SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks)
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Trouwens nergens staat dat Youtube erbij komt in die 2.0 update.
http://blog.eu.playstatio(...)al_20141023_34259077
Playstation
Zal ik wel weer ongesteld zijn..![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand al met Balo gespeeld? Zijn zen work rates een probleem?![]()
Ga lekker je tampon opvreten ofzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal ik wel weer ongesteld zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijne met shadow staat voor 250c meer gelistquote:![]()
#jellyRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga lekker je tampon opvreten ofzo.Las er eerst ook overheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wilde m wegklikken en toen zag ik ineens Youtube staan..
![]()
Al zet je m voor 26K of 20K er op, het maakt niet uit. De sukkel die klikt moet gewoon op je pad komen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mijne met shadow staat voor 250c meer gelist![]()
#jelly![]()
![]()
De twee gezichten van Florian Jozefzoon
Pareltje weer van Thijs. Denk dat hij zelf ook de foto's heeft gemaakt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Is me in de wedstrijden nooit opgevallen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
De twee gezichten van Florian Jozefzoon
Pareltje weer van Thijs. Denk dat hij zelf ook de foto's heeft gemaakt.![]()
Je zou de Xbox One maar een hele week de hemel in prijzen om hem vervolgens na minder dan een dag terug te sturen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:20 schreef Kiid het volgende:
Je zou maar een Xbox hebben en geen screenshots kunnen maken
Ebola triest
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je zou de Xbox One maar een hele week de hemel in prijzen om hem vervolgens na minder dan een dag terug te sturen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je zou de Xbox One maar een hele week de hemel in prijzen om hem vervolgens na minder dan een dag terug te sturen.soulya boy tell em!
![]()
Dan sta je mooi voor schut inderdaadquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je zou de Xbox One maar een hele week de hemel in prijzen om hem vervolgens na minder dan een dag terug te sturen.![]()
![]()
Jij zal het wetenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan sta je mooi voor schut inderdaad![]()
![]()
Wie doet zo iets dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je zou de Xbox One maar een hele week de hemel in prijzen om hem vervolgens na minder dan een dag terug te sturen.![]()
Je zal maar maanden lang je "matties" wijsmaken dat je bezorger bent maar eigenlijk gewoon schroot oppikt langs de weg.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wat?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Je zal maar maanden lang je "matties" wijsmaken dat je bezorger bent maar eigenlijk gewoon schroot oppikt langs de weg.![]()
![]()
Sherlock doet het niet meer.quote:
Ozz is een oud turks baasje die schroot oppikt langs de weg in Utrecht
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Morgen in de omgeving van Rotterdam. Dus als je nog iets hebt waar je van af wilt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sherlock doet het niet meer.
Ozz is een oud turks baasje die schroot oppikt langs de weg in Utrecht
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: