abonnement Unibet Coolblue
pi_421016
Eeeh, iedereen is op tilt, maarre, is Bart al gesignaleerd ? En zo ja waar ?
LOL + LOL = HIHI
pi_421020
Bart komt als iedereen slaapt
Try anything once, twice to be sure
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 03:09:42 #3
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_421024
Volgens mij komt Bart pas tegen half 7 de tuin in. Er zijn nu ook teveel mensen aanwezig in de keuken om de tent onopvallend op te zetten. Vanaf 7 uur is de uitzending, geloof ik.
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_421031
quote:
Op 27 oktober 2000 03:09 schreef Niques het volgende:
Volgens mij komt Bart pas tegen half 7 de tuin in. Er zijn nu ook teveel mensen aanwezig in de keuken om de tent onopvallend op te zetten. Vanaf 7 uur is de uitzending, geloof ik.
Al enig idee of 7 uur zeker is? Want als iedereen zo aan de keukentafel blijft zitten, zullen de reacties (na maar een paar uur slapen) van iedereen niet echt spontaan zijn GAAAP!!
LOL + LOL = HIHI
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 03:15:33 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_421033
vannacht als iedereen slaapt inderdaad
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 03:17:10 #6
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_421034
quote:
Op 27 oktober 2000 03:09 schreef Niques het volgende:
Volgens mij komt Bart pas tegen half 7 de tuin in. Er zijn nu ook teveel mensen aanwezig in de keuken om de tent onopvallend op te zetten. Vanaf 7 uur is de uitzending, geloof ik.
dat van 7 uur is de uitzending van morgenavond 7 uur hoor, denk je echt dat ze morgenvroeg om 7 uur BB gaan uitzenden?
ja herhaling misschien
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 03:26:33 #7
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_421042
quote:
Op 27 oktober 2000 03:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
dat van 7 uur is de uitzending van morgenavond 7 uur hoor, denk je echt dat ze morgenvroeg om 7 uur BB gaan uitzenden?
ja herhaling misschien
Ik dacht radiouitzending van Bartje. Of heb ik nu ergens iets verkeerd opgevangen?! Bart vanuit BB-huis is de uitzending, alleen de BB-ers weten dat zelf niet ofzoiets Hij zou vragen stellen van kijkers
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 03:28:36 #8
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_421047
quote:
Op 27 oktober 2000 03:26 schreef Niques het volgende:
Ik dacht radiouitzending van Bartje. Of heb ik nu ergens iets verkeerd opgevangen?! Bart vanuit BB-huis is de uitzending, alleen de BB-ers weten dat zelf niet ofzoiets Hij zou vragen stellen van kijkers
owja, da's waar ook
hmm, ik zet zo gewoon de streams aan en ik kijk wel
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 03:31:36 #9
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_421049
quote:
Op 27 oktober 2000 03:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
owja, da's waar ook
hmm, ik zet zo gewoon de streams aan en ik kijk wel
Er zijn nog streamers aanwezig op dit moment. Hopelijk morgenochtend ook!! 'k Moet het helaas "live" missen

Maar gelukkig hebben we Fok!

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  Jubileum moderator vrijdag 27 oktober 2000 @ 07:24:08 #10
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_421102
7.15 uur : Volgens Rob Stenders zit Bart niet in de tuin.
Hij kreeg om 4 uur vannacht een berichtje op zijn antwoordapp. van Bart dat het niet doorging. Ze hebben geprobeerd contact met Bart te maken maar dat is niet gelukt tot op heden.
Ze willen het om 7.45 uur nog een keer proberen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 08:59:27 #11
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_421153
Niemand meer op de hoogte Ik heb geen rdio bij de hand...
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 09:19:07 #12
167 Alwin
Dan maar geen plaatje
pi_421184
na 8.00 geen aandacht meer aan Bart gegeven. Wel had Rob Ed "zijn broer Fred" binnen. Was erg grappig. Ed bleef in de elfteling ook altijd in attracties zitten tot laat na sluitingstijd. Hij had 20 jaar gedaan over de lagere school, Want Ed bleef zitten etc.
pi_421392
mooi geen Bart te bekennen!
pi_421834
Ik denk dat ze bang zijn dat Bart een beetje te mee eens is met Ed en dus dat Ed gaat echt steun van iemand krijgen en misschien zelfs nieuwe plannen verzinnen om erin te blijven (Nota bene:met hulp van Big Bart die heel veel weet hoe BB in mekaar zit)!
Wat denken jullie erover?
niet op de fouten opletten want ik ben niet nederlands
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 13:31:53 #15
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_421850
quote:
Op 27 oktober 2000 13:27 schreef Myriam het volgende:
Ik denk dat ze bang zijn dat Bart een beetje te mee eens is met Ed en dus dat Ed gaat echt steun van iemand krijgen en misschien zelfs nieuwe plannen verzinnen om erin te blijven (Nota bene:met hulp van Big Bart die heel veel weet hoe BB in mekaar zit)!
Wat denken jullie erover?
Ik heb mijn gedachten er nog niet zo over laten gaan maar je kan wel gelijk hebben. Verdomme, hoe meer ik erover denk...
Daarom is het ook van groot belang dat deze Bart zo snel mogelijk het huis in joept om de Ed-affaire een pepertje in de kont te stoppen.

Zullen we Veronica mail-bomben om ze onder druk te zetten?

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_421875
quote:
[b]
Daarom is het ook van groot belang dat deze Bart zo snel mogelijk het huis in joept om de Ed-affaire een pepertje in de kont te stoppen.

Zullen we Veronica mail-bomben om ze onder druk te zetten?


Precies.Voor de mail-bomben ik denk dat het gaat toch niet hun mening veranderen!
niet op de fouten opletten want ik ben niet nederlands
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 19:42:00 #17
2705 cynix
is verdwaald
pi_422851
Wat een heerlijke afgang voor onze Bartje.
Genieten!
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 19:55:17 #18
5290 puffin
Fratercula arctica
pi_422880
Yes, no fucking bart!
Vroeger............ Toen je nog een uur moest zwemmen voor een emmer water...
pi_424141
Ghehe, ik zie de krantenkoppen al voor me

Ghehe, ed had veel steun aan Bart gehad

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')