Niets grappigs aan hoor. Feyenoord heeft, op de wedstrijd tegen Twente en Ajax na, geen fatsoenlijke wedstrijd voor de dag gebracht. Is op het middenveld te weinig dynamisch, en heeft voorin enkel prutsers rondlopen. Qua veldspel stelt Feyenoord, zelfs onder het bewind van Koeman, al jaren niets meer voor.quote:
Als je het zelf maar gelooft.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:12 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niets grappigs aan hoor. Feyenoord heeft, op de wedstrijd tegen Twente en Ajax na, geen fatsoenlijke wedstrijd voor de dag gebracht. Is op het middenveld te weinig dynamisch, en heeft voorin enkel prutsers rondlopen. Qua veldspel stelt Feyenoord, zelfs onder het bewind van Koeman, al jaren niets meer voor.
Je maakt jezelf volstrekt belachelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:05 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Sterker nog; veldspeltechnisch is Zwolle overduidelijk het niveau van Feyenoord ontstegen, die het momenteel moet hebben van de uitbarsten van een type speler als Manu.
Dat zeg jij. Ik zie Feyenoord elke week strugglen voetbaltechnisch.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je maakt jezelf volstrekt belachelijk.
Dan kijk je duidelijk niet. Feyenoord speelt dit seizoen prima voetbal. Meeste kansen gecreëerd van de Eredivisie. Nu weer over PEC.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:23 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Ik zie Feyenoord elke week strugglen voetbaltechnisch.
Hij is een trol.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan kijk je duidelijk niet. Feyenoord speelt dit seizoen prima voetbal. Meeste kansen gecreëerd van de Eredivisie. Nu weer over PEC.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan kijk je duidelijk niet. Feyenoord speelt dit seizoen prima voetbal. Meeste kansen gecreëerd van de Eredivisie. Nu weer over PEC.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 13:37:49Brama (bovenbeen), Saymak (hamstring), Labylle (stressfractuur) en Ferfelis (teen) zijn geblesseerd en missen zondag PEC - sc Heerenveen. reageer retweet
Jammer dat Brama geblesseerd is. Verklaart wel waarom hij niet meedeed met jong PEC afgelopen week.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 13:37:49Brama (bovenbeen), Saymak (hamstring), Labylle (stressfractuur) en Ferfelis (teen) zijn geblesseerd en missen zondag PEC - sc Heerenveen. reageer retweet
Ja zuur. Wilde kaartjes bestellen voor de wedstrijd tegen HHC, maar ik moet werken dan. Dus maar een paar tickets bestellen voor tegen Groningen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:48 schreef Rauzer het volgende:
Nee, helemaal uitverkocht. Alleen BC nog.
Balen man.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:48 schreef Monopoly het volgende:
Nee, uitverkocht op de zakelijke tribune na. Kak.
Ik kan nu met een pot bier in mijn boxer voor de pc zitten kijken. Vooruit, stond liever in het stadion maar dit heeft ook wel weer watquote:
Slecht, bokser van jewelste, maar klemvast of penals tegen houden ho maarquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe doet die Hahn het eigenlijk bij jullie?
Als je kijkt naar tegenhouden doet hij het prima. Maar één goal die ik zo snel voor de geest kan halen waar hij er echt slecht uit zag.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe doet die Hahn het eigenlijk bij jullie?
Heb ook een wrang gevoel want door het slordige spel is het gekomen tot 2-2. PEC opende goed, maar laatste kwartier eerste helft kakten ze echt in. Er waren wel mooie counters, maar slordige pass/afwerking = geen doelpunt. Zegt al genoeg als Necid een 0-2 uit het doel houdt en hij zo weinig bruikbare ballen kreeg.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:32 schreef Monopoly het volgende:
Beetje wrang gevoel. Heel makkelijk gegeven penalty, prima goals daarna, ook die van Heerenveen. Die actie voor Uth scoorde was briljant, jammer dat ze dat tegen ons doen.
Had wat meer in gezeten, maar je zag dat ze 'op' waren. Vreemd dat Jans zo laat wisselde.
Prima dat we een puntje hebben, maar toch een wrang gevoel.
Pilsje dan maar.
Wat is die laatste kolom? Voorspeld aantal punten aan het eind van het seizoen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:14 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
http://voetbalflitsen.nl/(...)elfde-tegenstanders/
Tegen de clubs waar tot nu toe tegen gespeeld is pakt PEC 9 punten meer dan vorig seizoen.
Als ik het zo bekijk wel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is die laatste kolom? Voorspeld aantal punten aan het eind van het seizoen?
Bron: http://www.destentor.nl/r(...)polen-niet-1.4598434quote:KNVB bestraft Van Polen niet
ZWOLLE/DEVENTER - PEC Zwolle-aanvoerder Bram van Polen wordt niet gestraft voor zijn doldrieste actie na afloop van de verloren wedstrijd tegen aartsrivaal Go Ahead Eagles. Na het duel schoot hij de bal in de tribune, waarbij hij een Eagles-supporter verwondde. De toeschouwer liep daarbij een hersenschudding op. PEC Zwolle verloor de wedstrijd met 3-2.
De aanklager van de KNVB meldt dat hij niet tot vervolging overgaat omdat Van Polen nagenoeg direct publiekelijk zijn excuses aanbood. Ook het feit dat de aanvoerder contact zocht met het slachtoffer, stemde de aanklager mild. De KNVB benadrukt wel het onprofessionele karakter van de actie van Van Polen. Ook zegt de bond: ,,Het is een gevaarlijke actie en in strijd met de gedragscode voor officials van het betaald voetbal. In dit geval spreekt de aanklager van een ongelukkige samenloop van omstandigheden en gelet op de passende actie van Van Polen na het incident wordt hij voor deze actie niet vervolgd.''
Overigens gaat de KNVB er wel vanuit dat 'Van Polen de afspraak nakomt en persoonlijk contact zoekt met het slachtoffer'. Van Polen zelf bood na het incident niet alleen zijn excuses aan aan het slachtoffer, maar ook aan de directie van Go Ahead Eagles. Ook PEC Zwolle betreurde de ondoordachte actie van zijn aanvoerder.
Hoppa.twitter:ForzaPECZwolle twitterde op dinsdag 28-10-2014 om 12:06:33Morgen krijgt Sainsbury van Jans tegen HHC een kans in de basis. Broerse en Thomas krijgen rust en beginnen op de bank. (De Stentor) #zwohhc reageer retweet
Sainsbury in de basis voor Broerse, Saymak in plaats van Lam en Karagounis op de plek van Thomas.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:05 schreef Tchock het volgende:
Er moet komend weekend wel echt van Feyenoord gewonnen worden om de hoge klassering vast te houden. Anders sta je zo op de negende plaats. Wordt nog knap lastig.
Klopt. Maar ik denk wel dat er meer kansen liggen dan eerdere jaren aangezien Feyenoord verschrikkelijk zwak is thuis en uit juist nagenoeg perfect. Plus dat Zwolle niet zo gek veel kansen weggeeft en Feyenoord er meestal erg veel nodig heeft om een doelpunt te maken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:28 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Sainsbury in de basis voor Broerse, Saymak in plaats van Lam en Karagounis op de plek van Thomas.
Overigens ga ik uit van een verlies. Zwolle, die Feyenoord al jaren thuis weet te pakken, is doorgans volstrekt kansloos in de Kuip.
Wat een geweldige drama is die gast toch. Onbegrijpelijk dat hij nog wekelijks in de basis staat. Karagounis erin, Lukoki eruit graag. Zie nog liever Ioannidis op zijn plaats.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:27 schreef Afwazig het volgende:
Lukoki. Man man man man man man man man man man man man man man man man.
http://www.man-man-man.nl/
Is te oud.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:17 schreef Tchock het volgende:
Hahn niet meer geselecteerd voor Oranje. Vraag me af of dat door zijn keeperswerk komt of omdat hij over een jaar te oud is.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:17 schreef Tchock het volgende:
Hahn niet meer geselecteerd voor Oranje. Vraag me af of dat door zijn keeperswerk komt of omdat hij over een jaar te oud is.
Precies. Hij speelt toch wel beter dan bij Dordt?quote:
Hij is te oud om nog mee te doen aan de volgende kwalificatiereeks.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat is hij niet. Of althans hij zou voor de komende wedstrijden nog wel kunnen spelen.
Op VI staat dat te oud de reden is. Daarom ook geen Van Ginkel meer bijvoorbeeld. Wel logisch, want het is nu gewoon uithuilen en opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat is hij niet. Of althans hij zou voor de komende wedstrijden nog wel kunnen spelen.
Waar Ajax te lief is voor Urk stormt Zwolle nog even doorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lam dus een hattrick in 19 minuten.Baas. Overigens inmiddels 5-1.
Doe dan maar een van de eerste twee iddquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:01 schreef Tchock het volgende:
Benieuwd naar de loting. Doe maar De Graafschap of VVV en thuis. Worst case scenario PSV of Eagles uit.
Eagles liggen er uit in elk geval dus dat kan niet meerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe dan maar een van de eerste twee iddEn dan opnieuw in de finale Ajax en ze weer overklassen
Mooi, das uit nu toch wel een angstgegner voor Zwollequote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eagles liggen er uit in elk geval dus dat kan niet meer
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)pits-Necid-aan.dhtmlquote:PEC Zwolle dreigt niet lang meer te kunnen genieten van Tomas Necid. De 25-jarige Tsjechische aanvaller heeft met zijn sterke optredens voor de Nederlandse bekerhouder de interesse gewekt van onder meer Feyenoord, Ajax en FC Twente. De belangstelling van de Nederlandse topclubs doet CSKA Moskou overwegen Necid voortijdig terug te halen naar Rusland.
CSKA heeft de international dit seizoen uitgeleend aan PEC Zwolle. De Russische topclub heeft echter de mogelijkheid om Necid halverwege de verhuurperiode terug te halen en is die optie inmiddels serieus aan het overwegen nu de sterke aanvaller in Zwolle de belangstelling heeft getrokken van de Nederlandse topclubs en ook het Duitse Borussia Dortmund. Alleen door hem in januari terug te halen en te verkopen, kan CSKA nog een transfersom vangen voor Necid. De aanvalsleider van PEC beschikt in Rusland over een aflopend contract, waardoor hij in de zomer van 2015 transfervrij kan vertrekken uit Moskou.
Als de club besluit hem tussentijds te verkopen, ontvangt PEC een deel van de transfersom. Dat heeft de club deze zomer uitonderhandeld met de Russen.
Toch ziet PEC Necid liever het seizoen afmaken in Zwolle. Daar gaat ook de voorkeur van de spits zelf naar uit. Necid heeft intern al laten doorschemeren een langer verblijf bij PEC wel te zien zitten. De centrumspits werd in 2009 door CSKA Moskou overgenomen van Slavia Praag. Het afgelopen seizoen stalde de Russische club hem tijdelijk in Griekenland bij PAOK Saloniki en bij zijn oude club in Praag. Beide verhuurperiodes leverden voor Necid en CSKA niet het gewenste effect op.
Bij PEC is Necid de voorbije maanden weer tot bloei gekomen. De sterke aanvaller is een vaste waarde in het elftal van trainer Ron Jans. De begeerde aanvalsleider was in de eerste negen competitieduels vier keer trefzeker en verdiende met zijn goede optredens in het shirt van PEC ook een rentree in het Tsjechische elftal. Necid, die al deelnam aan het EK in 2012, was bij zijn terugkeer in de nationale ploeg tegen Kazachstan voor het eerst in vier jaar trefzeker voor zijn nationale ploeg. Tsjechië won de eerste drie kwalificatieduels en heeft een voorsprong van zes punten op het Nederlands elftal.
Koop een abo.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:03 schreef Tchock het volgende:
Mocht iemand een abonnement op VI-magazine of VI Premium hebben, deze zou ik graag helemaal lezen.
http://www.vi.nl/premium-(...)bram-van-polen-1.htm
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]Merci!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
Ik kan me de laatste VVV - Zwolle in de nacompetitie nog veel te goed herinneren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is het sowieso wel een leuk duel, VVV tegen PEC. Het is een duel tussen twee clubs die als geen ander een abonnement op de nacompetitie hebben. Uit mijn hoofd gezegd zijn PEC en VVV de clubs die het vaakst in de nacompetitie zijn uitgekomen.
Hier niet anders, dus dat we bij VVV op bezoek de drie punten naar huis nemen moet ik nog maar zien. Gezien de huidige stand verwacht ik het wel, maarja, eerst maar zien met welke mindset ze afreizen naar Venlo in decemberquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste VVV - Zwolle in de nacompetitie nog veel te goed herinneren.
Ik zocht net de gegevens bij elkaar... De ploegen troffen elkaar in 2011 in de nacompetitie. Toen ging VVV ten koste van PEC met een Eredivisieplaats aan de haal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste VVV - Zwolle in de nacompetitie nog veel te goed herinneren.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 13:00:08De transfer van Fernandez naar Levski Sofia gaat (verassend genoeg) toch niet door. De spits heeft zelf besloten om toch niet te tekenen. reageer retweet
Vraag me af wat de reden is. Hij had al een keer eerder ja gezegd en toen is hij op stage gegaan in Spanje en nu weer gekeurd en alles en doet hij het toch nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:01 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 13:00:08De transfer van Fernandez naar Levski Sofia gaat (verassend genoeg) toch niet door. De spits heeft zelf besloten om toch niet te tekenen. reageer retweet
Kan er helaas niet bij zijn, wel zin in!quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kuip is uitverkocht vanavond. Gaat een spannende pot worden, succes!
Moet ik alvast een adres opgeven voor dat kratje bier?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 04:46 schreef Intellectueel het volgende:
Nederlandse topclubs zitten achter PEC-spits Necid aan
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)pits-Necid-aan.dhtml
Ajax en Twente? Laatsgenoemde lijkt sowieso niet elders meer te kijken dan bij Zwolle.
En nu dus al 16 punten, tegenover 2 vorig seizoentwitter:ForzaPECZwolle twitterde op zaterdag 08-11-2014 om 14:57:51In de thuisduels tegen FC Utrecht, Vitesse, PSV, Heracles en Heerenveen pakte PEC Zwolle dit seizoen 13 punten, vorig seizoen slechts twee. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |