SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
![]()
Gast, dat ding is bedraadquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:44 schreef ThadCastle het volgende:
Tim hoe is die controller nou. Kom met een review dan lapzwans![]()
![]()
Hallo, ik heb gehoord dat jullie wel eens FUT spelen. Ik speel met mijn BPL team met het centrale duo IF Reid - Kaboul. Welke CB's adviseren jullie om dit duo te versterken of te vervangen?![]()
Robbenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar welke spelers wil je graag?![]()
Nee serieus, zou leuk zijn als Huntelaar en sneijder in het team zouden passen en dat de chem dan een beetje klopt.![]()
Super jan en Koscielnyquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:45 schreef Toefjes het volgende:
Hallo, ik heb gehoord dat jullie wel eens FUT spelen. Ik speel met mijn BPL team met het centrale duo IF Reid - Kaboul. Welke CB's adviseren jullie om dit duo te versterken of te vervangen?![]()
Damn
http://www.dailymail.co.u(...)?ito=social-facebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal het grapje van gewoon jan maar besparen, maar is Jan zo goed joh? Had m nog niet echt voorbij zien komen. Med/High geen belemmering?quote:![]()
Die harde vrije trappen zijn zo heerlijk hè
Net in een schaakpotje de ban gebroken met Hazard van een meter of 30. Vol hard het kruus in
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kompanyquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:45 schreef Toefjes het volgende:
Hallo, ik heb gehoord dat jullie wel eens FUT spelen. Ik speel met mijn BPL team met het centrale duo IF Reid - Kaboul. Welke CB's adviseren jullie om dit duo te versterken of te vervangen?
Cahill vind ik ook erg goed, nog nooit iemand zo hoog zien springen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb echt nog nooit last gehad van de WR bij een CB. Andere posities wel, maar daar merk ik er nooit iets van.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal het grapje van gewoon jan maar besparen, maar is Jan zo goed joh? Had m nog niet echt voorbij zien komen. Med/High geen belemmering?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kloptquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:52 schreef Tim86 het volgende:
Net in een schaakpotje de ban gebroken met Hazard van een meter of 30. Vol hard het kruus in
Naai ze soms ook lekker het kruis in ja![]()
![]()
Of je verstuurd iets voor school, met 'geachte heer', je drukt op verzenden en je denkt 5 seconde later, k*t die naam is trouwens best wel een twijfelgeval. Ga je het opzoeken blijkt het een vrouw te zijn.
![]()
lieven ea, please give ons een CAM IF Sneijder ipv LW, net als vorig jaar. Toen hadden jullie ook skijt. dankjewelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Renee?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:53 schreef Matedeor het volgende:
Of je verstuurd iets voor school, met 'geachte heer', je drukt op verzenden en je denkt 5 seconde later, k*t die naam is trouwens best wel een twijfelgeval. Ga je het opzoeken blijkt het een vrouw te zijn.
![]()
lees de fipoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:54 schreef Tim86 het volgende:
lieven ea, please give ons een CAM IF Sneijder ipv LW, net als vorig jaar. Toen hadden jullie ook skijt. dankjewel![]()
Rene en Willy kan allebei mannelijk of vrouwelijk zijnquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je een willy hebt ben je toch echt een mannetje..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rene en Willy kan allebei mannelijk of vrouwelijk zijn![]()
haha en die van flodder heette kees gewoon lolquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rene en Willy kan allebei mannelijk of vrouwelijk zijn![]()
Hehe net ook in een potje zwaar de onderliggende partij, wedstrijd op slot gegooid met dit schot:quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:52 schreef Tim86 het volgende:
http://xboxclips.com/vide(...)29-81ee-538870790d13
En op voorsprong door deze vrije trap:
http://xboxclips.com/vide(...)4d-9678-b7134dc661ad
Niet heel bijzonder, maar wel prettig als 't voor geen meter loopt.![]()
![]()
oh sorryquote:
Ik ben al helemaal gewend aan de PS controller inmiddels en moest weer wennen aan dat ding haha. Verder wel een goed apparaat. Kabel is heel lang dus dat is verder geen issue, controller ligt fijn in de hand en is wat zwaarder. Pookjes ook fijner. Trigger niet echt super, maar dat zal gewenning zijn. Alleen beetje onhandig dat er een L1/R1. L2/R2 en een LT/RT is. Al hebben die L1 en L2 wel dezelfde functie in FIFA, dus als je verkeerd drukt boeit het niet. Vind het vooral handig om te hebben liggen als er xbox volk langskomt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:50 schreef byah het volgende:
Damn
http://www.dailymail.co.u(...)?ito=social-facebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
GK: Alfredo Talavera, Toluca - 74
LB: Leighton Baines, Everton - 83
CB: Diego Godín, Atlético de Madrid - 85
LB: Maxwell, Paris Saint-Germain - 79
CAM(ST): Luiz Adriano, Shakhtar Donetsk - 78
CAM: Yoann Gourcuff, Olympique Lyonnais - 79
CM(CDM): Philipp Lahm, Bayern München - 88
RM(CAM): José Callejón, Napoli - 81
ST: Sergio Agüero, Manchester City - 87
LW(CAM): Wesley Sneijder, Galatasaray SK - 85
LW(CAM): Du¨an Tadić, Southampton - 81
SUBS
GK: Abdoulaye Diallo, Le Havre AC - 70
RB: Johan Larsson, IF Elfsborg - 71
RB: Benjamin Kessel, Eintracht Braunschweig - 70
CM(CAM): Victor Vazquez, Club Brugge - 73
ST: Franck Etoundi, FC Zürich - 69
ST(RM): Garry Thompson, Notts County - 64
ST: Paweł Brożek, Wisła Kraków - 70Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In welk team?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:46 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Robben![]()
Nee serieus, zou leuk zijn als Huntelaar en sneijder in het team zouden passen en dat de chem dan een beetje klopt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
mijn italiaanse team tuurlijk. had ik al een screentje van gepost.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje veel jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tadic en Callejon ook wingers. Beetje jammer wel.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
mijn italiaanse team tuurlijk. had ik al een screentje van gepost.Mag het ook een andere formatie zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die Depay is trouwens ook niet duur meerMisschien maar eens een Nederlands teampje mee maken. Heb ook nog een IF Maher waar ik niet van af kom, leent zich leuk voor een hybrid zo
![]()
![]()
Nee, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mag het ook een andere formatie zijn?
442 speelt het lekkerst, tenminste dat vind ik.![]()
Hoe ga je dat achterin oplossen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:06 schreef Toefjes het volgende:
Die Depay is trouwens ook niet duur meerMisschien maar eens een Nederlands teampje mee maken. Heb ook nog een IF Maher waar ik niet van af kom, leent zich leuk voor een hybrid zo
laatste linie:
? - ? - vlaar - vd wiel.
Cillessen![]()
LUIZ ADRIANO![]()
![]()
La maar wat een kutstatsDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Callejon lijkt me beter als winger dan CAM (behalve 4222 CAM dan, dat is verkapte winger).
Maar matig TOTW, Aguero wordt onbetaalbaar. Godin en Gourcuff zijn wel aardig, de rest niet interessant voor mij.![]()
Opties zat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:09 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Hoe ga je dat achterin oplossen?
laatste linie:
? - ? - vlaar - vd wiel.
Cillessen![]()
Buttner - van dijk/rekikquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:09 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
laatste linie:
? - ? - vlaar - vd wiel.
Cillessen![]()
De AH XL. Maar bij de Jumbo hebben ze dan weer Voltage.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:06 schreef Ozz-03 het volgende:
Vandaag bezorgen in Leeuwarden. Welke supermarkt heeft daar het grootste assortiment DS2? Coop, C1000 of toch de Jumbo?![]()
Willems/Buttner/Van Aanholt/Urby - Van Dijk/De Vrij/Veltman/BMI /Douglas.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:09 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
laatste linie:
? - ? - vlaar - vd wiel.
CillessenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Best een kut TotwDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De AH XL zit altijd zonder stroom of wat?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De AH XL. Maar bij de Jumbo hebben ze dan weer Voltage.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niveautje hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De AH XL zit altijd zonder stroom of wat?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spannend hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Met Voltage bedoel ik Mtn Dew Voltage natuurlijk.![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:09 schreef 44rdbei het volgende:
laatste linie:
? - ? - vlaar - vd wiel.
Cillessen
Ja wie kent dat nou nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Met Voltage bedoel ik Mtn Dew Voltage natuurlijk.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Sanctis is shite dat zou ik toch anders proberen op te lossen eerlijk gezegd...
Kan hij zelf kiezen wat voor keeper hij wilt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik denk dat hij voor Daley Blind gaatquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan hij zelf kiezen wat voor keeper hij wilt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Of Kuyt als keeper natuurlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor Daley Blind gaatRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Of Castan houden en Cole LB.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan hij zelf kiezen wat voor keeper hij wilt.![]()
Volgens EA kan alles. Maar ik betwijfel of het fjin speelt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:22 schreef 44rdbei het volgende:
ik wilde kuyt linksback zetten maar volgens EA kan hij dat niet .
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar EA neemt voortaan de CL ook mee in het maken van de TOTW?
Of krijgt Adriano hem voor zijn 2 goaltjes tegen Lunsk wie kent ze nietDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dan kan Musleraquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan hij zelf kiezen wat voor keeper hij wilt.![]()
![]()
Ja maar dan zit hij vast aan de Sanctis of Muslera. nu kan hij ook nog uit Buffon kiezenquote:
Combinatie van beide denk ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Of krijgt Adriano hem voor zijn 2 goaltjes tegen Lunsk wie kent ze niet![]()
Heel veel mensen. Maar ik heb er hier al eens over gepost.quote:
IF Talavera ga ik wel halen, de rest van het TOTW niet.![]()
Graag gedaan trouwens voor het maken van het team.
Is wel een beetje raar toch? Doen ze normaal nooitquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Combinatie van beide denk ik.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ze hadden hem beter een MOTM kaart kunnen geven en die plek in het TOTW naar Honda laten gaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Of krijgt Adriano hem voor zijn 2 goaltjes tegen Lunsk wie kent ze niet
Maar ze willen nog geen MOTM doen voor de winterstop ofzo ?![]()
Te vroeg voor MOTM terwijl het toch een hele prestatie is... Al mogen ze van mij best vaker met speciale kaarten komen is alleen maar leukquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is wel een beetje raar toch? Doen ze normaal nooit![]()
![]()
Denk het niet nee, wel jammer. Elke keer de beste speler van een ronde een motm geven kan bestquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze hadden hem beter een MOTM kaart kunnen geven en die plek in het TOTW naar Honda laten gaan.
Maar ze willen nog geen MOTM doen voor de winterstop ofzo ?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Te vroeg voor MOTM terwijl het toch een hele prestatie is... Al mogen ze van mij best vaker met speciale kaarten komen is alleen maar leuk
5 goals in CL is sowieso erg speciaal.![]()
dankjewelquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Graag gedaan trouwens voor het maken van het team.![]()
![]()
Ze geven die MOTM's liever als ze bijna zeker zijn dat er geen IF meer overheen gaat denk ik, helaasquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Te vroeg voor MOTM terwijl het toch een hele prestatie is... Al mogen ze van mij best vaker met speciale kaarten komen is alleen maar leukDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Er zit een Fries bij mij in de trein. Wat een kut taal zeg. Afsteken en laten afdrijven die handel.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Volgens mij zijn ze ooit met die MOTM begonnen toen 1 of andere Serviër (Zigic?) er een keertje doordeweeks 4 of 5 maakte in 1 of andere wedstrijd.
Toen kon het wel, volgens mij was dat ook voor de winterstop.
edit. nee, dat was op een 31 januari![]()
Vroeger gooiden ze een vrouw in het water om te kijken of ze eens heks was tegenwoordig moet je een team maken om te kijken of het geen kloon van Maver is.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sneu was het als ze niet bleef drijven. Dan was het dus geen heks. Maar dan konden ze haar lijk opvissenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vroeger gooiden ze een vrouw in het water om te kijken of ze eens heks was tegenwoordig moet je een team maken om te kijken of het geen kloon van Maver is.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Doen ze bij Madden toch wel beter daar heb je ook rookie cards etcquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit ja.
5 goals in CL is sowieso erg speciaal.![]()
Het is nog sneuer als er geen "dank je" van af kan want dat zijn dan 5 minuten van je leven die je nooit meer terug krijgt....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sneu was het als ze niet bleef drijven. Dan was het dus geen heks. Maar dan konden ze haar lijk opvissenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik weet niet wie maver is maar volgens mij is dat alleen maar positief.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vroeger gooiden ze een vrouw in het water om te kijken of ze eens heks was tegenwoordig moet je een team maken om te kijken of het geen kloon van Maver is.![]()
Kut TOTW![]()
misschien nog wel wat leuke discards om op te pikken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat zijn in FIFA de bronze want die zijn ook alleen voor rookies.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doen ze bij Madden toch wel beter daar heb je ook rookie cards etcRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
2 topics terug kan je hem bewonderen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:33 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik weet niet wie maver is maar volgens mij is dat alleen maar positief.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
True true. Tenzij je besloten hebt sowieso geen teams meer voor hem te maken, zoals ikquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is nog sneuer als er geen "dank je" van af kan want dat zijn dan 5 minuten van je leven die je nooit meer terug krijgt....
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gourcuffquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:33 schreef FCsuarez het volgende:
Kut TOTW![]()
misschien nog wel wat leuke discards om op te pikken.![]()
![]()
ik zal eens gaan lezen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
2 topics terug kan je hem bewonderen.
...ow wacht ik moet nog werk afmaken.![]()
![]()
Ik had hem toen goed tuk. Hij had een probleem om spelers te linken en dan een team maken en aan iedereen DM'en zonder hem aan hem te laten zien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
True true. Tenzij je besloten hebt sowieso geen teams meer voor hem te maken, zoals ik
dat was echt een goede...
Die gaat in het fransen IF team, samen met Menez en Gignacquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Godver, die heb ik gemist denk ikquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had hem toen goed tuk. Hij had een probleem om spelers te linken en dan een team maken en aan iedereen DM'en zonder hem aan hem te laten zien.
dat was echt een goede...
Intussen rijden er al busjes met deurwaarders en incassobureau's in de Beverwaard, heb ik van hore zeggen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ze kunnen beter vanuit het UWV een paar herkeurders sturen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver, die heb ik gemist denk ik
Intussen rijden er al busjes met deurwaarders en incassobureau's in de Beverwaard, heb ik van hore zeggen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Stel je voor een 75 rated CR7 bij Sporting dat zou toch tof zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat zijn in FIFA de bronze want die zijn ook alleen voor rookies.![]()
huh, wat heb ik gemist ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze kunnen beter vanuit het UWV een paar herkeurders sturen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Er verschenen tweets dat Maver mensen nog geld schuldig is, omdat hij coins van hen heeft gekocht. Stond op Twitter, dus waarheid.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja lijkt me ook wel vet. Ajax Sneijder, PSV Robben. Dat soort shitquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stel je voor een 75 rated CR7 bij Sporting dat zou toch tof zijn.
Of verschillende legends. Zilvere en bronze legends![]()
Ohhh op zo'n manier die rookies. Dacht wat anders.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stel je voor een 75 rated CR7 bij Sporting dat zou toch tof zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Inderdaad, dat zou echt veel toevoegen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook wel vet. Ajax Sneijder, PSV Robben. Dat soort shit
Of verschillende legends. Zilvere en bronze legendsDan worden de minder gebruikte competities misschien ook wat beter.
![]()
Groningen Robben*quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook wel vet. Ajax Sneijder, PSV Robben. Dat soort shit
Of verschillende legends. Zilvere en bronze legendsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
en maver maar doen alsof hij aldoor "points" koopt, en ondertussen de boel een beetje beduvelen. smerige oplichterquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er verschenen tweets dat Maver mensen nog geld schuldig is, omdat hij coins van hen heeft gekocht. Stond op Twitter, dus waarheid.
maar even serieus van wie is deze sneue actie om daar een twitter account voor aan te maken
#FreeTrapz![]()
Geen idee Sjon.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en maver maar doen alsof hij aldoor "points" koopt, en ondertussen de boel een beetje beduvelen. smerige oplichter
maar even serieus van wie is deze sneue actie om daar een twitter account voor aan te maken
Maver kwam er wel speciaal voor uit zijn lurkgrot gekropen, en liet weten dat we allemaal "mafkezen" zijn. Waarvan akte.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
spelen met een ajax sneijder en ajax zlatanquote:![]()
dat combineren met groningen robben, twente fer, pSV strootman en depay
#FreeTrapz![]()
Of bijvoorbeeld een special edition Ronaldinho bij Barca het hoeft niet allemaal zo realistisch te zijn voor mij.![]()
Voor mij wel. Daarom ook geen Xbox met die rare legends.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Of bijvoorbeeld een special edition Ronaldinho bij Barca het hoeft niet allemaal zo realistisch te zijn voor mij.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Inderdaad. Wel allemaal lachen, maar niet stoer opstaan en zeggen: ik was het.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en maver maar doen alsof hij aldoor "points" koopt, en ondertussen de boel een beetje beduvelen. smerige oplichter
Zo hadden we met 4 man een aantal wekkers gekocht en die verstopt in de klas. Nadat de vierde wekker was afgegaan was de lerares het zat en zei: oké, nu is het klaar, wie heeft dit gedaan?
Ik stak mijn hand op en de docent zei: ga je maar melden. Dus ik naar de conrector en hem het verhaal ook zo uitgelegd. Geen consequenties, want hij vond het klasse dat ik zo stoer was om ook deze daad toe te geven.
/Wijze les dutank
/Kk stoer verhaalHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
wow. Ik steek bij deze mijn hand op. Ik heb alleen nog wel een vraag: hoe maak ik uberhaupt een Twitter-account aan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel allemaal lachen, maar niet stoer opstaan en zeggen: ik was het.
Zo hadden we met 4 man een aantal wekkers gekocht en die verstopt in de klas. Nadat de vierde wekker was afgegaan was de lerares het zat en zei: oké, nu is het klaar, wie heeft dit gedaan?
Ik stak mijn hand op en de docent zei: ga je maar melden. Dus ik naar de conrector en hem het verhaal ook zo uitgelegd. Geen consequenties, want hij vond het klasse dat ik zo stoer was om ook deze daad toe te geven.
/Wijze les dutank
/Kk stoer verhaal
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ben benieuwd of je wanneer je een moord zo snel toegeeft je ook geen straf krijgt ff proberenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
/Wijze les dutank
/Kk stoer verhaalDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Misschien is het wel niemand van hier.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
/Wijze les dutank
/Kk stoer verhaalRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Of is het een waargebeurd verhaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien is het wel niemand van hier.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk dat het zijn broertje was.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of is het een waargebeurd verhaal.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het broertje van Dutank of van Maver?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het zijn broertje was.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
OEH ZOU JIJ HET ZIJN ZOU ZOMAAR KUNNENquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:53 schreef 44rdbei het volgende:
of het is iemand die vandaag voor het eerst iets post in dit topic.....Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
van DuTank.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het broertje van Dutank of van Maver?
Dat zou wel een geniale entree zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:53 schreef 44rdbei het volgende:
of het is iemand die vandaag voor het eerst iets post in dit topic.....NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Welke wedstrijd zendt NOS uit vanaaf?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Liverpool - Realquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Welke wedstrijd zendt NOS uit vanaaf?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
was inderdaad leuk geweest, maar helaas.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou wel een geniale entree zijn.![]()
Eerst die kijken en daarna naar Deliver us from Evilquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Belooft een mooie clash te worden ja
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik voel me hondsberoerd. Half 8 thuis van mijn werk, even eten en onder zeil. Met de tv aan...en dan ergens halverwege de wedstrijd in slaap vallen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eerst die kijken en daarna naar Deliver us from EvilNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je iets verder kijkt dan je neus lang is had je gezien dat dat twitter account al langer bestaat en niet alleen gemaakt is om maver zwart te makenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
/Wijze les dutank
/Kk stoer verhaalmaar jij weet natuurlijk al bij voorbaat dat maver onschuldig is
![]()
Ah oke, beterschap manquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik voel me hondsberoerd. Half 8 thuis van mijn werk, even eten en onder zeil. Met de tv aan...en dan ergens halverwege de wedstrijd in slaap vallen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Beterschap POTS!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik voel me hondsberoerd. Half 8 thuis van mijn werk, even eten en onder zeil. Met de tv aan...en dan ergens halverwege de wedstrijd in slaap vallen.![]()
Beterschap POTS. Hopelijk wordt het geen KOTS.
Wat een poëet ben ik toch.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Al die liefde bij die brabanders onder elkaar![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat is geen bewijs, want iedereen kan wel zo'n accountje hebben liggen. Het is sowieso iemand die hier tenminste meeleest in het topic, want hoe komt diegene anders bij die namen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je iets verder kijkt dan je neus lang is had je gezien dat dat twitter account al langer bestaat en niet alleen gemaakt is om maver zwart te makenmaar jij weet natuurlijk al bij voorbaat dat maver onschuldig is
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
dit is m jhoopiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is geen bewijs, want iedereen kan wel zo'n accountje hebben liggen. Het is sowieso iemand die hier tenminste meeleest in het topic, want hoe komt diegene anders bij die namen?![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)ada-ottawa-shooting/
Ah daar begint de eerst ongein al.![]()
Al echt bewijs dat het om een moslim gaat die geschoten heeft?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:![]()
Vucking veel packjes
Elke dag![]()
Nog niet maar ze denken het wel omdat er deze week eerder iemand al is aangehouden die op weg naar Turkije was.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Al echt bewijs dat het om een moslim gaat die geschoten heeft?
Maar hij had wel een schietcursus mogen nemen want 50 schoten en je maar 1 iemand raakt dan ben je best een downie.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het zou me aan de ene kant verbazen als het Maver is. We hebben hem al tig keer uitgelegd dat EA points kopen niet bepaald het voordeligst is, maar hij bleef gewoon stug doorgaan. Dus vanwaar nu die omslag, en wel 'particulier' inkopen?
En aan de andere kant weer niet. Het is en blijft een proletarier
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hm hmm zeker waarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is geen bewijs, want iedereen kan wel zo'n accountje hebben liggen. Het is sowieso iemand die hier tenminste meeleest in het topic, want hoe komt diegene anders bij die namen?![]()
Hm hmm wie zou het zijn?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nu al een Afellay verkocht voor 15k
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ga nou niet je griepje op mij afreageren he lieverdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wow. such profit, so many price rises.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
U bent wel erg snel met het stellen van een diagnose, dokter.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ga nou niet je griepje op mij afreageren he lieverdNAC Breda
Rèsbaarge![]()
9.9kquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
so close, iemand afgelopen TOTW nog ingekocht ?quote:
net weer een bonucci de deur uit gegaan
#FreeTrapz![]()
Sivokquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
so close, iemand afgelopen TOTW nog ingekocht ?
net weer een bonucci de deur uit gegaanWel wat Suchy's verkocht voor dubbel de prijs maar geen idee of dat door IF Sivok kwam...
![]()
Een paar Sighoerdsons, en een Wilshere (pre-HHquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
net weer een bonucci de deur uit gegaan)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wil je dit niet meer posten. Jaloezie enzoquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
deze week stond mijn teller op 1 sighurddson voor 10Kquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een paar Sighoerdsons, en een Wilshere (pre-HH)
volgende week maar weer wat in slaan.
ook nog wat IFs in de club waar ik mijn loss maar op moet pakken denk ik
#FreeTrapz![]()
Loss? Serious? Hoe ken da nouquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
deze week stond mijn teller op 1 sighurddson voor 10Kvolgende week maar weer wat in slaan.
ook nog wat IFs in de club waar ik mijn loss maar op moet pakken denk ikDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
IF's waar je je loss op moet pakken?? Ik zou niet weten waarom ik nu al over ga tot verkoop (uitgezonderd DSL-style)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
deze week stond mijn teller op 1 sighurddson voor 10Kvolgende week maar weer wat in slaan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij mijn 1e potje met Tevez + Benzema heb ik voor het eerst in een lange tijd een rage quit gedaan... Tegenstander speelde 4411 met IF Tevez voorin. Zijn Tevez schoot alles erin terwijl mijn Tevez weer eens nergens was te vinden. Als ik dan 1 op 1 op de keeper afloopt krijg hij het nog voor elkaar om de bal over de lat te tikken.
Potje daarvoor met mijn 2e team ging echt heerlijk, tegenstander kwam niet aan aanvallen toe...![]()
IF rakitic bijvoorbeeld pre- HH ingekocht, is er nooit meer bovenop gekomen. en SIF is best mogelijk. Ook nog een IF rodriguez maar die hou ik nog wel denk ik.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
SIF is best mogelijk ja, maar dat geldt voor tal van IF's. Ik zou gewoon rustig afwachten...maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:23 schreef FCsuarez het volgende:
IF rakitic bijvoorbeeld pre- HH ingekocht, is er nooit meer bovenop gekomen. en SIF is best mogelijk. Ook nog een IF rodriguez maar die hou ik nog wel denk ik.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
2x pisseks (eentje al verkocht voor 12k winst)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
net weer een bonucci de deur uit gegaan
1x afellay, de bruyne en chiellini voor als ik een team met ze wil (IF Chiellini zal echter vast niet merkbaar beter zijn dan NIF Barzagli verwacht ik, maar goed zal wel meer waard worden denk/hoop ik)![]()
Schiet je wel in de korte hoek? Want dat is duidelijk de manier om te scoren dit jaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:22 schreef Tobi-wan het volgende:
Bij mijn 1e potje met Tevez + Benzema heb ik voor het eerst in een lange tijd een rage quit gedaan... Tegenstander speelde 4411 met IF Tevez voorin. Zijn Tevez schoot alles erin terwijl mijn Tevez weer eens nergens was te vinden. Als ik dan 1 op 1 op de keeper afloopt krijg hij het nog voor elkaar om de bal over de lat te tikken.
Potje daarvoor met mijn 2e team ging echt heerlijk, tegenstander kwam niet aan aanvallen toe...![]()
Meeste inkopen zijn vrij veilig omdat die toch rond de 11/12K ingekocht zijn. als deze natuurlijk keldertquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
SIF is best mogelijk ja, maar dat geldt voor tal van IF's. Ik zou gewoon rustig afwachten...maar dat is mijn mening.
ohja ook nog IF de bruyne gekocht maar die telt niet, want voor eigen gebruik.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat de neuk is er gebeurd met het schieten? Ik kan niet meer scoren na de update.
13 schoten 7 op doel, hij 2 schoten 2 op doel en hij uiteraard met 1-0 gewonnen.![]()
Nope. Je kan trouwens de minuten even aanpassen. Als je nog weinig minuten hebt kan je beter de quarter mins wat aanpassen, anders speel je weinigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:15 schreef Freire het volgende:
Thad werd jij na je 10day contract direct aangenomen?![]()
![]()
Ja vaak gewon 3x B. Rustig langs de keeper leggen. Nu was de keeper best ver uit zijn doel dus ik dacht ik leg hem er zachtjes langs met een finesse shot maar hij ging alsnog over. Tevez heeft bij mij sowieso nog niet veel laten zien... Staat na 11 wedstrijden op 6 goals en 7 assists. Een stuk minder effectief dan Higuain, Lacazette en Ibarbo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schiet je wel in de korte hoek? Want dat is duidelijk de manier om te scoren dit jaar.
Als ik Tevez en Vidal verkoop kan ik Modric en Pogba halen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja vaak gewon 3x B. Rustig langs de keeper leggen. Nu was de keeper best ver uit zijn doel dus ik dacht ik leg hem er zachtjes langs met een finesse shot maar hij ging alsnog over. Tevez heeft bij mij sowieso nog niet veel laten zien... Staat na 11 wedstrijden op 6 goals en 7 assists. Een stuk minder effectief dan Higuain, Lacazette en Ibarbo.
Als ik Tevez en Vidal verkoop kan ik Modric en Pogba halen...Is het team spiegelen geen goede optie? Konko als RB, Marcelo als LB...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wil je dit niet meer posten. Jaloezie enzo
Tijdens CL gisteren was het erg makkelijk om ze voor max 10k op te pikkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja vaak gewon 3x B. Rustig langs de keeper leggen. Nu was de keeper best ver uit zijn doel dus ik dacht ik leg hem er zachtjes langs met een finesse shot maar hij ging alsnog over. Tevez heeft bij mij sowieso nog niet veel laten zien... Staat na 11 wedstrijden op 6 goals en 7 assists. Een stuk minder effectief dan Higuain, Lacazette en Ibarbo.
Als ik Tevez en Vidal verkoop kan ik Modric en Pogba halen...Ik schiet nooit met 3 keer B ik maak de hoek gewoon zo dat ik hem er simpel langs kan finesse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom vraag je danquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:41 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Heb ik ook, ronaldo to score icm real to win![]()
Dus jij zit op 8 schermen CL te kijken en daarnaast ook nog sigurdssons op te pikken. Sicke multitasking skillsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Tijdens CL gisteren was het erg makkelijk om ze voor max 10k op te pikkenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tim is een wijf.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus jij zit op 8 schermen CL te kijken en daarnaast ook nog sigurdssons op te pikken. Sicke multitasking skillsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tegelijk kijkt ie nog GTST terug, 6 series en de Australische cricket-kampioenschappen joh..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus jij zit op 8 schermen CL te kijken en daarnaast ook nog sigurdssons op te pikken. Sicke multitasking skills![]()
En assisteert hij een paar mocro's bij het inladen van zijn magnetron.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tegelijk kijkt ie nog GTST terug, 6 series en de Australische cricket-kampioenschappen joh..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik snap nog steeds niet waarom ik ook werd genoemd in die tweets. Het moet dus wel iemand van dit forum zijn want anders komen mensen niet aan mijn Twitter.![]()
Werd jij genoemd? Dat moet dan zijn omdat jij ook wel eens gescamd bent natuurlijk. EA houdt een lijstje bij.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ik ook werd genoemd in die tweets. Het moet dus wel iemand van dit forum zijn want anders komen mensen niet aan mijn Twitter.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Welke tweets?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ik ook werd genoemd in die tweets. Het moet dus wel iemand van dit forum zijn want anders komen mensen niet aan mijn Twitter.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Je bedoelt Tevez aan de rechterkant? Dat is misschien nog wel even het proberen waard. Marcelo kan ik helaas nog niet betalen, kan wel even Coentrao halen om het te proberen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is het team spiegelen geen goede optie? Konko als RB, Marcelo als LB...Leg hem op die manier zo vaak langs de keeper, alleen Tevez die kan het niet lijkt het wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik schiet nooit met 3 keer B ik maak de hoek gewoon zo dat ik hem er simpel langs kan finesse.![]()
Dat bedoel ik ja. En ik denk dat de backs die ik noemde beter zijn dan de backs die jij nu (noodgedwongen) in je team hebt staan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je bedoelt Tevez aan de rechterkant? Dat is misschien nog wel even het proberen waard. Marcelo kan ik helaas nog niet betalen, kan wel even Coentrao halen om het te proberen.
[..]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ik ook werd genoemd in die tweets. Het moet dus wel iemand van dit forum zijn want anders komen mensen niet aan mijn Twitter.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nopequote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:08 schreef Freire het volgende:
Heeft Whoismad echt 20k gekregen?
Dan verdienen we allemaal ons aandeel![]()
Wat een grafspel blijft het toch ook zeg... Uiteraard weer een loss/disconnect nadat ik heb gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt omdat die in GoT niet blond is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:20 schreef Zhano het volgende:
Heb me er in GoT nooit zo aan gestoord, maar wat een hoofd
[ afbeelding ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Denk t ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Komt omdat die in GoT niet blond is.![]()
Gewoon realistisch dus, wat een zeikerd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:33 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gaat het er dus altijd aan toe bij Tobi Wan![]()
Waarom 3x B?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je bedoelt Tevez aan de rechterkant? Dat is misschien nog wel even het proberen waard. Marcelo kan ik helaas nog niet betalen, kan wel even Coentrao halen om het te proberen.
[..]
Leg hem op die manier zo vaak langs de keeper, alleen Tevez die kan het niet lijkt het wel.
Schiet gewoon op normale manier met genoeg kracht dan ligt ie erin![]()
Vanmiddag een aantal potjes FUT gespeeld op de PS3. FIFA 15 lijkt een heel ander spel te zijn, verdedigen is heel makkelijk!![]()
ah jammer van je 400c man, echt balenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jemig wat een slecht pack, geen healing, fitness of een goede speler.
[ afbeelding ]![]()
dat komt omdat fifa daarop gewoon fifa 14 is alleen met vernieuwde teams enzquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Vanmiddag een aantal potjes FUT gespeeld op de PS3. FIFA 15 lijkt een heel ander spel te zijn, verdedigen is heel makkelijk!![]()
O wacht, die kit blijkt veel waard te zijn. Dat wist ik echt niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah jammer van je 400c man, echt balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is wel duidelijk verbeterd ten opzichte van FIFA 14. Voorzetten en kopballen zijn net zo moeilijk als op de PS4 en passen komen ook net zo makkelijk op de centimeter precies aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat komt omdat fifa daarop gewoon fifa 14 is alleen met vernieuwde teams enz![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O wacht, die kit blijkt veel waard te zijn. Dat wist ik echt niet.Het hele forum helemaal plat van het lachen om deze poging tot humor natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb net in mijn broek geplast van het lachen nu moet ik een andere jogging broek aan doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het hele forum helemaal plat van het lachen om deze poging tot humor natuurlijk![]()
maar ben je al begonnen met leren ds?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
had je geen onderbroek aan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb net in mijn broek geplast van het lachen nu moet ik een andere jogging broek aan doen.![]()
Is geen poging tot humor. Ik wist niet dat die kit zoveel waard was.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het hele forum helemaal plat van het lachen om deze poging tot humor natuurlijkJa.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:50 schreef poker4lifee het volgende:
maar ben je al begonnen met leren ds?![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O wacht, die kit blijkt veel waard te zijn. Dat wist ik echt niet.En dit dan in een YouTube filmpje. Ik lig dubbel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij weet als de allerbeste dat die kit veel waard is. Maar dat maakt het niet minder grappig.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is geen poging tot humor. Ik wist niet dat die kit zoveel waard was.
[..]
Ja.![]()
Nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nog wat waard DS2?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jammer dan gaat hij in de verzameling. Meeste van die afschuwelijk lelijke kits zijn nog geld waard ookquote:![]()
![]()
Klopt. Tula spant de kroon. Heb deze al best vaak gehad, en net zo vaak gediscardquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dan gaat hij in de verzameling. Meeste van die afschuwelijk lelijke kits zijn nog geld waard ook
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
vandaag 1 verkocht voor 24.5Kquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Bonucci weg voor 21k. It's all in the backbone
Gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik las Ieren maar er staat leren, tyfes I en l waarom lijken jullie zo op elkaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:50 schreef poker4lifee het volgende:
maar ben je al begonnen met leren ds?![]()
Ja maar jij maakt verlies op Rakitic.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vandaag 1 verkocht voor 24.5K
Gr gr
Gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
twitter:WeFUT twitterde op woensdag 22-10-2014 om 19:04:15All TOTW 6 in game stats are on WeFUT! http://t.co/I8Rcsg5Zh3 reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb geen programma om video's mee op te nemenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nogmaals: maak een video en ik hang aan je lippen.![]()
![]()
http://www.techsmith.com/camtasia.htmlquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb geen programma om video's mee op te nemen![]()
Doe mij die akwerrow dan
1 miljoen
Is de normale al gestegen?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Waarschijnlijk zondag al, was een zekerheidje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:09 schreef The_Yakuza het volgende:
Doe mij die akwerrow dan
1 miljoen
Is de normale al gestegen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eerst wel, nu al veel gezaktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:09 schreef The_Yakuza het volgende:
Doe mij die akwerrow dan
1 miljoen
Is de normale al gestegen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb niet al die tijd zitten spelen hoor, maar ben net weer begonnenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:28 schreef ThadCastle het volgende:
Freire nog 2k15 aan het doen. Is het leuk?Zit nu in mijn laatste wedstrijd van mij 2e 10 dagen contract. MyC is wel echt vet idd
![]()
![]()
Nee je kunt niet dingen van 1 wedstrijd combineren geloof ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:35 schreef Freire het volgende:
Kan je trouwens op unibet niet gokken op Ronaldo to score & Madrid to win? In 1 bet![]()
Heb hem gevondenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee je kunt niet dingen van 1 wedstrijd combineren geloof ik.![]()
![]()
Kan sws bij het kopje scorecast/wincastquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh zo als ze m zelf aanbieden wel idd
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dortmund in CL =/= Dortmund in bundesligaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:42 schreef Freire het volgende:
Wat is er loos bij Gala, staan op ¤4.55 tegen Dortmund (14e in Bundesliga)![]()
![]()
#YOLOquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dortmund in CL =/= Dortmund in bundesliga![]()
Dwdd nu
Elke dag![]()
1X @ ¤2,07quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je gaat toch niet wedden op Gala he![]()
![]()
repostquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Verder nog wat?quote:
Ik heb:
Igalatasary
Ronaldo to score icm Real to win
Liverpooli'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Vandaar #YOLOquote:Alexis to score & Arsenal to winquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:49 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Verder nog wat?
Ik heb:
Igalatasary
Ronaldo to score icm Real to win
Liverpool![]()
Geen hoge inzetten though![]()
Worden de quoteringen tegenwoordig in euro's uitgedrukt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:42 schreef Freire het volgende:
Wat is er loos bij Gala, staan op ¤4.55 tegen Dortmund (14e in Bundesliga)![]()
Neequote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Worden de quoteringen tegenwoordig in euro's uitgedrukt?![]()
![]()
Wat krijg je daarvoor?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:55 schreef Freire het volgende:
[..]
Vandaar #YOLO
[..]
Alexis to score & Arsenal to win![]()
Geen hoge inzetten thoughi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Mooie klok.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Je mam vroeg of je even melk wilde halen.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:07 schreef Zhano het volgende:
https://www.facebook.com/thony.vervaet.7
Thuglife
Godver![]()
![]()
![]()
Verlies vandaag echt alles in de laatste minuut voor mijn gevoel. Blijft apart dat EA mensen in dienst heeft die regressie analyses maken van iedereen die FIFA speelt zodat ze EAids kunnen uitdelen als het te goed gaat.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan je ook alleen seizoenen resetten en je team houden? Zit nu in de 4e divisie maar iedereen heeft van die teams met gekochte points lijkt wel. De fun is er dan snel af.![]()
Nee. Maar je kan je wel expres laten degraderen door alles te verliezen. Ik zou gewoon lekker doorbijten en de uitdaging aangaan OF cups gaan spelen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:10 schreef terrorsjaak het volgende:
Kan je ook alleen seizoenen resetten en je team houden? Zit nu in de 4e divisie maar iedereen heeft van die teams met gekochte points lijkt wel. De fun is er dan snel af.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon leren spelen manquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:10 schreef terrorsjaak het volgende:
Kan je ook alleen seizoenen resetten en je team houden? Zit nu in de 4e divisie maar iedereen heeft van die teams met gekochte points lijkt wel. De fun is er dan snel af.![]()
![]()
al mensen een IF gepacked vandaag ?
ook maar eens wat packs halen denk ik
#FreeTrapz![]()
je kan ook toernooien spelen..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:13 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Heb pas net fifa maar vind het niet chill
Speel nu alleen 1 speler seizoen dan maar..'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Oja natuurlijk, zometeen eens proberenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je kan ook toernooien spelen..
Is dat wat?![]()
Niet kunnen hebben dat mensen beter kunnen tradenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:10 schreef terrorsjaak het volgende:
Kan je ook alleen seizoenen resetten en je team houden? Zit nu in de 4e divisie maar iedereen heeft van die teams met gekochte points lijkt wel. De fun is er dan snel af.Is de SIMS niks voor jou?
![]()
uren per dag op de webapp zitten is wat anders dan beter kunnen traden imoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet kunnen hebben dat mensen beter kunnen tradenIs de SIMS niks voor jou?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Doe ff normaal ouwe bromsnor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet kunnen hebben dat mensen beter kunnen tradenIs de SIMS niks voor jou?
![]()
Ja, als je het vervelend vindt worden dat de teams sterker worden, dan zit je in het verkeerde spel denk ik. Nu gaat die kerel toernooien spelen, zul je zien: komt hij in de halve finale en finale opeens goede spelers tegen. Of spelers met een sterk teamquote:Dan is de lol er snel vanaf natuurlijk.
![]()
Maar wat als je een ander 5atb team met Musa en Doumbia voorin treft?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:25 schreef Kamikazie het volgende:
Maak gewoon een 5atb team met Musa en Doumbia voorin en je wint alles.![]()
Win je alsnog.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar wat als je een ander 5atb team met Musa en Doumbia voorin treft?![]()
![]()
Lekker veel Ajax ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Vidal; ene wedstrijd constant aan de bal en draagt het hele team, andere wedstrijd onzichtbaar.
Misschien ga ik Piszeck weer wegdoen voor Zabaleta
Fuck being broke or middle class, go get it all!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: