Ik ben helemaal bij, zonder spoilers weg te geven. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de verhaallijn van Noah niet zo heel interessant vind. Die van Alice wel.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:09 schreef Dos37 het volgende:
Toch even een subtiel kickje, inmiddels is zelf seizoen 3 al een tijdje klaar. Ik vond het altijd al een aparte maar wel toffe serie, maar na 3 afleveringen van dit seizoen moet ik zeggen dat ik er totaal nog niet in kom. Iemand die het hele seizoen al heeft gezien en kan aangeven (zonder spoilers) of het nog wat is/wordt?
Het spannende was altijd die onderliggende zaak van Scott Lockhart
Ik ben bij de laatste aflevering van seizoen 3, en vraag me nog steeds af of het nog wat gaat worden.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:09 schreef Dos37 het volgende:
Toch even een subtiel kickje, inmiddels is zelf seizoen 3 al een tijdje klaar. Ik vond het altijd al een aparte maar wel toffe serie, maar na 3 afleveringen van dit seizoen moet ik zeggen dat ik er totaal nog niet in kom. Iemand die het hele seizoen al heeft gezien en kan aangeven (zonder spoilers) of het nog wat is/wordt?
Het spannende was altijd die onderliggende zaak van Scott Lockhart
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |