abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 16:27:39 #1
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_6523641
Vrijdag 1 November a.s. spelen The Gathering, After Forever en Autumn in Podium te Hardenberg.

[Zelfspot Mode]
Nu vraag ik mij af of ik de enige normale persoon zal zijn die daar rondloopt!! Of misschien beter gezegd, zal ik de enige zijn die een afwijkt van de massa?

Uitleg: bovengenoemde bands mogen toch wel in de classificatie Metal worden gezet en ik moet zeggen dat ik er niet echt Metal uitzie en me ook niet echt Metal gedraag in het dagelijkse leven: Ik heb alles behalve lang haar en ik draag ook geen longsleeves met daarop mijn favoriete band. Ik ga daar wel compleet uit mijn dak!!! (hé toepasselijk smilie!! )

Zijn er nog meer mensen zoals ik die ook naar hetzelfde concert gaan.... en ook niet op dat moment bij de massa horen?
[/Zelfspot Mode]

Uiteindelijk zijn we één grote massa omdat we genieten op onze eigen manier van de muziek en de show daarom heen, maar toch.....

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 oktober 2002 @ 16:31:31 #2
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_6523755
Jij gaat niet zo vaak naar concerten zeker?
Anders had je wel geweten dat er alle soorten mensen komen, dus ook "normale" figuren.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_6524206
Ehm metalheads zijn ook mensen ?

En verder ga ik volledig mee met Tokus.

woensdag 30 oktober 2002 @ 09:10:30 #4
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_6537764
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:31 schreef Tokus het volgende:
Jij gaat niet zo vaak naar concerten zeker?
Anders had je wel geweten dat er alle soorten mensen komen, dus ook "normale" figuren.
Beetje late reaktie (klein internet probleempje), maar zoals jullie gezien hebben staat er [Zelfsport Mode] en was het sarcastisch bedoeld, maar er word zo te zien weer te serieus op gereageerd!!

SLOTJE!!!

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_6540027
Wat probeerde je dan te bewerkstelligen?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')