Ok.quote:
quote:
Iets met softwareontwikkeling.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Product owner... Wat is dat nu voor een loze term
Tja. Vond het ook weer zo raar om over zij te spreken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:10 schreef wolfrolf het volgende:
Muis, jij spreekt van "wij" maar jij bent niet een portugese!!!!11
Waar kunnen we je baard adoreren dan?quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waar kunnen we je baard adoreren dan?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[ link | afbeelding ]
• Hoe heette dat ene nummer ook alweer? Bekijk de muziekstatistieken.
• Statistieken van deze topicreeks.
• Overzicht van de voorgaande topics in deze reeks. (of ga direct naar het laatste topic).
Audiolivestreams:
• MP3 192kbps
• MP3 96kbps
• AAC HE1 64kbps
• AAC HE2 32kbps
... of kijk live video.
Opmerkingen:
• Tijdens een Pet Shop Boys plaat gaat het Pet Shop Boys alarm af: PSB-alarm (of bewegend PSB-alarm).
• Tijdens een Queenplaat gaat het Hansalarm af: Hansalarm.
• Tijdens een plaat met Fire in de naam gaat het Fire-alarm af.
• Tijdens Effe Ekdom is er de Effe Ekdom-bingo om te spelen.
• Elke eerste maandag van de maand vlak voor 12 uur het Pet Shop Boys-alarm met Veenstra en Ekdom.
• Elke woendag kiest zendercoördinator, micromanager en kalende man Wilbert Mutsaers eigenhandig een Megahit.
• De baard van Pandaplint dient geadoreerd te worden. Wordt aan deze simpele voorwaarde niet voldaan, dan komt henk je halen. En henk is niet voor de poes!
[ afbeelding ]
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
Over 10min uren in Lelystad. Ik doe een meet en groet tour vandaag. Heb mn baard vanmiddag speciaal voor jou laten stomenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waar kunnen we je baard adoreren dan?
Lelystad.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Over 10min uren in Lelystad. Ik doe een meet en groet tour vandaag. Heb mn baard vanmiddag speciaal voor jou laten stomen
[ afbeelding ]
Onderweg naar Groningenquote:
Zwaai even in Zwolle, want daar ben ik over 8 nachtjes.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zwaai even in Zwolle, want daar ben ik over 8 nachtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |