SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie november:
DI 28-10 Nominatie
WO 29-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het lijkt me leuker als de complete groep die een complot tegen isa/gio heeft een publiekstem krijgt, dan komt het extra hard aan, ik zou liever lot vanes en mark zien of lot lau en vanesquote:
TEAM TAFEL![]()
En met Isa.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik denk dat Elzje Lot gaat vervangen vrijdag,en daarna een duet gaat doen met Yesrr![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:48 schreef flanken het volgende:
Goed nieuws ik heb net 100 van die cd's van Isa besteldAls onderzetter of vind je het echt "muziek die je raakt"?
![]()
Zeg nieuwe fans en streamers..
Gaan jullie ook eens opnemen. Er zijn een aantal opnemers hier nog, maar hoe meer hoe beter!
Opnemen is heel makkelijk.
Met dank aan Renevanlaaren vond ik dit topic. Vind je het leuk om filmpjes terug te kijken en heb je de tijd.
Installeer Ocam en maak een Youtube account aan.
We zijn je er allemaal dankbaar voor
UTO / Hoe filmpjes te maken en te plaatsen op fok!
![]()
![]()
Die cd van Isa kan je best raken hoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:52 schreef zwellever het volgende:
[..]Als onderzetter of vind je het echt "muziek die je raakt"?
Als je goed richt .....![]()
![]()
Mag om mij ook welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:52 schreef rowan634 het volgende:
[..]
het lijkt me leuker als de complete groep die een complot tegen isa/gio heeft een publiekstem krijgt, dan komt het extra hard aan, ik zou liever lot vanes en mark zien of lot lau en vanes![]()
Wij stemmen in elk geval op Vanflessa![]()
![]()
dat is wel een mooie link voor in de opquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:53 schreef ledn81 het volgende:
Gaan jullie ook eens opnemen. Er zijn een aantal opnemers hier nog, maar hoe meer hoe beter!
Met dan aan Renevanlaaren vond ik dit topic. Vind je het leuk om filmpjes terug te kijken en heb je de tijd.
![]()
![]()
![]()
Psies dat, uiteindelijk wint talpaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is, volgens mij, de hele opzet van de programmamakers. Veel ophef veroorzaken, dat verkoopt. De fans trappen daar wel in![]()
Ik wil wel, maar snap er niets vanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:53 schreef ledn81 het volgende:
Met dan aan Renevanlaaren vond ik dit topic. Vind je het leuk om filmpjes terug te kijken en heb je de tijd.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:53 schreef ledn81 het volgende:
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Ik wacht wel even met die CD kopen tot Harold voor de helft van de Utopia-prijs kopietjes verkoopt
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Jaaaaaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of met: "Lot, hoe ga je die ¤1300 betalen?"![]()
![]()
lot Lau en vanfles is ook leuk iddquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:52 schreef rowan634 het volgende:
[..]
het lijkt me leuker als de complete groep die een complot tegen isa/gio heeft een publiekstem krijgt, dan komt het extra hard aan, ik zou liever lot vanes en mark zien of lot lau en vanes![]()
Je zou al gek zijn om 1 cd te kopen van 1 van de mensen van utopia. Mijn vrouw zou me vermoorden als ik 100 van de cd's zou gaan kopen en omdat ik er over een maandje een dochtertje krijgt![]()
Ik op Lot. Ben overgestapt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mag om mij ook wel![]()
Wij stemmen in elk geval op Vanflessa![]()
ben vanaf overmorgen weer beschikbaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:53 schreef ledn81 het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |