SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Iemand hier die zijn teamnaam ToverSquadB heeft genoemd, als ondertitel De Zagers en een PSV logo gebruikt?
Correctie: Zijn team heet ToverNegers![]()
het is net Jong Oranje zoquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Buiten badminton?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:45 schreef Freire het volgende:
Mijn training gaat gewoon door (aan de west kust)![]()
lekker fappen op The Rockquote:
Ik doe er altijd een sjeun plaatje bijAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jatog.quote:oh ik dacht oostkust van NL hihahoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:45 schreef Freire het volgende:
Mijn training gaat gewoon door (aan de west kust)![]()
![]()
Wilde een keer wat anders dan 4312 en perotti wilde ik ook in een team verwerken dus dit gemaakt gisterenspeelt heel goed, perotti is ook echt heel goed
heb het nu nog met holebas, gamberini en bardi maar ga dat aanpassen naar zuniga, koulibaly en rafael
![]()
![]()
In die pauper provincie van jullie is er toch ook een kustquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jatog.
[..]
oh ik dacht oostkust van NL hihaho![]()
![]()
Zuniga en vooral Abate zijn zo debiel duur hequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:47 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde een keer wat anders dan 4312 en perotti wilde ik ook in een team verwerken dus dit gemaakt gisterenspeelt heel goed, perotti is ook echt heel goed
heb het nu nog met holebas, gamberini en bardi maar ga dat aanpassen naar zuniga, koulibaly en rafael
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Armero danquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zuniga en vooral Abate zijn zo debiel duur he![]()
![]()
"Kust"quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:48 schreef Freire het volgende:
[..]
In die pauper provincie van jullie is er toch ook een kustRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
waar de mensen onbewustquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:48 schreef Freire het volgende:
[..]
In die pauper provincie van jullie is er toch ook een kust
zin in smleno dealtjes krijgen
En van doritos slechts nog zwijgen
Als ze zat zijn van monster en voldaan
Dan na het ingaan van het internetslot weer rustig slapen gaan
hier aan de kust, de Friese kustAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaat ech nergens overquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waar de mensen onbewust
hier aan de kust, de Friese kust![]()
![]()
![]()
Het is de omgedraaide wereld. Het kassameisje is verliefd op mij. (leer van mij DS2 en Lindgren.)
Ik vond al dat ze elke keer iets te enthousiast naar me lachte, als ik in de rij stond en er nog 2 mensen voor me waren. Ze schroomt niet om "heeeeeey" te zeggen, in plaats van de wat formelere "goedemiddag", die normaal gesproken in dit verband toepasselijker is.
Nu viel me ook op dat ze een beetje stuntelt als ze me helpt. Ze komt niet helemaal uit haar woorden, liet het wisselgeld vallen en pakte m'n een beetje vast bij het overhandigen van het wisselgeld.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dit is wel erg stigmatiserend. Friesland is meer dan alleen DS2 hoor. Zhano bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waar de mensen onbewust
hier aan de kust, de Friese kustNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waar de mensen onbewust
hier aan de kust, de Friese kust![]()
![]()
Alsof ze aan de Zeeuwse kust continu onbewust zin in mosselfeesten krijgen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is wel erg stigmatiserend. Friesland is meer dan alleen DS2 hoor. Zhano bijvoorbeeld.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vin helemal mooiequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waar de mensen onbewust
hier aan de kust, de Friese kustM'n wat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:52 schreef DuTank het volgende:
Het is de omgedraaide wereld. Het kassameisje is verliefd op mij. (leer van mij DS2 en Lindgren.)
Ik vond al dat ze elke keer iets te enthousiast naar me lachte, als ik in de rij stond en er nog 2 mensen voor me waren. Ze schroomt niet om "heeeeeey" te zeggen, in plaats van de wat formelere "goedemiddag", die normaal gesproken in dit verband toepasselijker is.
Nu viel me ook op dat ze een beetje stuntelt als ze me helpt. Ze komt niet helemaal uit haar woorden, liet het wisselgeld vallen en pakte m'n een beetje vast bij het overhandigen van het wisselgeld.![]()
![]()
Niet alles zo letterlijk opvatten. Alsof ze met mossels echt dat spul uit de zee bedoelenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof ze aan de Zeeuwse kust continu onbewust zin in mosselfeesten krijgen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ze bedoelen kutjes volgens mij :$:$:$quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet alles zo letterlijk opvatten. Alsof ze met mossels echt dat spul uit de zee bedoelenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo zeg, je hebt praktisch seks met haar gehadquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:52 schreef DuTank het volgende:
Nu viel me ook op dat ze een beetje stuntelt als ze me helpt. Ze komt niet helemaal uit haar woorden, liet het wisselgeld vallen en pakte m'n een beetje vast bij het overhandigen van het wisselgeld.![]()
De wijze les in dit verhaal ontgaat me nog een beetjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:52 schreef DuTank het volgende:
![]()
hey Lindgren, verkeerde accountquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:52 schreef DuTank het volgende:
Nu viel me ook op dat ze een beetje stuntelt als ze me helpt. Ze komt niet helemaal uit haar woorden, liet het wisselgeld vallen en pakte m'n een beetje vast bij het overhandigen van het wisselgeld.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zou voortaan afrekenen bij een andere kassa. het begint met stuntelen en "heyyy". Het eindigt met alimentatie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:52 schreef DuTank het volgende:
Nu viel me ook op dat ze een beetje stuntelt als ze me helpt. Ze komt niet helemaal uit haar woorden, liet het wisselgeld vallen en pakte m'n een beetje vast bij het overhandigen van het wisselgeld.
Kutwijven.![]()
Voilà. Ze hebben het dus gewoon over de jizzfesten van Trapz.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ze bedoelen kutjes volgens mij :$:$:$NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ach ja, het had minder gekund.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Van opbrengst Aogo 3 pakjes gekocht met Muller, mertesacker en Depay als spelers.
I ain;t even mad.![]()
Ah, daar is de wijze lesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou voortaan afrekenen bij een andere kassa. het begint met stuntelen en "heyyy". Het eindigt met alimentatie.
Kutwijven.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat je gewoon swag als ik moet hebben om kassameisjes verliefd op jou te laten worden, in plaats van andersom.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:57 schreef Freire het volgende:
[..]
De wijze les in dit verhaal ontgaat me nog een beetjeHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
eindelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Oh god, weer 15k packs. Moet.. geen.. pack.. openen.
Zak maar prijsjes, zak maarAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
dit wordt nøken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:52 schreef DuTank het volgende:
Nu viel me ook op dat ze een beetje stuntelt als ze me helpt. Ze komt niet helemaal uit haar woorden, liet het wisselgeld vallen en pakte m'n een beetje vast bij het overhandigen van het wisselgeld.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is dat die van RC Lens met die veel te moeilijke naam?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een voetballer uit Madagascar in mijn pack. True story![]()
Ik heb al een vriendin. Dus het zal inderdaad bij neuken blijven.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Doumbia gol, 1-2Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
-neequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat die van RC Lens met die veel te moeilijke naam?
-jaNAC Breda
Rèsbaarge![]()
bohhh 15K packs, post alsjeblieft dat jullie allemaal al zaad hebben gehad
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij zou ook best wat zaad willen toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:23 schreef FCsuarez het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Happy Happy Day
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Geven, je bent geven vergeten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij zou ook best wat zaad willen toch?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
gayyquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:23 schreef FCsuarez het volgende:
Maar het was inderdaad niet best.![]()
Dat wordt huilenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
sport 1 heb ik opstaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je een stream? Mijne ligt er uit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan ken jij zijn pack luck nog niet.quote:
Die van mij is eigenlijk ook best goed maar dat is dan met 7.5k packs.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou wil ik ook
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Er zijn geen IF's voor CL wedstrijden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:32 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Nog één goal van Doumbia en we hebben een if, zou het spel wel goed doen
Alleen MOTM, maar pas vanaf latere rondes (kwartfinale geloof ik)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Zoveel spelers en dan zo'n zooi
Elke dag![]()
Je ziet dus niet altijd de beste speler in een pack.. ik kreeg de Colo-Colo badge in beeld toen ik een bronze pack opende![]()
![]()
Wat raden jullie mij aan te doen met de IF's die ik heb ? Verkopen en verder traden of rentenieren ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ik kreeg een AZ badge en kreeg die in beeld inderdaad. Maar deze smileyquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je ziet dus niet altijd de beste speler in een pack.. ik kreeg de Colo-Colo badge in beeld toen ik een bronze pack opendevoor dat gegeven is wel iets te veel van het goede.
![]()
Toch weer 2k voor die badge (maar ik spaar alle badges en kits)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kreeg een AZ badge en kreeg die in beeld inderdaad. Maar deze smileyvoor dat gegeven is wel iets te veel van het goede.
![]()
DSL-en.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:34 schreef BDIL het volgende:
Wat raden jullie mij aan te doen met de IF's die ik heb ? Verkopen en verder traden of rentenieren ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
leuke hobby hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toch weer 2k voor die badge (maar ik spaar alle badges en kits)![]()
?quote:Hala Madrid !
Sowieso de eerste 3 maanden ben ik altijd discard IF's aan het hamsteren. Rond TOTY zorgen dat je alles kwijt bent, dan met de coins IF spelers kopen die door de crash tijdelijk goedkoper geworden zijn. Als die spelers verkocht zijn met winst verlies ik doorgaans mijn interesse in het handelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:34 schreef BDIL het volgende:
Wat raden jullie mij aan te doen met de IF's die ik heb ? Verkopen en verder traden of rentenieren ?![]()
Bohhhhquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:36 schreef BDIL het volgende:
Tevens Trapz dat team van jou had ikzelf zo een week geleden gemaakt![]()
![]()
[ afbeelding ]Diabi is echt een baas trouwens! Boiiii himm nowww
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Laten we hopen dat we vandaag een doelpuntrijk avond gaan meemaken![]()
![]()
Hala Madrid !
3x milik, 1x davyquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:16 schreef BDIL het volgende:
#FreeTrapz![]()
Laten we het hopen inderdaad. Visca Barcelonaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:16 schreef BDIL het volgende:
![]()
![]()
![]()
iemand nog een leuk argentijnen team ? POTS ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
terug in divisie 2
Nog 2 wedstrijden voor de divisie 3 titel
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
tuurlijk nietquote:positief blijven.
#FreeTrapz![]()
Jullie hebben 'm vast al gehoord, maar dit wordt echt een dikke hit, dat weet ik bijna zeker.
Hardwell going Avicii.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Het zou mij niks verbazen als Ajax weer zou stunten. Maar de stunt is dan wel een gelijkspel. 4-0 winst lijkt me wat ver gaanquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
simpele kut muziekquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
Jullie hebben 'm vast al gehoord, maar dit wordt echt een dikke hit, dat weet ik bijna zeker.
Hardwell going Avicii.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
was laatst idd bij umberto klinkt wel goed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
Hardwell going Avicii.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb me er nog niet in verdieptquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:19 schreef FCsuarez het volgende:
iemand nog een leuk argentijnen team ? POTS ?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat is dit dan, heb er al een paar in de club, verder maar even wat non rares bij halen dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb me er nog niet in verdieptPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, ik vraag de mensen hier: is er een 15k pack dat slechter kan zijn dan dit:
[ afbeelding ]
Een pack met jou erin want je bent slecht in FIFA.![]()
Doe nou niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja.
Een pack met jou erin want je bent slecht in FIFA.![]()
Zenuwen
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
niet de 1-0 handicap pakken maar op safe spelenquote:
#FreeTrapz![]()
Zegt de man met een kindquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je geld in een bodemloze put![]()
Je had hier 500K coins van kunnen kopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Van 5 euro?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je had hier 500K coins van kunnen kopen.![]()
Reken eens uit wat hij van de winst kan kopen. Gewoon voor het hypothetische geval...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je had hier 500K coins van kunnen kopen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar dan had ik straks geen 125 euro gehad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je had hier 500K coins van kunnen kopen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
eh wat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Had je behoorlijk wat ADE van kunnen kopenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Oh, niet goed gekeken. Dacht dat hij 25 euro had ingezet.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dankzij jou heb ik Agüero in een pack, bedankt. Wilde hem graag hebben en had nog maar 30kquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, ik vraag de mensen hier: is er een 15k pack dat slechter kan zijn dan dit:
[ afbeelding ]![]()
![]()
week te vroeg, gr grquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik Agüero in een pack, bedankt. Wilde hem graag hebben en had nog maar 30kPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
bohhhHala Madrid !
Dafuq man, jouw packluck is nog erger dan die van Maverquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik Agüero in een pack, bedankt. Wilde hem graag hebben en had nog maar 30k![]()
![]()
vandaag uit school liep ik langs busstation en daarnaast was een grote plas. die buschauffeur reed langs me en toen werd ik nat. Voor het eerst dat het gebeurde![]()
Mag niet klagen zeker omdat ik nooit packs open. Nu toevallig twee van mijn laatste coinsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dafuq man, jouw packluck is nog erger dan die van Maver![]()
Probeer eens een biertje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
Mijn Doritos en Arizona ijsthee smaken al niet meerNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:54 schreef Rijst het volgende:
vandaag uit school liep ik langs busstation en daarnaast was een grote plas. die buschauffeur reed langs me en toen werd ik nat. Voor het eerst dat het gebeurde
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
die ajax haat bij jouquote:treurig gewoon
#FreeTrapz![]()
Niet zo gefrustreerd doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die ajax haat bij joutreurig gewoon
Loopt een beetje traag. Komt doordat Zlatan nog in z'n broekzak zit.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
niets gefrustreerd aan hoorquote:snap dat alleen niet dat de haat naar een club zo groot kan zijn.
#FreeTrapz![]()
Als echte hooligan is dat verplicht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niets gefrustreerd aan hoorsnap dat alleen niet dat de haat naar een club zo groot kan zijn.
![]()
Wie was ook alweer die spits die er 4 in legde in een wedstrijd, nadat Messi er 5 in had geflapt de avond ervoor?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik snap niet dat jij dat niet snapt. Overigens speelt Veltman gewoon ebola slecht. Heeft niks met mijn "haat" te makenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niets gefrustreerd aan hoorsnap dat alleen niet dat de haat naar een club zo groot kan zijn.
![]()
Hoezo niet? Altijd al haat en nijd geweest toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach haat en nijd, misschien ben ik er te oud voor. van mij mag feyenoord donderdag gewoon lekker winnen hoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Altijd al haat en nijd geweest toch?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De storm begint!Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je hebt het of je hebt het niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach haat en nijd, misschien ben ik er te oud voor. van mij mag feyenoord donderdag gewoon lekker winnen hoor.![]()
Nou nog weinig van gemerkt. Maar nu net voor het eerst iets wat op een storm lijkt kwa flitsen en wat gedonder. Stelt nog weinig voor tot nu toe.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ohquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou nog weinig van gemerkt. Maar nu net voor het eerst iets wat op een storm lijkt kwa flitsen en wat gedonder. Stelt nog weinig voor tot nu toe.Hier jizzed het hard uit de hemel.
Het wachten is nog op 'frie kik' en dan heb ik bingo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
commentator heeft z'n grapjurk aan zeg.![]()
Dat tweede sprongetje van Cillessennet een vis die je te lang op de kant laat liggen.
die bal van zimlingen dan ook gewoon niks meer doen
#FreeTrapz![]()
Niemand?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:04 schreef DuTank het volgende:
Wie was ook alweer die spits die er 4 in legde in een wedstrijd, nadat Messi er 5 in had geflapt de avond ervoor?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Toch niet. Bij nader inzien zat zijn neushaar in een rare kronkel. Valide reden om te gaan liggen, dat dan weer wel.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Terry
Hala Madrid !
Ik ben sinds kort ook Chelsea fan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:16 schreef ThadCastle het volgende:
Sjon Terrie, nieuwe spits van Chelsea![]()
Joel laat Neymar wel even zien wie de baas is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
overgestapt van Manchester?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort ook Chelsea fan.![]()
![]()
Neymar zal de volgende keer wel even nadenken voordat hij weer zo'n streek uithaaltquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Joel laat Neymar wel even zien wie de baas is.![]()
Hoezo ? Thad mag je geen Chelsea fan noemen hij heeft ze nog nooit live zien spelen.quote:
Teletekstsupporters![]()
![]()
hahaha neit eens? ik heb ze wel live zien spelen 4 jaar terug.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo ? Thad mag je geen Chelsea fan noemen hij heeft ze nog nooit live zien spelen.
Teletekstsupporters![]()
Never op Roma meer weddenTeam stelt nog steeds geen bal voor Europees
Hala Madrid !
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo ? Thad mag je geen Chelsea fan noemen hij heeft ze nog nooit live zien spelen.
TeletekstsupportersThaddeus
![]()
![]()
wedden op italianen in europaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:20 schreef BDIL het volgende:
#FreeTrapz![]()
beetje sana 2.0quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
hij was veel beter toen hij ging debuteren.![]()
quote:
Hala Madrid !
is met al die jonge spelers.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je hoopte op een doelpuntrijke avond, dat is tot nu toe wel geluktquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:20 schreef BDIL het volgende:
![]()
![]()
Pff Iniesta
Hala Madrid !
Ik mag ook niet klagenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:24 schreef Freire het volgende:
[..]
Je hoopte op een doelpuntrijke avond, dat is tot nu toe wel gelukt
Hala Madrid !
2 gouden regels.quote:
1. geen interlands
2. geen italiaanse ploegen in europa, zeker niet in de uefa.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
FIFA 15 glitch jwzquote:Hala Madrid !
Heb je wel in europa zonder uefa dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
2 gouden regels.
1. geen interlands
2. geen italiaanse ploegen in europa, zeker niet in de uefa.![]()
Waar spelen de Italiaanse ploegen nog meer dan behalve de UEFA?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
2 gouden regels.
1. geen interlands
2. geen italiaanse ploegen in europa, zeker niet in de uefa.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ajax heeft een schot gehad
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat verpauperde zuiden van Italië gewoon aan Afrika geven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waar spelen de Italiaanse ploegen nog meer dan behalve de UEFA?![]()
Veltman?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Had er zo in kunnen waaien jongens.![]()
haha bij jou komt het niet verder dan je nek denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
hij is niet dik. Denk dat jij eerder dik bent maar goed.
#FreeTrapz![]()
Die snap ik even niet...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha bij jou komt het niet verder dan je nek denk ik.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
lachennnnnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha bij jou komt het niet verder dan je nek denk ik.![]()
Zul je altijd zien dat van Rhijn zo wel scoort tegen NAC, maar tegen Barca lukt het dan weer niet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goeie man. Iedereen lacht om je domme grapje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha bij jou komt het niet verder dan je nek denk ik.
Ga lekker kozijnen zetten en stop met mensen hier lastig vallen![]()
![]()
Het is donker en het waait lastig kozijnen zetten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goeie man. Iedereen lacht om je domme grapje.
Ga lekker kozijnen zetten en stop met mensen hier lastig vallenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Beetje een uitdaging. Ben je in ieder geval weg zoals beloofdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het is donker en het waait lastig kozijnen zetten.![]()
![]()
Is it you litmanen, really ? how nice to see you.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beetje een uitdaging. Ben je in ieder geval weg zoals beloofd
jij zult het wel makkelijk hebben he, met deze wind om het kaf van het koren te scheiden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hopen maar dat Barca de krachten spaart in de 2e helftarm ajax
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
ach, die roma fans hebben het zwaarderquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:35 schreef dion_v_k het volgende:
Hopen maar dat Barca de krachten spaart in de 2e helftarm ajax
#FreeTrapz![]()
De meeste hier vinden jou een vervelend ventje hoor. Dus niet alleen Litmanen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Is it you litmanen, really ? how nice to see you.
jij zult het wel makkelijk hebben he, met deze wind om het kaf van het koren te scheiden.![]()
en welk punt probeer je nu te maken ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
De meeste hier vinden jou een vervelend ventje hoor. Dus niet alleen Litmanen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hij wilt zeggen dat je hij je liever weg wilt hebben hierquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en welk punt probeer je nu te maken ?![]()
*hij wilquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hij wilt zeggen dat je hij je liever weg wilt hebben hier
Gr gr![]()
als zij er 2 in een helft kunnen maken waarom wij dan niet.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nog eentje en hij evenaart Messi.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Godverdommequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als zij er 2 in een helft kunnen maken waarom wij dan niet.
Even serieus; die Spanjaarden moeten toch ook denken; is dat de viervoudig kampioen van NL?![]()
![]()
Och. vorig jaar hebben ze anders nog wel verloren van de kampioen van Nederland.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Godverdomme
Even serieus; die Spanjaarden moeten toch ook denken; is dat de viervoudig kampioen van NL?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja daaromquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Och. vorig jaar hebben ze anders nog wel verloren van de kampioen van Nederland.
Je verwacht een stijgende lijn...![]()
suarez word uitgelachen in de kleedkamerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Godverdomme
Even serieus; die Spanjaarden moeten toch ook denken; is dat de viervoudig kampioen van NL?![]()
heb jij daar gespeeldarme knul.
#FreeTrapz![]()
lolquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
suarez word uitgelachen in de kleedkamer![]()
heb jij daar gespeeldarme knul.
![]()
![]()
Wanneer ga je minder posten? Ik hou je wel bezig he lieve schatquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Is it you litmanen, really ? how nice to see you.
jij zult het wel makkelijk hebben he, met deze wind om het kaf van het koren te scheiden.![]()
![]()
Ik verwacht allang geen stijgende lijn meer bij dit Ajax.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja daarom
Je verwacht een stijgende lijn...Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik jou ook blijkbaar hoef maar te roepen en je komtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer ga je minder posten? Ik hou je wel bezig he lieve schat![]()
als een hond die eten krijgt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
laatst nog een leuk stukje gelezen op whoscored geloof ik, over waarom ze 3-4-3 moeten gaan spelen om weer vooruitgang te boeken. Was wel interessantquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik verwacht allang geen stijgende lijn meer bij dit Ajax.![]()
![]()
Goed punt... toch jammer. Hoop echt dat ze een keer overwinteren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik verwacht allang geen stijgende lijn meer bij dit Ajax.![]()
Hoop ik ook. Maar gaat dit jaar weer niet gebeuren. En is nog maar de vraag of je volgend jaar CL speelt. Denk eerder psv eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goed punt... toch jammer. Hoop echt dat ze een keer overwinteren.Zal frank nooit doen denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
laatst nog een leuk stukje gelezen op whoscored geloof ik, over waarom ze 3-4-3 moeten gaan spelen om weer vooruitgang te boeken. Was wel interessantDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee hoor, ik blijf trouw aan mijn eigen principes en kernwaarden. En die staan blijkbaar haaks op slechte grappen van types als Lietmaoner, Kami en jij.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja als kampioen zeg ik ook PSV. Denk dat die het tegen dit Barca ook beter zouden doen omdat ze meer snelheid hebben (mits ze compleet zijn met Depay dus). Niks tegen Ajax hoor, maar zon tegenstander ligt ze gewoon totaal niet, het is geen counter ploeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Maar gaat dit jaar weer niet gebeuren. En is nog maar de vraag of je volgend jaar CL speelt. Denk eerder psv eigenlijk.
[..]
Zal frank nooit doen denk ik.![]()
Die voetbewegingen van messi
En je vergeet dat Rekik en Bruma op zeker Messi in de knip hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja als kampioen zeg ik ook PSV. Denk dat die het tegen dit Barca ook beter zouden doen omdat ze meer snelheid hebben (mits ze compleet zijn met Depay dus). Niks tegen Ajax hoor, maar zon tegenstander ligt ze gewoon totaal niet, het is geen counter ploeg.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
en een Colombiaan hebben om neymar aan te pakken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En je vergeet dat Rekik en Bruma op zeker Messi in de knip hebben.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wie? Sigthorsson?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
Nou ds2, ik zal eerlijk zijn. Ik zie liever Serero spelen dan die Swagerson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |