wie zou daar het eerste topic over geopend hebben?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Messi is een goed talent. Gaat een grote worden.
Hij is maar 1.60 of zo he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat zouden die spelers denken als ze spelers zoals messi, neymar, iniesta voor hun zien?
Lijkt me dat je dan spontaan een minderwaardigheidscomplex krijgt.
Aan Jordi vragen waar Jessica is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat zouden die spelers denken als ze spelers zoals messi, neymar, iniesta voor hun zien?
Lijkt me dat je dan spontaan een minderwaardigheidscomplex krijgt.
ga er zelf dan aanstaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
Frankie moet nog wel flink bijleren wil hij een top coach maken want hij maakt toch regelmatig opmerkelijke keuzes
Vaak zelfs een blessure nodig om de kampioenspuzzel te leggen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
Frankie moet nog wel flink bijleren wil hij een top coach maken want hij maakt toch regelmatig opmerkelijke keuzes
nee je zusje had gesquirt over m'n toetsenbordquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ben je je kwak van het toetsenbord aan het vegen ofso?
Ik weet het niet. volgens mij is hij wel uitgegroeid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb ik ook somsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja ik kreeg op mn iphone een blanco scherm
i.t.t tot fenerbache ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
i.t.t tot fenerbache ..Waar heb je het over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |