quote:Op maandag 3 november 2014 20:09 schreef Ceviche het volgende:
Veel succes vrijdag!! En zoals eerder gezegd: hopelijk is deze arts niet zo'n lamlul.
dankquote:Op maandag 3 november 2014 20:27 schreef BlueMage het volgende:
Veel succes vrijdag ook al verwacht je er niet veel van dan kan het alleen maar meevallen.
quote:Op maandag 3 november 2014 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
In geval dat de dokter wel een lamlul is
Ja, kut is het zekerquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Sterkte gozer, klinkt echt kut![]()
Hou vol
Thanksquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:04 schreef ekmef1234 het volgende:
pfff, heel veel sterkte en hou de moed erin.
quote:
thnxquote:
Thanksquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:48 schreef Ceviche het volgende:
Ah nee, sterkte toto
In ieder geval kan de arts vrijdag zien hoe erg het is, dan snapt hij ook wel dat het zo niet gaat.
Thnxquote:
Klopt, en ik hoop ook dat ze inzien dat het echt leefbaar moet worden want hier is niks leuks aan. Ik wil ze best alternatieven laten proberen als het maar leefbaar wordt. Thanksquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:17 schreef komrad het volgende:
Hoe vreemd het ook klinkt en hoe naar het ook is, doordat het nu erg is kun je wel overtuigender laten zien dat het zo niet verder kan.
Dat zou niet nodig moeten zijn, maar je weet nooit.
Veel sterkte toto
Nee ik kan niet meer in het ziekenhuis hier terecht. Dus die doen toch niets.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
Kan je niet gewoon naar de SEH gaan?
Dan moeten ze wat doen.
Het tweede. Ik maak wel flink duidelijk dat het niet meer kan zo.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe zit je eigenlijk bij zo'n arts? Zo van, kijk ik heb een wond, er zijn superveel artsen die het verneukt hebben, wat gaan we er aan doen? Of meer van, kijk eens wat een enorme wond, dit heb ik nou al jaren, ik kan helemaal niets, ik kan niet goed slapen/zitten/liggen/lopen, dit is een megadrama en mijn leven is naar de klote?
Schop stennis, veel stennis.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ik kan niet meer in het ziekenhuis hier terecht. Dus die doen toch niets.
[..]
Het tweede. Ik maak wel flink duidelijk dat het niet meer kan zo.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ik kan niet meer in het ziekenhuis hier terecht. Dus die doen toch niets.
[..]
Het tweede. Ik maak wel flink duidelijk dat het niet meer kan zo.
Tot op zekere hoogte, anders werkt het toch alleen maar weer averechts. Vannacht weer een vrijwel slapeloze nacht gehad van de pijn, dus het wordt echt tijd dat ze eens iets verzinnen verdomme. Ik word ook gewoon moe van het alleen maar binnen zitten. Of nou ja, afgelopen zaterdag wel even een balletje getrapt, maar dat heb ik meteen weer geweten met een bloedbadquote:
Ik schrik er eigenlijk helemaal niet meer van, het is zo ongeveer normaal aan het worden. En dat klopt zo ongeveer ja. En ook die reactie herken ik. Hoeist bij jou?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:46 schreef Aspergermeisje het volgende:
Pff, schrik je je dan niet helemaal dood als die wond openscheurt? Ik zat om 3 uur 's nachts aan de telefoon met de huisartsenpost toen. Verbaasde me over hun lauwe reactie...
Heb je dus al meer dan twee jaar niet op je rug kunnen liggen?
En voor de mensen die dit probleem ook hebben...is jullie meest gehoorde reactie ook: 'Waarom gooien ze er niet gewoon een paar hechtingen in?'
Van de wonden weinig last eigenlijk, behalve dat ze niet verder dichtgroeien. Nog geen operatiedatum.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik schrik er eigenlijk helemaal niet meer van, het is zo ongeveer normaal aan het worden. En dat klopt zo ongeveer ja. En ook die reactie herken ik. Hoeist bij jou?
Ja, vervelend is dat.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:21 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Van de wonden weinig last eigenlijk, behalve dat ze niet verder dichtgroeien. Nog geen operatiedatum.
Wel een vreemd verhaal bij de anesthesist. Ik was tijdens de vorige operatie bijna flauwgevallen. Paar keer naar gevraagd hoe dat kon komen: 'Is heel normaal, hebben veel mensen.' Nu blijkt dat ik bij deze operatie aan de bewaking moet liggen, vanwege die reactie. Monitoren of mijn hartslag niet te laag wordt... Ik snap de communicatie van doktoren niet. Zeg gewoon waar het op staat.
Ze willen proberen de cyste schoon te krabben. Bij mij is de cyste niet helemaal weggesneden, maar ze hebben er fenol in gespoten. Dus achter de wonden die zichtbaar zijn, zitten nog fistels die dicht moeten groeien.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, vervelend is dat.
Ik heb zelf hyperventilatie en wel een keer een bloeddruk van 202/67 gehad tijdens zo'n aanvaldat was niet fijn. Maar denk maar zo, met zo'n monitor ben je in nog veiligere handen (als het goed is) Wat willen ze bij de nieuwe operatie precies gaan doen?
Huh, dat heb ik werkelijk nog nooit gehoordquote:Op woensdag 5 november 2014 21:25 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ze willen proberen de cyste schoon te krabben. Bij mij is de cyste niet helemaal weggesneden, maar ze hebben er fenol in gespoten. Dus achter de wonden die zichtbaar zijn, zitten nog fistels die dicht moeten groeien.
De chirurg geeft dit 'een kans van slagen'. Ik weet niet of ik er veel van verwacht...
Dat ze het schoon gaan krabben? Of die fenol?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Huh, dat heb ik werkelijk nog nooit gehoordklinkt erg pijnlijk...
Beide niet om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 5 november 2014 21:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Dat ze het schoon gaan krabben? Of die fenol?
Het schoonkrabben schijnt niet veel napijn te geven, maar dat zeiden ze de vorige keer ook, dus voor de zekerheid plan ik minimaal een week vrij daarna.
Je krijgt op deze manier niet echt vertrouwen in de medische wereld, hè...
Ik ben 26. En jij? Of zegt je gebruikersnaam dat al?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beide niet om eerlijk te zijn...
Hopelijk geeft het je inderdaad niet veel napijn en helpt het eens... hoe oud ben jij?
Nee hij is kei jong.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ik ben 26. En jij? Of zegt je gebruikersnaam dat al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |