SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks)
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Zeg dat het niet zo is dan!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:24 schreef Toefjes het volgende:
Ik was laatst in Friesland en ik mocht nog kiezen of ik in guldens of met aardappelen wilde betalen![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Zo gaan we hier om met buitenlanders, net als in die film. Doen tegen de seniele oudjes net alsof guldens nog bestaan, anders krijgen ze een hartaanval.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:24 schreef Toefjes het volgende:
Ik was laatst in Friesland en ik mocht nog kiezen of ik in guldens of met aardappelen wilde betalen
edit: Goodbye Lenin![]()
Bohh vanavond ff naar van de Valk fietsen ff handtekeningen scoren van Berg en zijn vriendjesDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Leuk, volgens EA heb ik geen origin account
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dan moet French Corner maar gaan werken aan zijn Spaans.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
same herequote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Leuk, volgens EA heb ik geen origin account![]()
Ban.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Leuk, volgens EA heb ik geen origin accountDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Leuk, volgens EA heb ik geen origin accountCoins gekocht zekerquote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Als we met 4 man in totaal in 1 team op mijn Ultimate Team zitten, heb ik 1 kleur groen/selecter wat totaal niet te zien valt.
Hoe kan ik dat veranderen?
(xbox 360)![]()
quote:Nee hoor, kom gewoon in de webappquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ander nummer toewijzen aan je controllerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:40 schreef Pino0 het volgende:
Als we met 4 man in totaal in 1 team op mijn Ultimate Team zitten, heb ik 1 kleur groen/selecter wat totaal niet te zien valt.
Hoe kan ik dat veranderen?
(xbox 360)Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dan heeft iemand anders mquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ander nummer toewijzen aan je controller![]()
![]()
Hoezo? Op de PS3 kan je jouw controller dan gewoon nummer 5 geven oidquote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
If you're having Origin problems:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nou hier hebben we het euvel dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:42 schreef Tim86 het volgende:
If you're having Origin problems:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zie de reacties op je post van 4 minuten geleden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:44 schreef Pino0 het volgende:
Hoe kan je de kleur van je identicator veranderen? Ik heb nu groen maar ik zie geen flikkerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: