Dat ben ik met je eens, maar daar is hij nog te jong en onervaren voor, helemaal tegen Vanes.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die jongen heeft geen ballen. Roept bij alles 'komt wel goed' 'ga ik doen' enz. enz.
Dat hij geen zin heeft in de confrontatie kan best, beetje jammer is dat wel...
vraag een willekeurige andere kerel.quote:
die mening zegt ze nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:22 schreef Annelies1980 het volgende:
Nico lult ook maar een beetje mee... maar echt een mening heeft ze ook niet he?!
Zag haar broodjes kroket eten vanavond en vanmorgen een broodje kaas.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Oma: Ik heb zelf al 2 dagen niet gegeten, er wordt gewoon niet secuur mee omgegaan.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
vraag een willekeurige andere kerel.
Ook nog steeds last van het WiFi probleem?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Streams werken bagger, om de 3 minuten knalt ie eruit
Busted!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef Haropro het volgende:
[..]
Zag haar broodjes kroket eten vanavond en vanmorgen een broodje kaas.
drinken. frunniken met jonger. frunniken met in de familie. drinken. en schreeuwen. weglopen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef Dotteke het volgende:
Kan Vanessa nu niets anders dan mopperen, je zou er bijna depri van worden.
Doe ik ook want heb dan honger na een hele dag bezig zijn geweest.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:21 schreef chufi het volgende:
Ete tussen 17-18 uur Nederland a la jaren 50-60... Burgelijkheid ten voeten uit
Modem al wel eens gerestart?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dat hoor ik hem helemaal niet zeggen, zei hij dat?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:24 schreef voederbak het volgende:
Wilco is blij dat nicolien vanessa begrijpt want hij begrijpt er niets van...
Jah.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:25 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Dat hoor ik hem helemaal niet zeggen, zei hij dat?
Bij mij gaat het echt niet lukken vrees ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:21 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nou ja, 'ja ja is goed schatje' zonder ook maar een moment te luisteren redt mijn relatie keer op keer.
Oooh oeps.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:25 schreef snetje het volgende:
Muiterij tegen Vanessa....![]()
[ afbeelding ]
Ja ik moet steeds opnieuw opstartenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook nog steeds last van het WiFi probleem?
Ja dat zei hij.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:25 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Hier ookquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Moet hij ook niet 'de grote jongen willen uithangen' door de hele administratie te willen doen in z'n eentje.... Hup hup beetje peper in z'n reet, tis Vanas maar!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef ...Nanook... het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar daar is hij nog te jong en onervaren voor, helemaal tegen Vanes.
Maar hij zou het inderdaad 's moeten proberen.
oooooh wat een tering bende hahahaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:25 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
min of meer wel jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:25 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Yuri zal wel gezegd hebben ... Ik heb een andere moederfiguur gevonden die wel normaal doet en zoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef sjampoeh het volgende:
ze is boos/kwaad.. want hier trekt ze het niet, maar wil ook niet naar huis gok ik
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:25 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
oei das nie best kerel. als negeren al niet meer helpt, waar blijven we dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:25 schreef flanken het volgende:
[..]
Bij mij gaat het echt niet lukken vrees ik.
ja fles is eerlijk hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef Haropro het volgende:
[..]
Zag haar broodjes kroket eten vanavond en vanmorgen een broodje kaas.
thanks! maar het bericht heb ik inmiddels ook al gelezen! bedankt voor de moeite.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:25 schreef heks29 het volgende:
ik weet wel dat er een john van gestel filmpjes upload op yt.
http://www.youtube.com/user/sailingmailscom
wow, wat is er ontploft?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:25 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef sjampoeh het volgende:
ze is boos/kwaad.. want hier trekt ze het niet, maar wil ook niet naar huis gok ik
Ze weet dat ze thuis beerputten over haar heen krijgt, dus die blijft liever in de loods....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef sjampoeh het volgende:
Ja vaness raak haar macht kwijtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:25 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
oooooh wat een tering bende hahaha
En ik zie wel reacties van die john van gestel, maar die zijn allesbehalve pro Vanessa hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:25 schreef heks29 het volgende:
ik weet wel dat er een john van gestel filmpjes upload op yt.
http://www.youtube.com/user/sailingmailscom
ik hoop met je meequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:26 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik hoop op een spoedig conflict tussen Vanes en Wilco.
Denk dat Vanesa vs. Isa eerder op de agenda staatquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:26 schreef Raskolnikow het volgende:
Misschien een voortekenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:01 schreef snetje het volgende:
Wieke begint zich met de was te bemoeien ....dat zal Vanessa ook wel niet zinnen...
ik denk dat yiri het nu doet met de vriendin waarvan de fles dr man had afgepiktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Yuri zal wel gezegd hebben ... Ik heb een andere moederfiguur gevonden die wel normaal doet en zo
ze kijkt ook zo domquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Einstein doet weer of ze een luisterend oor biedt.
Ik ook niet vind er helemaal niets aantrekkelijks aan aan die ventquote:
En dit:quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:27 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En ik zie wel reacties van die john van gestel, maar die zijn allesbehalve pro Vanessa hoor
Klein voorbeeldje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat ouwe lijk moet lekker op hem zijn elektrieke deken gaan liggen, Ik hoop dat dat dat ding zo heet wordt dat de Duitse biefstuk ruitjes op haar reet komen te staan
Dat ouwe lijk moet lekker op hem zijn elektrieke deken gaan liggen, Ik hoop dat dat dat ding zo heet wordt dat de Duitse biefstuk ruitjes op haar reet komen te staan
ja inderdaad... gek hoor. magoed, geen aandacht meer aan besteden hihi... gewoon de zoveelste met een meningquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:27 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En ik zie wel reacties van die john van gestel, maar die zijn allesbehalve pro Vanessa hoor
Klein voorbeeldje
[ afbeelding ]
Nijnjaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:28 schreef oma-Nijn het volgende:
vanwafelquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:28 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:26 schreef Raskolnikow het volgende:
kortsluiting .. Oops een glas wijn over de draaden ....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:28 schreef oma-Nijn het volgende:
ja, vreemd. misschien wordt zijn naam misbruikt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:27 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Klein voorbeeldje
[ afbeelding ]
Daar moet ie inderdaad meer tijd insteken. Ja dat zou ik ook wel eens willen zien en hijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet hij ook niet 'de grote jongen willen uithangen' door de hele administratie te willen doen in z'n eentje.... Hup hup beetje peper in z'n reet, tis Vanas maar!
'john van gestel'quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:30 schreef heks29 het volgende:
[..]
ja, vreemd. misschien wordt zijn naam misbruikt?
Dus dat !!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:30 schreef rowan634 het volgende:
toch apart, ik zat net dit filmpje terug te kijken
hier vond de fles het zo vreselijk voor haar kinderen dat ze beschuldigd werd van diefstal. en nu ze echt op shownieuws, in de telegraaf etc. komt omdat ze heeft lopen bonken, moeten haar kinderen niet zeuren, want ze heeft 'ook een eigen leven'.![]()
![]()
![]()
patrick was stripper![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:27 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Here he is, The Naked Eyebrow!
Jah, en bekend ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:30 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
'john van gestel'
klinkt uniek.
Dat ouwe lijk moet lekker op hem zijn elektrieke deken gaan liggen, Ik hoop dat, dat ding zo heet wordt dat de Duitse biefstuk ruitjes op haar reet komen te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |