SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
![]()
Door die AB's vind ik helemaal niet zoveel meer. Dus het gaat niet eens meer zo goed met traden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:55 schreef Freire het volgende:
[..]
Je pikt honderden SMLENO dealtjes op per dag (als we de verhalen mogen geloven), maar je bent te lui om 1 Beerens te kopen?![]()
Zoals je kunt zien heb ik ook nog geen LM>LW en RM>RW gebruikt en sommige spelers hebben geen chem style.![]()
Player fitness en bronze shiney contracten verkopen voor geen meter meerZelfs been plus één wordt niet meer verkocht voor 1000 coins.
![]()
player fitness gaat hier gewoon nog 50% weg voor 200cBIN, healing kaarten gooi ik er altijd pas rond 3/4 uur op, want dan is er meer vraag.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:08 schreef Toefjes het volgende:
Player fitness en bronze shiney contracten verkopen voor geen meter meerZelfs been plus één wordt niet meer verkocht voor 1000 coins.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nou, en hier dus niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
player fitness gaat hier gewoon nog 50% weg voor 200cBIN, healing kaarten gooi ik er altijd pas rond 3/4 uur op, want dan is er meer vraag.![]()
ach ieder zo zijn dingquote:trapz pulled dure speler na dure speler. Nou, en hier dus niet.
#FreeTrapz![]()
Mijn beste bronze pack dit jaar had een sacko er in, verkocht voor 7K volgende dag was hij 14Kquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn beste pack tot nu toe had een silver squad fitness + Portland away kit.Always unlucky
#FreeTrapz![]()
Iedereen vindt hem goed geloof ik, maar ik vond 'm vrij kutquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand hier met Benzema gespeeld? Zoja hoe doet die het?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb nu zo veel kits en badges in mijn club dat er vast wel een paar met waarde tussen moeten zitten![]()
![]()
Ik vond hem wel baas.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Iedereen vindt hem goed geloof ik, maar ik vond 'm vrij kutJij speelt alleen maar met Bentiki en Loekaka.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zoveel pacesletjes in de club zitten dat er vast wel 10K mee te maken moet zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:21 schreef Freire het volgende:
Ik heb nu zo veel kits en badges in mijn club dat er vast wel een paar met waarde tussen moeten zittenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vond hem wel baas.Jij speelt alleen maar met Bentiki en Loekaka.
Ik vond Lukaku dit jaar ook niet zo goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al wist ik toen nog niet hoe je moet afronden. Bentiki nog niet geprobeerd.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vond hem wel baas.Jij speelt alleen maar met Bentiki en Loekaka.
In welk team?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat bij mij naast Tevez en die gaan niet echt goed samen. Al heb ik meer het idee dat het aan Tevez ligt. Te weinig potjes mee gespeeld om een goed oordeel te vellen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand hier met Benzema gespeeld? Zoja hoe doet die het?
Zit er wel al over na te denken om Tevez en Vidal te verkopen, zodat ik Modric en Pogba kan kopen. Zet ik Lacazette naast Benzema.![]()
Hoor best veel goede dingen over IF Lacazette. Misschien moet ik dat duo dan ook maar gaan gebruiken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Staat bij mij naast Tevez en die gaan niet echt goed samen. Al heb ik meer het idee dat het aan Tevez ligt. Te weinig potjes mee gespeeld om een goed oordeel te vellen.
Zit er wel al over na te denken om Tevez en Vidal te verkopen, zodat ik Modric en Pogba kan kopen. Zet ik Lacazette naast Benzema.![]()
Mij lijkt IF Gourcuff > IF Menez op die positie eerlijk gezegdquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had dit team.![]()
Die was er toen nog nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Mij lijkt IF Gourcuff > IF Menez op die positie eerlijk gezegd
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik gebruik gewoon de NIF. Ben helaas nog niet zo rijk... Die doet het overigens ook prima.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoor best veel goede dingen over IF Lacazette. Misschien moet ik dat duo dan ook maar gaan gebruiken.![]()
Menez is een fucking baas.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:48 schreef DutchSL het volgende:
NIF Gourcuff lijkt me ook beterde downgrade van Menez is wel erg overdreven dit jaar.
Die is er zeker pas vanaf gisteren? Denk dat ik Menez ook maar ga vervangen. Het is leuk om iemand van totw1 in je team te hebben maar zo lekker vind ik hem eigenlijk niet spelen...quote:![]()
Volgens mij vanaf gisteren ja lijkt me wel een leuke speler om erbij te hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die is er zeker pas vanaf gisteren? Denk dat ik Menez ook maar ga vervangen. Het is leuk om iemand van totw1 in je team te hebben maar zo lekker vind ik hem eigenlijk niet spelen...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Live cum?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik ga een paar potjes seasons streamen. Voor diegene die willen lachen.
Link staat hieronder![]()
hoeveel tokens voor topless?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik ga een paar potjes seasons streamen. Voor diegene die willen lachen.
Link staat hieronder
nvm, Youri Mulder![]()
![]()
![]()
50 for boobie flashquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
hoeveel tokens voor topless?
nvm, Youri Mulder![]()
![]()
Voor IF Menez en Tevez krijg ik +- 60k. IF Gourcuff en Modric zijn ongeveer evenveel waard... Dan begint het wel al ergens op te lijken. Dan even sparen voor Marcelo... en dan.... en dan...
Als ik dan nog niet win ben ik echt slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te weinig pacequote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:15 schreef Ajacied7 het volgende:
Hugoafc's tegenstander
[ afbeelding ]
Lagged de stream bij jou ook zo erg?![]()
Wel he?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:14 schreef Kamikazie het volgende:
Nou bedankt Hugo en Reemi, Costa is inderdaad een baasIn welk team heb je hem?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik vind deze FIFA echt wel beter dan de vorige, maar dat Park the bus neemt echt heel mijn spelplezier weg. Je kunt dan echt nauwelijks iets meer. Tegenstander uit de tent lokken gaat haast niet, want die laatste 4 (of 5) blijven toch wel staan...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Erg jammer inderdaad, ze blijven gewoon randje 16 staan terwijl de rest van het team aan het aanvallen is... Dit in combinatie met de slechte keepers zorgt wel voor enige frustratie...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:23 schreef DuTank het volgende:
Ik vind deze FIFA echt wel beter dan de vorige, maar dat Park the bus neemt echt heel mijn spelplezier weg. Je kunt dan echt nauwelijks iets meer. Tegenstander uit de tent lokken gaat haast niet, want die laatste 4 (of 5) blijven toch wel staan...
[ Bericht 5% gewijzigd door Tobi-wan op 23-10-2014 12:34:16 ]![]()
Boh HD GIF.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Erg jammer inderdaad, ze blijven gewoon randje 16 staan terwijl de rest van het team aan het aanvallen is... Dit in combinatie met de slechte keepers zorgt wel voor enige frustratie...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Voor IF Menez en Tevez krijg ik +- 60k. IF Gourcuff en Modric zijn ongeveer evenveel waard... Dan begint het wel al ergens op te lijken. Dan even sparen voor Marcelo... en dan.... en dan...
Als ik dan nog niet win ben ik echt slecht.Als je met dit elftal al niet wint ben je kenker slecht. Ik speel div 1 met een team van 80k. Maar goed, ik ben dan ook pro, dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoeveel geef je ervoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:18 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Iemand nog munten te koop voor ps3?![]()
Ik heb maar ruimte voor 70 + 5 op de watchlist + 2 in club.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als ik jou was zou ik echt deze kopen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
![]()
Maar even een squad met Benzema en Lacazette maken
Met hunter kaartje gek!!!![]()
GVD als je watchlist vol is kan je geen spelers meer kopen___!
Cheap op de xbox zeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik echt deze kopen.
[ afbeelding ]
Met hunter kaartje gek!!!Op PS ook gedaald zie ik, gelukkig vond ik hem kut en verkocht ik hem weer.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Koop gewoon Sakhoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze kerel een beetje goed?baas is dat.
Maar wat als ik nu een IF Gourcuff wil?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik echt deze kopen.
[ afbeelding ]
Met hunter kaartje gek!!!![]()
![]()
Beter gaat die Bonucci een beetje stijgen
Hij komt op bepaalde vlakken tekort maar dat compenseert hij ruimschoots op andere vlakken. In de top tien CB's als je het mij vraagtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze kerel een beetje goed?![]()
Maar die is minder snelquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Koop gewoon Sakhobaas is dat.
Al zijn ze allebei zo goedkoop dat ik ze gewoon allebei koop. De beste mag blijven
![]()
![]()
Die heb ik al. Bouw eens wat origineels...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Maar wat als ik nu een IF Gourcuff wil?
IK WIL GEWOON MODRIC HEBBEN!!!!![]()
Jupquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij komt op bepaalde vlakken tekort maar dat compenseert hij ruimschoots op andere vlakken. In de top tien CB's als je het mij vraagt
Die zieke pace![]()
![]()
Sakho samen met Cahillquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar die is minder snelAl zijn ze allebei zo goedkoop dat ik ze gewoon allebei koop. De beste mag blijven
bazenduo.
Pff ik geef het op met seasons... 90% van de tijd ben ik gewoon zo veel beter dan mn tegenstander maar hij heeft maar 1 keer geluk te hebben met een hoog balletje op een of andere snelle neger en het is meteen een goal..![]()
Oh en dan natuurlijk ook nog alle wins die je als loss krijgt, EA![]()
![]()
I know da feel bro.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:04 schreef DannyDeko het volgende:
Pff ik geef het op met seasons... 90% van de tijd ben ik gewoon zo veel beter dan mn tegenstander maar hij heeft maar 1 keer geluk te hebben met een hoog balletje op een of andere snelle neger en het is meteen een goal..![]()
Oh en dan natuurlijk ook nog alle wins die je als loss krijgt, EA
Helaas kan ik ook geen gold cup spelen aangezien die al 5 weken bugged is.![]()
Wie heeft er een tantoedikke skill squad van ongeveer 50k?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Fresh from the pers (75k):quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie heeft er een tantoedikke skill squad van ongeveer 50k?![]()
![]()
2 5* skillersquote:wel leuke squads btw.
Oh.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
2 5* skillerswel leuke squads btw.
![]()
Heb deze een tijdje terug gemaakt, met een beetje puzzelen kan je Assaidi er ook in kwijt maar ik blijf bij Amrabatquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
2 5* skillerswel leuke squads btw.
. Met Boussoufa moet je alleen niet tegen iemand aanlopen, maar als je op tijd scoopturned/turnt dan is dat geen probleem.
E: Bijna alles is voor discard op te pikken, op Miranda en Handanovic na, dus proberen ies bijna graties.![]()
goede LB.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:12 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Fresh from the pers (75k):
[ afbeelding ]![]()
Bohhquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:21 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Heb deze een tijdje terug gemaakt, met een beetje puzzelen kan je Assaidi er ook in kwijt maar ik blijf bij Amrabat. Met Boussoufa moet je alleen niet tegen iemand aanlopen, maar als je op tijd scoopturned/turnt dan is dat geen probleem.
[ afbeelding ]
E: Bijna alles is voor discard op te pikken, op Miranda en Handanovic na, dus proberen ies bijna graties.thanks!
Rosario Juniors, zo heette mijn club toen ik 'm aanmaakte ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:24 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ] Team van DuBlanqeBogarde. (twitter). #mavertweet![]()
![]()
Ja zeg het even als jij niet aan het SMLENO'en bent, dan kan ik m'n slag slaan, anders maak ik geen kans.quote:![]()
Wie?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:24 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ] Team van DuBlanqeBogarde. (twitter). #mavertweet![]()
Jizz bonkers.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat vind je hier van? Jizzworthy? Gaat wel over je budget heen
[ afbeelding ]
Ibarboquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie heeft er een tantoedikke skill squad van ongeveer 50k?
Depay - Fernandez - Cuadrado
Strootman - Marchisio
Willems - doe - maar - wat
ok
3x 5* skills
3x 4* skills
1x Strootgod
4x ploegvulling![]()
Nou nu kan ik 3 squads gaan makenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ibarbo
Strootman - Marchisio
ok
3x 5* skills
3x 4* skills
1x Strootgod
4x ploegvullingbedankt!
Hij is dit jaar toch goedkoop en shiny dus dan maakt dat niks uit. Vorige week wel voor het eerst met Torres Nilo gescoordquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:25 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ja zeg het even als jij niet aan het SMLENO'en bent, dan kan ik m'n slag slaan, anders maak ik geen kans.![]()
![]()
aculy is dorlanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:12 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Fresh from the pers (75k):
[ afbeelding ]![]()
Waarom hebben wij hier geen bekende youtuber in het topic die een paar spelers kan hypen...
Remi is toch bekendquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom hebben wij hier geen bekende youtuber in het topic die een paar spelers kan hypen...![]()
We hebben al de founder van wefutquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom hebben wij hier geen bekende youtuber in het topic die een paar spelers kan hypen...![]()
Dit is wel serieus een bazenteam.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ibarbo
Strootman - Marchisio
ok
3x 5* skills
3x 4* skills
1x Strootgod
4x ploegvulling
Die ga ik maken![]()
![]()
ik ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit is wel serieus een bazenteam.
Die ga ik maken![]()
![]()
quote:Nee ik bedoel een youtuber die ineens die prijzen van spelers kan boostenquote:
Llorente of Mario Gomez als tweede spits naast Ibarbo?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Giovinco.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:54 schreef Ozz-03 het volgende:
Llorente of Mario Gomez als tweede spits naast Ibarbo?![]()
Remi moet dus wekelijks een speler aanprijzen op zijn website zodat wij slapend rijk kunnen wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Nee ik bedoel een youtuber die ineens die prijzen van spelers kan boosten![]()
Dit kan ook nog:quote:
Depay costa cuadrado
Wijnaldum bernard fernandez
Willems chiellini barzagli richards
Buffon
Dan heb je
4 5*
2 4*![]()
3 4 * zelfsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:59 schreef sesamstraat4 het volgende:
[..]
Dit kan ook nog:
Depay costa cuadrado
Buffon
Dan heb je
4 5*
2 4*![]()
Maar dan word je wel compleet overlopen op het middenveld.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:59 schreef sesamstraat4 het volgende:
[..]
Dit kan ook nog:
Depay costa cuadrado
Buffon
Dan heb je
4 5*
2 4*
PSN: DePresident_![]()
Dat ligt aan jezelf hequote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:00 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Maar dan word je wel compleet overlopen op het middenveld.![]()
![]()
Vind ik niet. Dit zijn drie aanvallend ingestelde middenvelders. Die zullen je niet helpen met verdedigen. Mits je zeer defensief gaat spelen.quote:
PSN: DePresident_![]()
Gewoon akka's maken jongen!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:03 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Vind ik niet. Dit zijn drie aanvallend ingestelde middenvelders. Die zullen je niet helpen met verdedigen. Mits je zeer defensief gaat spelen.![]()
je hebt hier helemaal geen geld voor manquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:09 schreef Rijst het volgende:
welke vinden jullie leuk?
http://www.mcstickers.nl/macbook-stickers![]()
In 433-4 kun je nog een extra skiller kwijt door Strootman te vervangen door bv. Pogba of Guarin of Hernanes ofzo, want Willems en Depay hebben dan genoeg aan elkaar.![]()
Kan ook IF Chiellini doen inderdaadquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waarom IF Bonucci ipv Chiellini?![]()
Fckin' hommo's die ze zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:10 schreef DutchSL het volgende:
In 433-4 kun je nog een extra skiller kwijt door Strootman te vervangen door bv. Pogba of Guarin of Hernanes ofzo, want Willems en Depay hebben dan genoeg aan elkaar.![]()
Spoel je mondquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:12 schreef sesamstraat4 het volgende:
[..]
Marchisio is toch wel wat fijner dan pirlo lijkt me..![]()
![]()
morgen wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
je hebt hier helemaal geen geld voor man![]()
quote:de dirigent in het midden samen met 2 voormalige dirigenten.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]de dirigent in het midden samen met 2 voormalige dirigenten.
![]()
![]()
Leuk dat je moeder een foto heeft genomen tijdens je drumsolo.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kazim Kazimquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lol, zo'n random donker blank persoon in de groep![]()
Ik zou hier op kunnen reageren door te vragen wanneer Feyenoord voor het laatst in de poulefase van de Champions league heeft gespeeld.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat deed ik ook bij Barcelona - Ajax![]()
En ik zou hier op kunnen reageren door te vragen wanneer Ajax voor het laatst in de poulefase van de Champions league heeft mee gedaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik zou hier op kunnen reageren door te vragen wanneer Feyenoord voor het laatst in de poulefase van de Champions league heeft gespeeld.![]()
uhm nou ja sowieso dit jaar, vorig jaar, jaar daarvoor. Wat probeer je nou te zeggen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
En ik zou hier op kunnen reageren door te vragen wanneer Ajax voor het laatst in de poulefase van de Champions league heeft mee gedaan.![]()
![]()
Meedoen is belangrijker dan winnen in de poules waar ze de laatste 3 jaar in hebben gezeten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
En ik zou hier op kunnen reageren door te vragen wanneer Ajax voor het laatst in de poulefase van de Champions league heeft mee gedaan.
En als je redelijk bent (wat ik niet verwacht) weet je zelf ook dat ze het de laatste jaren keurig hebben gedaan tegen de tegenstanders van formaat.![]()
People with high explicit but low implicit self esteem are prone to behaving defensively.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
En ik zou hier op kunnen reageren door te vragen wanneer Ajax voor het laatst in de poulefase van de Champions league heeft mee gedaan.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gelukkig snap jij het wel, Dudeweiser is blijkbaar niet zo'n helder licht.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen in de poules waar ze de laatste 3 jaar in hebben gezeten.
En als je redelijk bent (wat ik niet verwacht) weet je zelf ook dat ze het de laatste jaren keurig hebben gedaan tegen de tegenstanders van formaat.![]()
Geadopteerdquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lol, zo'n random donker blank persoon in de groep![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:42 schreef ThadCastle het volgende:
Boh kom steeds dichter bij Super Saiyan Kevin Durant![]()
Van t weekend in Zutendaal, vlakbij Maastricht. Ervaringsdeskundige hier over Maastricht wat ik gezien en/of gedaan moet hebben?🍆![]()
bohhhquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij hooeft ook geen fuck te geven hoor. Knuffel is voldoende
![]()
![]()
Zo ver mogelijk vandaan blijven, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:45 schreef Johnbon het volgende:
Van t weekend in Zutendaal, vlakbij Maastricht. Ervaringsdeskundige hier over Maastricht wat ik gezien en/of gedaan moet hebben?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Lekker in bed blijvenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:45 schreef Johnbon het volgende:
Van t weekend in Zutendaal, vlakbij Maastricht. Ervaringsdeskundige hier over Maastricht wat ik gezien en/of gedaan moet hebben?![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:45 schreef Johnbon het volgende:
weekend in Zutendaal, vlakbij Maastricht. Ervaringsdeskundige hier over Maastricht wat ik gezien en/of gedaan moet hebben?
oh ik snap heel goed wat jij bedoelt alleen jij stelt de vraag nogal waardeloos waardoor hij open is voor interpretatie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelukkig snap jij het wel, Dudeweiser is blijkbaar niet zo'n helder licht.![]()
Valkenburg is wel leuk (maar deze tijd van het jaar wat minder)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:45 schreef Johnbon het volgende:
Van t weekend in Zutendaal, vlakbij Maastricht. Ervaringsdeskundige hier over Maastricht wat ik gezien en/of gedaan moet hebben?![]()
2k is echt cheese onlinequote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij hooeft ook geen fuck te geven hoor. Knuffel is voldoende
Dunks die niet geblokt kunnen ( baseline dunks vooral ). Spelers die overal doorheen kunnen lopen
Die steal cheese als je crossover doet met je PG
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
klinkt een beetje als fifaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
2k is echt cheese onlineDunks die niet geblokt kunnen ( baseline dunks vooral ). Spelers die overal doorheen kunnen lopen
![]()
![]()
Ik had gehoopt dat ze wat zouden doen aan oude glitches/mankementen maar het valt wel tegen.quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Niet om het een of ander maar dat was in 2k14 ook al.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
2k is echt cheese onlineDunks die niet geblokt kunnen ( baseline dunks vooral ). Spelers die overal doorheen kunnen lopen
![]()
Oke goede timing dan.. Heb al een beetje zitten zoeken en je hebt er wel wat aardige kroegen enzo volgens mij. Lekker bruin cafe opzoeken, hopen op een leuke studentenkroeg of iets. Vermaak me vast wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Valkenburg is wel leuk (maar deze tijd van het jaar wat minder)🍆![]()
Dat had ik verwacht niet terug te zien, maar als je tegen Gold players speelt merk je het weer.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar dat was in 2k14 ook al.Hala Madrid !
Maastricht is echt ontzettend gaafquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:02 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Oke goede timing dan.. Heb al een beetje zitten zoeken en je hebt er wel wat aardige kroegen enzo volgens mij. Lekker bruin cafe opzoeken, hopen op een leuke studentenkroeg of iets. Vermaak me vast wel.
Alleen in het weekeind zijn er allemaal paupers![]()
![]()
Speelde het ook amper online daarom en ik was gewoon tering slecht.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat had ik verwacht niet terug te zien, maar als je tegen Gold players speelt merk je het weer.![]()
Dat heb ik met bronzes wel ja. Zach LaVine is oppercheese tegen die noobsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Perimeter verdedigen is lastig ja. Stealen is juist lastiger.. imo.
En die dunks waren vorig jaar veel erger joh. Posterizer als badge is vet duur en zeldzaam. En als ze moe zijn lukt het niet. Als je protect the paint als POE neemt dan gebeurt dat ook niet zo snel.
Ik erger me vooral aan het perimeter verdedigen. Dat is echt zo kolere lastigGebruik bij RTTP nu Zach als enige zilver. Gister 20 pts en 8 dunks
![]()
![]()
TL;DRquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat heb ik met bronzes wel ja. Zach LaVine is oppercheese tegen die noobs
En die dunks waren vorig jaar veel erger joh. Posterizer als badge is vet duur en zeldzaam. En als ze moe zijn lukt het niet. Als je protect the paint als POE neemt dan gebeurt dat ook niet zo snel.
Ik erger me vooral aan het perimeter verdedigen. Dat is echt zo kolere lastigGebruik bij RTTP nu Zach als enige zilver. Gister 20 pts en 8 dunks
![]()
Ik speel nu met dit starting lineup : Rondo - Courtney Lee - Kevin Durant 08'09' - Millsap - Lopezquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat heb ik met bronzes wel ja. Zach LaVine is oppercheese tegen die noobs
Hala Madrid !
Millsap is chill. Lopez werd alleen tegen goeie centers geownd. Zijn reb is dan wat matig.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik speel nu met dit starting lineup : Rondo - Courtney Lee - Kevin Durant 08'09' - Millsap - Lopez
Heb je al domination gedaan? Verdien je echt veel MT en spelers mee.![]()
Nee man, zowat alles online alleenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Millsap is chill. Lopez werd alleen tegen goeie centers geownd. Zijn reb is dan wat matig.
Heb je al domination gedaan? Verdien je echt veel MT en spelers mee.
Hala Madrid !
Genoeg leuke kroegen in Maastricht. Alleen jammer dat je in het weekend gaat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:02 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Oke goede timing dan.. Heb al een beetje zitten zoeken en je hebt er wel wat aardige kroegen enzo volgens mij. Lekker bruin cafe opzoeken, hopen op een leuke studentenkroeg of iets. Vermaak me vast wel.![]()
Ditquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Genoeg leuke kroegen in Maastricht. Alleen jammer dat je in het weekend gaat.![]()
![]()
Twee potjes in divisie 2 met mijn dure team gespeeld, allebei verloren van Doumbia-Musa.... denk dat ik ook maar eens zon 5atb team in elkaar ga zetten.![]()
Er in de week voor de tentamenweek achter komen dat de wiskunde waar we een tentamen over krijgen best wel goed te doen is als je maar op tijd was begonnen#elkekeerweer #ohhuhditisniettwitter
![]()
Iets te vaak ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
Geboren en getogen. Ben je er al eens geweest?
Heerlen, Hoensbroek, Maastricht, Roermond, America enz enzRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom? Wat is er mis mee?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Iets te vaak ja.
Heerlen, Hoensbroek, Maastricht, Roermond, Amerika enz enz![]()
Te heuvelachtig en ik versta ze niet.quote:
Vroegah in de Peppermill altijd 500x vragen wat ze nou eigenlijk bedoelde.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Peppermillquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Te heuvelachtig en ik versta ze niet.
Vroegah in de Peppermill altijd 500x vragen wat ze nou eigenlijk bedoelde.Ging je daar naar die hardcore feestjes of wat?
![]()
Klopt is wel heel eng altijd.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Trapz is zo iemand die buiten zijn eigen stadje altijd bang wordt enzo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
PeppermillGing je daar naar die hardcore feestjes of wat?
Eerste potjes weliswaar gewonnen. Modric scoorde na 5 minuten de openingstreffer. Voor de 30e minuut won zijn Iniesta een duel tussen 3 verdedigers en had hij ook al een penalty gekregen. Begin tweede helft maak ik de gelijkmaker en pas ver in de verlenging haalt hij een doorgebroken speler neer en krijg ik een penalty. Karma motherfucker!!![]()
agh we gingen ook wel eens naar de Turbine Hallen in Duitsland dus valt wel meequote:
Waar ken jij dat van?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was dan wat verder door gereden naar de Cheetah in mofrika.![]()
Is tegenwoordig niet meer![]()
nvmquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Eerste potjes weliswaar gewonnen. Modric scoorde na 5 minuten de openingstreffer. Voor de 30e minuut won zijn Iniesta een duel tussen 3 verdedigers en had hij ook al een penalty gekregen. Begin tweede helft maak ik de gelijkmaker en pas ver in de verlenging haalt hij een doorgebroken speler neer en krijg ik een penalty. Karma motherfucker!!![]()
Net weer genaaid door een Carmelo Anthonyquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als legends komen gaat Dominique Wilkins echt OP zijn
Hala Madrid !
Gingen we na het werk wel eens naar toe op zondag.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waar ken jij dat van?![]()
Is tegenwoordig niet meer![]()
Ouwe gabber. Kale koppen niet te stoppen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
agh we gingen ook wel eens naar de Turbine Hallen in Duitsland dus valt wel meeHoelang is dat rijden voor jou dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gingen we na het werk wel eens naar toe op zondag.![]()
Ga dan Domination doenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Net weer genaaid door een Carmelo AnthonyKan je je team wat verbeteren etc
![]()
Commandeer die jongen niet zo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga dan Domination doenKan je je team wat verbeteren etc
![]()
Pak hem beet een uurtje toen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ouwe gabber. Kale koppen niet te stoppen.
[..]
Hoelang is dat rijden voor jou dan?![]()
Nee! Echt NIET!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je bent jaloers he! Slaafse nicht![]()
Voor hoeveel verkoopt BPL manager kaartje (dus waarmee je een coach bpl coach kan maken?)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Voor hoeveel verkoopt BPL manager kaartje (dus waarmee je een coach bpl coach kan maken?)![]()
Die waren vorig jaar kei duurquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Niet. Dat was BBVAquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die waren vorig jaar kei duur![]()
kom danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil durft er een potje tegen mij?![]()
Ja hoor win ik 9-2 krijg ik een disconnect bij de menusLekker
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
bohhhhhhquote:Feyenoord kan na bijna 3700 dagen weer eens 2 keer op rij winnen in Europees hoofdtoernooi. Knappe mijlpaal in huidig tijdperk NL voetbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Speel je tegen iemand met Doumbia en Maicon voorin... Scoor je twee doelpunten zet hij Hazard erin.![]()
Heb je zoveel coins en dan ga je nog steeds voor een vol pace team...![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
bohhhhhhFeyenoord heeft ook een Rik Elfrink?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat gaat hard bij Dominationquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je bent jaloers he! Slaafse nicht
Hala Madrid !
De laatste games tegen all stars krijg je ook een all star als speler. Sommige zilvere spelers zijn btw veel waard ivm die collecties. Idem voor bronzequote:![]()
Kreeg net Burke van Jazzquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De laatste games tegen all stars krijg je ook een all star als speler. Sommige zilvere spelers zijn btw veel waard ivm die collecties. Idem voor bronze
Hala Madrid !
met zijn lange haartjesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
Fischer traint weer.Ik mis die man.
![]()
![]()
![]()
Doet me denken aan die gozer van Catch me if you canquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:49 schreef Dudeweiser het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)eesteroplichter.html
wat een baas deze vent
No shitquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Doet me denken aan die gozer van Catch me if you can![]()
![]()
O staat er onderquote:sorry dat ik het niet gelezen heb ongestelde fries.
Hoezo ben ik nou weer ongesteldquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O staat er ondersorry dat ik het niet gelezen heb ongestelde fries.
![]()
![]()
![]()
Op zich wel leuk idee. Vorig jaar deden ze het blijkbaar ook al, toen compleet aan me voorbij gegaan blijkbaar.![]()
what the actual fuckquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)ies-ter-wereld-20154
Nummer 5.![]()
![]()
![]()
Die Fernandez lijkt me best goed, raar dat die discard value is.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:48 schreef Kamikazie het volgende:
Heb dat team van DSL gebouwd, ben benieuwd![]()
Hij is ook goed.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Fernandez lijkt me best goed, raar dat die discard value is.
Om welk team gaat hetDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het speelt erg lekker. Willems is ook echt een baas, schoot van 40 meter een bal op de kruisingquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Fernandez lijkt me best goed, raar dat die discard value is.![]()
![]()
interessant ja, maar hoe bepalen ze goals/game en assists/game dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:00 schreef Zhano het volgende:
Op zich wel leuk idee. Vorig jaar deden ze het blijkbaar ook al, toen compleet aan me voorbij gegaan blijkbaar.Gaan ze dan gewoon zelf met die spelers spelen ofwat?
![]()
Ze zullen de hele markt wel leegtrekken ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
interessant ja, maar hoe bepalen ze goals/game en assists/game dan?Gaan ze dan gewoon zelf met die spelers spelen ofwat?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dit ja. Krijg je een heel vertekend beeld van natuurlijk, want over het algemeen houden mensen hun beste spelers in de clubquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ze zullen de hele markt wel leegtrekken ofzo![]()
![]()
maar dat zou dan toch betekenen dat ze van te voren al een lijst van spelers hebben gekozen om te controlerenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ze zullen de hele markt wel leegtrekken ofzo![]()
![]()
Nee, gewoon alles...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dat zou dan toch betekenen dat ze van te voren al een lijst van spelers hebben gekozen om te controleren![]()
Ik vind Depay echt super fijn spelen, Huntelaar valt dan wel weer vies tegen![]()
Narsingh speelt ook erg goed, Sneijder en Nigel de Jong prima maar zijn na 2 potjes doodop.
Klaassen lijkt wel een bodybuilder![]()
Van Aanholt en Aké komt gewoon niemand voorbij![]()
Zo dan weten jullie dat ook weer.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Je denkt dat ze dat handmatig gedaan hebben?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is dan godnondeju belachelijk veel werk![]()
![]()
![]()
hoe dan? Ben geen ICT mannetjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je denkt dat ze dat handmatig gedaan hebben?![]()
![]()
![]()
Dacht je dat al die prijzensites 100 chinezen hebben ofzo die handmatig die prijzen checken?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe dan? Ben geen ICT mannetje![]()
![]()
![]()
nee tuurlijk nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dacht je dat al die prijzensites 100 chinezen hebben ofzo die handmatig die prijzen checken?![]()
maar ik weet toch niet of dat ook kan met stats uitlezen enzo.
Ben je ongesteld ofzo tering zeg![]()
![]()
Assists staan niet in de webapp dus daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je denkt dat ze dat handmatig gedaan hebben?![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gewoon verzonnen wssquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Assists staan niet in de webapp dus daar ben ik wel benieuwd naar
Elke dag![]()
Hoe krijg je 800 MT ingame bij die All star teamquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die had ik ook ja. Chille speler?
Hala Madrid !
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
John Goossens tekent contract voor twee maanden bij FC Pune City (India)!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Best een aardige voetballerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:36 schreef Tim86 het volgende:
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
![]()
Mooie locatie wel waar Feyenoord moet spelen straks
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, ik snap dit ook niet echt. Je zou toch zeggen dat hij bij iedere Eredivisieclub uit het rechterrijtje wel mee moet kunnen komen. India is wel echt een niveau van niks. Dat is gewoon hoofdklasse ofzo at bestquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:40 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Best een aardige voetballer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan Feyenoord straks 10 ballen á 120 euro gaan betalen omdat Immers ze allemaal de zee in schiet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie locatie wel waar Feyenoord moet spelen straksOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hoezo bij Nec mocht ie alleen invallen als ze er een vrije trapje in moesten schieten. Waarom Feyenoord hem ooit gehaald heeft is me een raadselquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik snap dit ook niet echt. Je zou toch zeggen dat hij bij iedere Eredivisieclub uit het rechterrijtje wel mee moet kunnen komen. India is wel echt een niveau van niks. Dat is gewoon hoofdklasse ofzo at bestDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kandtridaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie locatie wel waar Feyenoord moet spelen straksJe kan gratis kijken van bovenaf
Hala Madrid !
In die tijd had NEC nog wel een aardige ploeg. Dat het een debiele aankoop was ben ik het sowieso mee eens hoor. Misschien is hij ook gewoon nooit hersteld van die blessure(s). Enige dat ik kan bedenken waardoor hij direct richting India moet en nog iets van een beetje niveau kan vinden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo bij Nec mocht ie alleen invallen als ze er een vrije trapje in moesten schieten. Waarom Feyenoord hem ooit gehaald heeft is me een raadsel
Oh en TT, ben je hier geweest toevallig?
Worden wel wat Brabo stereotypes bevestigd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cheesen tegen de CPU. Veel post moves, assists en rebounds.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe krijg je 800 MT ingame bij die All star team?
![]()
Goede speler die LB.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit begint een beetje een daily gift te worden.![]()
Idd ja, of zou hij immense salariseisen hebben ofzo? Lijkt me toch nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik snap dit ook niet echt. Je zou toch zeggen dat hij bij iedere Eredivisieclub uit het rechterrijtje wel mee moet kunnen komen. India is wel echt een niveau van niks. Dat is gewoon hoofdklasse ofzo at besti'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dat is dat oktoberfest in het Klokgebouw denk ik? Echt kansloos is dat, 2de jaar dat het er is en ze moeten fucking veel kaartjes gratis weggeven laatste dagen om er wat mensen naartoe te krijgenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In die tijd had NEC nog wel een aardige ploeg. Dat het een debiele aankoop was ben ik het sowieso mee eens hoor. Misschien is hij ook gewoon nooit hersteld van die blessure(s). Enige dat ik kan bedenken waardoor hij direct richting India moet en nog iets van een beetje niveau kan vinden.
Oh en TT, ben je hier geweest toevallig?
Worden wel wat Brabo stereotypes bevestigd
Maar nee, niet geweestWan idioten toch weer
Elke dag![]()
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol Konig Alcohol van Ruben Nicolai kwam ook ff voorbij
Katja als biermeisje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kost je echt een vermogen als je voor iedere blessure daadwerkelijk healing cards gaat kopen dit jaarquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit jaar Ruben vs Geraldienquote:
Elke dag![]()
bohh dat ga ik wel kijken. Beter laten ze Geraldine elke ep wat lesbische actie ondernemen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit jaar Ruben vs Geraldien
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is meteen stil hier.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zelfs voor 1200 bij mij.quote:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bohh dat ga ik wel kijken. Beter laten ze Geraldine elke ep wat lesbische actie ondernemen.![]()
![]()
Gezellig met Trezegolquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:36 schreef Tim86 het volgende:
(postte ik gister al)
![]()
Als ik bevestig, heb je er dan iets aan? Wat ga je doen met de info die je naar aanleiding van deze vraag krijgt? Ga je daadwerkelijk pauzeren met het openen van packs?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
De web app is wel weer traag bij mij.. iemand anders die er ook last van heeft?![]()
Nee. Maar zo wordt het moeilijk om deals op te pikken natuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik bevestig, heb je er dan iets aan? Wat ga je doen met de info die je naar aanleiding van deze vraag krijgt? Ga je daadwerkelijk pauzeren met het openen van packs?![]()
![]()
Als we zo gaan redeneren zaten we nu op topic #4...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik bevestig, heb je er dan iets aan? Wat ga je doen met de info die je naar aanleiding van deze vraag krijgt? Ga je daadwerkelijk pauzeren met het openen van packs?![]()
Wat is in jullie ogen een ideale false 9 speler? Heb gisteren tegen een vriend met Barca gespeeld en dan Messi als false 9, dat beviel eigenlijk best wel goed.
Wil een Dos Santos of Vargas ook nog uitproberen, maar geen idee of dat een ideale False 9 speler is.![]()
Nou als niemand het verder heeft kan het aan zijn internet liggen. Lijkt me best nuttig om te weten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik bevestig, heb je er dan iets aan? Wat ga je doen met de info die je naar aanleiding van deze vraag krijgt? Ga je daadwerkelijk pauzeren met het openen van packs?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De servers zijn trouwens sowieso naar de kloten, al weer na een win een disconnect![]()
![]()
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit jaar Ruben vs Geraldien![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja maar hij woont in Friesland, natuurlijk is het internet daar nog niet optimaalquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou als niemand het verder heeft kan het aan zijn internet liggen. Lijkt me best nuttig om te weten.![]()
Ik denk dat jij er ook last van hebt want je zag streepjes in plaats van de naam van die LB in dat 400c pack.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja maar hij woont in Friesland, natuurlijk is het internet daar nog niet optimaal![]()
De laatste keer dat ik in Friesland was hadden ze daar nog geen straat verlichting en geen mobiel bereik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja maar hij woont in Friesland, natuurlijk is het internet daar nog niet optimaalOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
lapoOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: