Yeah right.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:35 schreef redelephant12345 het volgende:
[..]
Wat nou, ik ben hartstikke serieus!
Echt waar..
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:25 schreef Klonk het volgende:
20 jaar wachten, dan kun je een milf neuken terwijl je eigenlijk een meisje van 19 wil neuken....
Dat is een tactiek die op vrijwel iedere vrouw toepasbaar is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:37 schreef Takaiki het volgende:
Allebei dronken worden schijnt goed te werken
Niet bij mijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat is een tactiek die op vrijwel iedere vrouw toepasbaar is.
Iemand die mij niet kent gespotquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:49 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Vrouw zonder zelfkennis gespot.
Meh....foute aanname. In mijn jongere dagen een relatie gehad met een veel oudere voruw en dat was niet vanwege mijn uiterlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:53 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Ik kan mij enkel voorstellen dat ze het leuk zou vinden met een jonge man intiem te zijn vanwege zijn uiterlijk
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:49 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Vrouw zonder zelfkennis gespot.
Vanwege wat dan wel?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meh....foute aanname. In mijn jongere dagen een relatie gehad met een veel oudere voruw en dat was niet vanwege mijn uiterlijk.
Tja.. Als je zou duidelijk stelt dat het niet om je uiterlijk was, weet je vast wel waarom het dan wel was.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tja....waarom vinden mensen elkaar leuk?
Dus alle wat oudere mannen zijn gedesillusioneerd over relaties en vrouwen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:18 schreef Lienekien het volgende:
Kan me best voorstellen dat er oudere vrouwen zijn die een frisse, levenslustige jongeman kunnen waarderen. Een die nog een beetje naïef in het leven staat, nog niet gedesillusioneerd is over relaties en vrouwen.
Ja. Allemaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:49 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dus alle wat oudere mannen zijn gedesillusioneerd over relaties en vrouwen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |