SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Iemand hier die zijn teamnaam ToverSquadB heeft genoemd, als ondertitel De Zagers en een PSV logo gebruikt?
Correctie: Zijn team heet ToverNegers![]()
het is net Jong Oranje zoquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Buiten badminton?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:45 schreef Freire het volgende:
Mijn training gaat gewoon door (aan de west kust)![]()
lekker fappen op The Rockquote:
Ik doe er altijd een sjeun plaatje bijAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jatog.quote:oh ik dacht oostkust van NL hihahoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:45 schreef Freire het volgende:
Mijn training gaat gewoon door (aan de west kust)![]()
![]()
Wilde een keer wat anders dan 4312 en perotti wilde ik ook in een team verwerken dus dit gemaakt gisterenspeelt heel goed, perotti is ook echt heel goed
heb het nu nog met holebas, gamberini en bardi maar ga dat aanpassen naar zuniga, koulibaly en rafael
![]()
![]()
In die pauper provincie van jullie is er toch ook een kustquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jatog.
[..]
oh ik dacht oostkust van NL hihaho![]()
![]()
Zuniga en vooral Abate zijn zo debiel duur hequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:47 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde een keer wat anders dan 4312 en perotti wilde ik ook in een team verwerken dus dit gemaakt gisterenspeelt heel goed, perotti is ook echt heel goed
heb het nu nog met holebas, gamberini en bardi maar ga dat aanpassen naar zuniga, koulibaly en rafael
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Armero danquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zuniga en vooral Abate zijn zo debiel duur he![]()
![]()
"Kust"quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:48 schreef Freire het volgende:
[..]
In die pauper provincie van jullie is er toch ook een kustRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
waar de mensen onbewustquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:48 schreef Freire het volgende:
[..]
In die pauper provincie van jullie is er toch ook een kust
zin in smleno dealtjes krijgen
En van doritos slechts nog zwijgen
Als ze zat zijn van monster en voldaan
Dan na het ingaan van het internetslot weer rustig slapen gaan
hier aan de kust, de Friese kustAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaat ech nergens overquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waar de mensen onbewust
hier aan de kust, de Friese kust![]()
![]()
![]()
Het is de omgedraaide wereld. Het kassameisje is verliefd op mij. (leer van mij DS2 en Lindgren.)
Ik vond al dat ze elke keer iets te enthousiast naar me lachte, als ik in de rij stond en er nog 2 mensen voor me waren. Ze schroomt niet om "heeeeeey" te zeggen, in plaats van de wat formelere "goedemiddag", die normaal gesproken in dit verband toepasselijker is.
Nu viel me ook op dat ze een beetje stuntelt als ze me helpt. Ze komt niet helemaal uit haar woorden, liet het wisselgeld vallen en pakte m'n een beetje vast bij het overhandigen van het wisselgeld.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dit is wel erg stigmatiserend. Friesland is meer dan alleen DS2 hoor. Zhano bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waar de mensen onbewust
hier aan de kust, de Friese kustNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waar de mensen onbewust
hier aan de kust, de Friese kust![]()
![]()
Alsof ze aan de Zeeuwse kust continu onbewust zin in mosselfeesten krijgen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is wel erg stigmatiserend. Friesland is meer dan alleen DS2 hoor. Zhano bijvoorbeeld.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vin helemal mooiequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waar de mensen onbewust
hier aan de kust, de Friese kustM'n wat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:52 schreef DuTank het volgende:
Het is de omgedraaide wereld. Het kassameisje is verliefd op mij. (leer van mij DS2 en Lindgren.)
Ik vond al dat ze elke keer iets te enthousiast naar me lachte, als ik in de rij stond en er nog 2 mensen voor me waren. Ze schroomt niet om "heeeeeey" te zeggen, in plaats van de wat formelere "goedemiddag", die normaal gesproken in dit verband toepasselijker is.
Nu viel me ook op dat ze een beetje stuntelt als ze me helpt. Ze komt niet helemaal uit haar woorden, liet het wisselgeld vallen en pakte m'n een beetje vast bij het overhandigen van het wisselgeld.![]()
![]()
Niet alles zo letterlijk opvatten. Alsof ze met mossels echt dat spul uit de zee bedoelenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof ze aan de Zeeuwse kust continu onbewust zin in mosselfeesten krijgen.
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |