abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_421090
Van de BB site (waar ik eindelijk door heen kwam om 5 uur 's nachts!:

27-10-2000 || 00:43 uur

Morgen vertrek ik

De dames zijn naar de dagboekkamer geroepen. Hummie praat met ze en probeert de gemoederen enigszins tot bedaren te brengen. Ed zit met de heren in de slaapkamer. Ed verzekert Georgie dat hij zal gaan, maar niet vanavond. "Dat begrijp ik Ed, dat begrijp ik", zegt Georgie. Desiree komt erbij zitten. "Is alles weer een beetje oke?", vraagt Ed. "Nee, niet echt. Maar het gaat wel iets beter." Ed wil weten wat Desiree ervan vindt. Ik ben het met Bianca en Hieke eens. Maar ik snap jou ook wel." Ed: "Ik ga morgen echt wel. Nog even sporten met Robin en dan ga ik. Desiree: "Ze zijn nu wel gekalmeerd. Ze zeiden in de dagboekkamer: doe nou maar rustig aan, morgen gaat Ed echt zelf wel."

De andere dames zijn inmiddels ook de dagboekkamer uit. Ed loopt naar Hieke toe en omhelst haar even. "Ik ben bijna wel klaar, ik wil nog even sporten met Robin enzo, ik zie het wel. Maar dan ga ik." Hieke toont een klein lachje. "Oke", zegt ze. Hieke gooit een lading borrelnoten in een bakje en zet ze op tafel. De rest van de bewoners komt erbij zitten. Behalve Georgie, Kim, Bianca en Robin. Die staan in de tuin nog wat na te kletsen. Vooral Kim en Bianca zijn nog steeds erg kwaad. Desiree geeft Hieke nog even een steuntje in de rug. "Hij gaat morgen echt wel", zegt ze. Hieke: "Precies. En dan is het toch klaar?" Ed legt uit aan de bewoners dat hij de gevolgen van zijn daad niet helemaal had ingeschat. Maar de eerste grappen komen alweer en zelfs Hieke lijkt weer gekalmeerd. De rust lijkt voorlopig weer teruggekeerd in het huis. Voorlopig...

J.O.

vrijdag 27 oktober 2000 @ 13:13:06 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_421798
Eerst zien, dan geloven
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 16:32:03 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_422424
deze gooi ik dicht
http://www.fokforum.nl/showtopic/21661
daar verder
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')