quote:Omdat ik je wil laten weten hoe ik over je denk.
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:20 schreef GuaPetona het volgende:
dan vinden jullie hem godverredomme idoot!!! maar reageer dan nieT !!!!!!WHAAAAAA ben je zo dom? waarom neem je de moeite om op "mijn idoote vraag te reageren!!! ga werken dan ofzo
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:20 schreef GuaPetona het volgende:
dan vinden jullie hem godverredomme idoot!!! maar reageer dan nieT !!!!!!WHAAAAAA ben je zo dom? waarom neem je de moeite om op "mijn idoote vraag te reageren!!! ga werken dan ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door GuaPetona op 29-10-2002 15:23]
quote:Cursusje provoceren gehad?
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:22 schreef GuaPetona het volgende:
ik ben gewoon aan het filosoferen !!! als jij die vraag idoot vind dan ben je gen ruimdenkend persoon! en als je niet in god geloofd reageer dan niet! en als je niet serieus kan reageren op deze vraag REAGEER DAN NIET!!! simpel toch?
Met de LOI kom je er wel..
quote:hoe interpreteer jij mijn vraag dan?? ik ben niet 1 of andere freak die lke film uit me kop ken! nooit van gehoord die film! dus bedankt voor de tip
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:23 schreef zmooc het volgende:
Goh. Leuk idee... waar heb ik dat eerder gehoord? Je kunt ook gewoon meteen vertellen dat je The Man Who Sued God (http://us.imdb.com/Title?0268437) hebt gezien in plaats van semi-interessant doen alsof je een leuk zelf gejat ideetje hebt terwijl je - gezien je vraagstelling - de film blijkbaar niet eens begrepen hebt.
quote:geen idee!,. maar het is toch gezellig!
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:22 schreef GuaPetona het volgende:
ik ben gewoon aan het filosoferen !!! als jij die vraag idioot vind dan ben je geen ruimdenkend persoon! en als je niet in god geloofd reageer dan niet! en als je niet serieus kan reageren op deze vraag REAGEER DAN NIET!!! simpel toch?
* en dat telt!
quote:Misschien hebben ze ook een opleiding get an IQ in 16 easy steps. Ook wel wat voor hem.
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:23 schreef Atreidez het volgende:[..]
Cursusje provoceren gehad?
Met de LOI kom je er wel..
quote:ontopic!
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:25 schreef nightfall het volgende:[..]
geen idee!,. maar het is toch gezellig!
* en dat telt!
ok ik ga nu god aanklagen ..! en satan ook! onee...die beinvloed aleen maar de mensen om kwaad te doen! DAMN
quote:Ja, vind het hier ook wel gezellig.
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:25 schreef nightfall het volgende:[..]
geen idee!,. maar het is toch gezellig!
* en dat telt!
quote:huhuhuhuhu humor huhuhu heb je altijd zulke humor met je computer vriendjes? je zit zeker nu lekker in je knuistje te gniffelen omdat je een ander voor dom uitmaakt omdat diegene toevallig een afwijkende vraag heeft die niet in jou denkwijze past! jij bent er zo 1, jep! alles wat buiten jou structuur valt is : DOM, onrealistisch e.d
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:26 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Misschien hebben ze ook een opleiding get an IQ in 16 easy steps. Ook wel wat voor hem.
[Dit bericht is gewijzigd door GuaPetona op 29-10-2002 15:29]
quote:en jij zeurt dat je geen serieuze reacties krijgt?
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:26 schreef GuaPetona het volgende:[..]
ontopic!
ok ik ga nu god aanklagen ..! en satan ook! onee...die beinvloed aleen maar de mensen om kwaad te doen! DAMN
quote:Ach ach ach... Herhalingen van Ally McBeal zitten kijken, ventje?
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:26 schreef GuaPetona het volgende:[..]
ontopic!
quote:Jaja. Je hebt me helemaal door.
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:28 schreef GuaPetona het volgende:[..]
huhuhuhuhu humor huhuhu heb e altijd zulke humor met je computer vriendjes? je zit zeker nu lekker in je knuistje te gniffelen omdat je een ander voor dom uitmaakt omdat diegen toevallig een afwijkende vraag heeft die niet in jou denkwijze past! jij bent er zo 1 jep! alles wat buiten jou structuur valt is : DOM, onrealistisch e.d
Dat bedoel ik dus met, geen ruimdenkend persoon zijn. Waarom maak jij mij voor dom uit? omdat ik afwijkend ben? typisch gevalletje met onzekerheid....succes
Te snel een beeld van andere vormen is ook dom. En zo afwijkend ben je niet, je probeerd het gewoon te zijn.
Je kan bij de LOI ook vast een cursus 'Hoe stel ik een goede zinnige vraag op FoK!' aanvragen
quote:huh? f*ck ally mcbeal! hoe interpreteer jij dit geheel eigenlijk??? lees wat ik typ!!! ik was aaan het nadenken!!! en toen kwam ik op deze kwestie..niet uit 1 of andere film of rot serie....hoe kom jer erbij? voorbeelden uit je leven pakken ofzo?
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:29 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Ach ach ach... Herhalingen van Ally McBeal zitten kijken, ventje?
quote:Ga je dit topic verder in je eentje vullen met gemopper
huhuhuhuhu humor huhuhu heb je altijd zulke humor met je computer vriendjes? je zit zeker nu lekker in je knuistje te gniffelen omdat je een ander voor dom uitmaakt omdat diegene toevallig een afwijkende vraag heeft die niet in jou denkwijze past! jij bent er zo 1, jep! alles wat buiten jou structuur valt is : DOM, onrealistisch e.d
Dat bedoel ik dus met, geen ruimdenkend persoon zijn. Waarom maak jij mij voor dom uit? omdat ik afwijkend ben? typisch gevalletje met onzekerheid....succes
quote:Wij kunnen wel een beetje helpen.
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:32 schreef dolle_hond het volgende:[..]
Ga je dit topic verder in je eentje vullen met gemopper
quote:ga jij nog langer naar dit volgens vele zinloze topic kijken??? heb je nix anders te doen? of ben je ook DOM , net zoals mij?
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:32 schreef dolle_hond het volgende:[..]
Ga je dit topic verder in je eentje vullen met gemopper
quote:
huhuhuhuhu humor huhuhu heb je altijd zulke humor met je computer vriendjes? je zit zeker nu lekker in je knuistje te gniffelen omdat je een ander voor dom uitmaakt omdat diegene toevallig een afwijkende vraag heeft die niet in jou denkwijze past! jij bent er zo 1, jep! alles wat buiten jou structuur valt is : DOM, onrealistisch e.d
quote:God. Het gaat fout hier. Dit is [bijna] net zo leuk als "kan ik mijn eigen ISP beginnen" en enkele topics met users met smiley-icons...
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:31 schreef GuaPetona het volgende:[..]
huh? f*ck ally mcbeal! hoe interpreteer jij dit geheel eigenlijk??? lees wat ik typ!!! ik was aaan het nadenken!!! en toen kwam ik op deze kwestie..niet uit 1 of andere film of rot serie....hoe kom jer erbij? voorbeelden uit je leven pakken ofzo?
quote:En je geeft god de schuld??
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:34 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
God. Het gaat fout hier. Dit is [bijna] net zo leuk als "kan ik mijn eigen ISP beginnen" en enkele topics met users met smiley-icons...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |