy toch verloren blijkbaarquote:
#FreeTrapz![]()
Thanks.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wist helemaal niet dat de Arrow Classic Rock top 500 bezig was
HE, niet zo over mijn buren hequote:
#FreeTrapz![]()
3fm
Ja, Al heeft die vaak wel leuke bandjes op bezoek. Vind vooral coen en sander leuk.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die zijn wel leuk ja maar alleen als Sander zijn flauwe grapjes laat varen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, Al heeft die vaak wel leuke bandjes op bezoek. Vind vooral coen en sander leuk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
TIK M AAN FLAUWE!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die zijn wel leuk ja maar alleen als Sander zijn flauwe grapjes laat varen.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die staat toch in jouw bouwkeet?hahahaha goeie jongens.
Neezit niet in een keet
#FreeTrapz![]()
Ik geloof je wel hoor G, want anders zou je ook niet op FOK! kunnen tsjillen. Of je moet ook een WAjong hebben, maar dan is het wat extreem om iedere dag vroeg op te staan om hier te kunnen posten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]hahahaha goeie jongens.
Neezit niet in een keet
![]()
En binnenlopen hequote:want ja iedereen heeft kozijnen nodig
#FreeTrapz![]()
Loods dan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]hahahaha goeie jongens.
Neezit niet in een keet
Het foute uur is (soms) wel leuk maar eigenlijk luister ik nooit meer radio. Maar die top 500 is wel leuk om te volgen.. het is dat degene waarmee ik afstudeer het op heeft staan want anders was ik er nooit achter gekomen dat het nu bezig was.![]()
Heb je al geleerd trouwens?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het foute uur is (soms) wel leuk maar eigenlijk luister ik nooit meer radio. Maar die top 500 is wel leuk om te volgen.. het is dat degene waarmee ik afstudeer het op heeft staan want anders was ik er nooit achter gekomen dat het nu bezig was.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gat in de marktquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
En binnenlopen hewant ja iedereen heeft kozijnen nodig
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: