SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat is er mis met Oosterhout dan?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
[DS2mode] Jullie hadden gewoon wat beter moeten opletten. Allemaal. Maar ik ga het dus niet niet meer verklappen. [/DS2mode]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Te dicht bij Dongen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is er mis met Oosterhout dan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Veel sociale woningbouw, geen gezellig centrum, voetbalclubs waar je niet voor je gezelligheid komt. And so on, and so on.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is er mis met Oosterhout dan?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godver, ik snapte al geen fuck van die ondertitel van Pots al die tijd![]()
![]()
![]()
En je UI is je plaatje het Potsie
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
DM's openbaar maken, TR gemacht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
![]()
En je UI is je plaatje het PotsieNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zijn ondertitel is toch reisbagage?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
![]()
En je UI is je plaatje het PotsieRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo werkt het helaas nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
DM's openbaar maken, TR gemacht.
Elke dag![]()
Ja hij heeft dat altijd nodig als ie naar Breda moet omdat ie zo'n tering eind van Breda af woontquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn ondertitel is toch reisbagage?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Godver na 1500 google pagina's eindelijk achter het Reisbagage raadsel gekomen...
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet iedereen snapt het Belgische dialect.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet iedereen snapt het Belgische dialect.
Google ook niet
Elke dag![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Alsof dat het enige is waar jij moeite mee hebt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet iedereen snapt het Belgische dialect.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Google ook niet
Ook af en toe een beetje moeite met recht lopen door mijn anaconda maar voor de rest gaat het mij wel makkelijk af.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof dat het enige is waar jij moeite mee hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Welke broekspijp draag je 'em in?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ook af en toe een beetje moeite met recht lopen door mijn anaconda maar voor de rest gaat het mij wel makkelijk af.![]()
Mijn eikel zit in mijn linker sok gestopt.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Godverdommequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als Potsie kiespijn heeft ga ik hier posten voor een handtekening
[ afbeelding ]![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Hebben jullie het al gehoord? Deze supermarkt heeft last van een roodharige man die alle babyvoeding opkoopt. Verwacht wordt dat hij het doorsluist naar de chinezenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:
Elke dag![]()
Daar heb ik gewerktquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie het al gehoord? Deze supermarkt heeft last van een roodharige man die alle babyvoeding opkoopt. Verwacht wordt dat hij het doorsluist naar de chinezen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohhquote:![]()
Een Supermarkt beginnen aan de Sint BVO straat, dan vraag je om bierdiefstallen
Elke dag![]()
Hij doet wel zijn biertjes in de Jolly Jesterquote:
Elke dag![]()
En zijn vlammetjes haalt hij bij Bon Appetitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij doet wel zijn biertjes in de Jolly JesterRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De enige pub waar je dronken achter het stuur mag![]()
Elke dag![]()
Mijn oude stamkroegquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij doet wel zijn biertjes in de Jolly Jester, tegenwoordig ook wel bekend als de Polyester
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De foto's zijn al een tijd geleden genomen idd, de Plus staat op gesloten en er staat een Super de boer opquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn oude stamkroeg, tegenwoordig ook wel bekend als de Polyester
Elke dag![]()
Ach, in sommige dorpjes blijft de tijd af en toe een beetje stilstaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De foto's zijn al een tijd geleden genomen idd, de Plus staat op gesloten en er staat een Super de boer op
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik besef me nu pas dat ik in die kroeg mevrouw POTS heb leren kennenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
De enige pub waar je dronken achter het stuur mag![]()
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Toen werd de kleine POTS een manquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik besef me nu pas dat ik in die kroeg mevrouw POTS heb leren kennen![]()
#themfeelz #cry #luvisintheairquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik besef me nu pas dat ik in die kroeg mevrouw POTS heb leren kennenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jaja, dat waren nog eens tijden. Ik stel voor dat we nu weer terug gaan naar maatschappelijk relevantere discussies, zoals de inhoud van ieders bronze packs?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wacht nog totdat ik Wynne in een pack krijg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jaja, dat waren nog eens tijden. Ik stel voor dat we nu weer terug gaan naar maatschappelijk relevantere discussies, zoals de inhoud van ieders bronze packs?![]()
Kut met perenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jaja, dat waren nog eens tijden. Ik stel voor dat we nu weer terug gaan naar maatschappelijk relevantere discussies, zoals de inhoud van ieders bronze packs?
Elke dag![]()
Had je nog die club een berichtje gestuurd?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:30 schreef Freire het volgende:
[..]
Welke formatie vind je chill?
Zijn er nog spelers die je er graag in wil?
ff een teampje machen![]()
41212(2) zoiets denk ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:30 schreef Freire het volgende:
[..]
Welke formatie vind je chill?
Zijn er nog spelers die je er graag in wil?
ff een teampje machenLacazette erin zou wel chillabanga zijn.
Dit duurt nu ook al wekenquote:Wegens onderhoud aan het zoekplatform is sherlock tijdelijk niet beschikbaar.![]()
![]()
Que?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had je nog die club een berichtje gestuurd?![]()
Dit is wel echt een trapz teamquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
41212(2) zoiets denk ikLacazette erin zou wel chillabanga zijn.
Gourcuff zit waarschijnlijk in TOTW![]()
Veel te weinig pace voor hem.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:38 schreef Freire het volgende:
[..]
Dit is wel echt een trapz team
[ afbeelding ]
Gourcuff zit waarschijnlijk in TOTWHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:43 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
🍆![]()
Sneijder speelde LWquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:53 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Met IF Sneijder straks
(van futhead)
sorry
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Toen United nog goed was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sneijder speelde LW
sorry
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sneijder speelde LW
sorry
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gullie maakt t de mens zo moeilijk hequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sneijder speelde LW
sorry
[ afbeelding ]![]()
Bohhhhh maar iets buiten mijn budget (nog)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:38 schreef Freire het volgende:
[..]
Dit is wel echt een trapz team
[ afbeelding ]
Gourcuff zit waarschijnlijk in TOTWRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zegt de man met 57 IF Aogo'squote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhhhh maar iets buiten mijn budget (nog)![]()
![]()
Verdedigen is voor mietjesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik snap sowieso niet waarom je 60 euro per maand zou betalen voor een sportschool.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Kom net een nieuwe actie van mijn sportschool tegen.
[ afbeelding ]
Nieuwe leden betalen dus maar de helft... Ik sport daar nu 3 jaar, als ik er nog 3 jaar zou sporten ben ik gewoon 1000 euro meer kwijt dan nieuwe leden. Wordt maar eens tijd dat ik mijn abonnement stop ga zetten.
Buiten dat feit ben ik het met je eens hoor. Vaste klanten zijn veel belangrijker.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je 60 euro per maand zou betalen voor een sportschool.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik betaal maar 24 euro per maand.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je 60 euro per maand zou betalen voor een sportschool.
Buiten dat feit ben ik het met je eens hoor. Vaste klanten zijn veel belangrijker.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik 80 per jaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik betaal maar 24 euro per maand.
Elke dag![]()
Ik betaal nog geen 30 euro. Maar je zou dus met zijn tweeën voor 38 euro (huidige prijzen) kunnen sporten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je 60 euro per maand zou betalen voor een sportschool.
Buiten dat feit ben ik het met je eens hoor. Vaste klanten zijn veel belangrijker.
Hoe kom je op die 60 euro? Misschien heb ik een rekenfoutje gemaakt?![]()
1000 euro meer dan die actie, die is 50 procent dus betaal jij 2000 euro voor 3 jaar. 2000/36 is 56 euro oid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik betaal nog geen 30 euro. Maar je zou dus met zijn tweeën voor 38 euro (huidige prijzen) kunnen sporten.
Hoe kom je op die 60 euro? Misschien heb ik een rekenfoutje gemaakt?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Had een beetje overdreven, het is 684 euro (BIJNA 1000!!!) over 3 jaar. Voor mij iets minder omdat ik lid ben vanaf het begin en de tarieven toen iets voordeliger zijn. Bestaande leden betalen dus 228 euro meer per jaar, ik vind dat echt schandalig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1000 euro meer dan die actie, die is 50 procent dus betaal jij 2000 euro voor 3 jaar. 2000/36 is 56 euro oid.![]()
Gewoon ff in een goldpack krijgen, no problemoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:38 schreef 44rdbei het volgende:
Nog een paar dagen en dan Suarez beschikbaard in Fut.
Jammer dat ik hem toch niet kan betalen![]()
I agree. Maar je hoort zovaak dat bestaande klanten zouden moeten worden beloond ipv nieuwe klanten, maar je ziet toch dat bedrijven bij die nieuwe klanten blijven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had een beetje overdreven, het is 684 euro (BIJNA 1000!!!) over 3 jaar. Voor mij iets minder omdat ik lid ben vanaf het begin en de tarieven toen iets voordeliger zijn. Bestaande leden betalen dus 228 euro meer per jaar, ik vind dat echt schandalig.
Zolang de switching costs voor klanten zoals jij te hoog zijn natuurlijk ook wel begrijpelijk. Beetje een Nash evenwicht (klein beetje dan)
Elke dag![]()
Ja precies, what are the odds?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon ff in een goldpack krijgen, no problemo![]()
Was net wezen sporten en even verhaal wezen halen: "Nee het is echt alleen voor nieuwe leden." Heb even op social media gereageerd op de actie en ze belden me binnen 5 minuten terug... Zo maar even mijn voice-mail afluisteren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
I agree. Maar je hoort zovaak dat bestaande klanten zouden moeten worden beloond ipv nieuwe klanten, maar je ziet toch dat bedrijven bij die nieuwe klanten blijven.
Zolang de switching costs voor klanten zoals jij te hoog zijn natuurlijk ook wel begrijpelijk. Beetje een Nash evenwicht (klein beetje dan)
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Was net wezen sporten en even verhaal wezen halen: "Nee het is echt alleen voor nieuwe leden." Heb even op social media gereageerd op de actie en ze belden me binnen 5 minuten terug... Zo maar even mijn voice-mail afluisteren.
Elke dag![]()
Ff youtube filmpje gemaakt en op hun FB gepost?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Was net wezen sporten en even verhaal wezen halen: "Nee het is echt alleen voor nieuwe leden." Heb even op social media gereageerd op de actie en ze belden me binnen 5 minuten terug... Zo maar even mijn voice-mail afluisteren.![]()
![]()
Haha ja moet ik eigenlijk wel doen hè... Ik moet toch aan mijn reputatie denken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ff youtube filmpje gemaakt en op hun FB gepost?![]()
is toch niet echt een prisoner's dilemma of wa?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
I agree. Maar je hoort zovaak dat bestaande klanten zouden moeten worden beloond ipv nieuwe klanten, maar je ziet toch dat bedrijven bij die nieuwe klanten blijven.
![]()
![]()
Nee maar je hebt ook wel nash effecten in RLquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is toch niet echt een prisoner's dilemma of wa?En zei ook een klein beetje
Elke dag![]()
Neuk gewoon de paps van dat bedrijf en verkracht hun puppies.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die wil jou alleen helpen als je minstens 10 miljoen futcoins hebtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:56 schreef Zhano het volgende:
Als Tatjana mn instructrice was ging ik elke dag naar de BasicFitDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik moet nu ook weer tegen die irritante deen met zijn kutkopquote:
Elke dag![]()
Braitwatquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik moet nu ook weer tegen die irritante deen met zijn kutkop![]()
![]()
Een investering van +- 700 euro dus, dat is het nog wel waard.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die wil jou alleen helpen als je minstens 10 miljoen futcoins hebt![]()
Tatjana is een vieze hoer. Heel toevallig dat ze alleen maar rijke oude mannen neukt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Voor hoeveel gaan de bronze team fitnesses en de verschillende healing kaarten momenteel, PS dushies?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
all healing ~ 950 / 1000quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:15 schreef Tim86 het volgende:
Voor hoeveel gaan de bronze team fitnesses en de verschillende healing kaarten momenteel, PS dushies?
fitness ~800/850Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Een regenbui is ook een storm in Nederlandquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waar blijft nondeju die storm nou![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waar blijft nondeju die storm nou
1 storm voor meneer. Had u daar een glas water bij gewild?
(ex-hveen speler)
![]()
Bij ons stormt het al best hoor...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waar blijft nondeju die storm nouRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom zou je dat in godsnaam doen en niet gewoon gold kopenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
all healing ~ 950 / 1000
fitness ~800/850.
![]()
Illaramendi.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Jaja ik ga nog een keer "mijn" team posten!!!
Heb bijna het geld voor Benzema bij elkaar. Moet nog even sparen voor Modric... Wie kan ik het beste op de CM zetten? Heb volgens mij alleen de keuze uit Isco of Khedira, niet echt om over naar huis te schrijven...
[ afbeelding ]![]()
Thanksquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
all healing ~ 950 / 1000
fitness ~800/850
Verkocht net al wel een leg healing voor 1.2k, maar ga nu even wat meer packs openen. Voor hoeveel gaan arm en upper body? En schouders, knie en teen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mensen gaan er blind vanuit dat brons het goedkoopst is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam doen en niet gewoon gold kopen.
![]()
Arm 300, upper body 600 ofzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks
Verkocht net al wel een leg healing voor 1.2k, maar ga nu even wat meer packs openen. Voor hoeveel gaan arm en upper body? En schouders, knie en teen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
2 dode links, 2 compensatielinks van Benz en Carvajar, dus iedere Real middenvelder kan #modric #doorsparen #groetjestimquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb bijna het geld voor Benzema bij elkaar. Moet nog even sparen voor Modric... Wie kan ik het beste op de CM zetten? Heb volgens mij alleen de keuze uit Isco of Khedira, niet echt om over naar huis te schrijven...
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mensenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mensen gaan er blind vanuit dat brons het goedkoopst is.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Arm 300, upper body 600 ofzo.Dank
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kroosquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ah die had ik even over het hoofd gezien. Dat is inderdaad een betere optie, zeker ten opzichte van Khedira. Qua passing is hij eigenlijk ook niet minder dan Isco, alleen aanvallend komt hij wat te kort maar dat zou geen probleem moeten zijn. Illarramendi it is.quote:![]()
Ja als tussenoplossing kan ie prima denk ik, ook niet meer dan dat thoughquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ah die had ik even over het hoofd gezien. Dat is inderdaad een betere optie, zeker ten opzichte van Khedira. Qua passing is hij eigenlijk ook niet minder dan Isco, alleen aanvallend komt hij wat te kort maar dat zou geen probleem moeten zijn. Illarramendi it is.![]()
![]()
Wat een dwaas is dat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:23 schreef Tim86 het volgende:
De witte chinees heeft weer een idee hoor
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Frank de Boer is de enige goede trainer uit dat rijtje![]()
Wie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Cocu is wel snel boos altijd dus dat is wel goed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Frank de Boer is de enige goede trainer uit dat rijtjeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Arno is de nieuwe co- commentator van Sjek bij het Nederlands Elftal op de radio. Dat is ook niet te pruimenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Elke dag![]()
Rutten heeft wel het geluk dat beide trainers geen letter ''s'' in de naam hebbenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Cocu is wel snel boos altijd dus dat is wel goed.![]()
Huuuuu, ik val bijna van mn stoelquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Frank de Boer is de enige goede trainer uit dat rijtje![]()
![]()
"Ja uhhhhhh wij uhhh nemen het Nederlandse uhhh elftal over."quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rutten heeft wel het geluk dat beide trainers geen letter ''s'' in de naam hebben
"Guusj Hiddink deed het erg sjlecht dusjse wij namen het maar over"
"Ik ben boos."Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jij dekt je in voor als ze vanavond met een nulletje of drie winnen. Ik heb je doorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Verhip, Kiid zegt iets positiefs over Ajax. Moet niet te vaak gebeuren natuurlijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
fypquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
"Ja uhhhhhh wij uhhh nemen het Nederlandse uhhh Twaalftal over."
"Guusj Hiddink deed het erg sjlecht dusjse wij namen het maar over"
"Ik ben boos."Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
'Ja ik vind het leuk om met sssosssu en de Boer te mogen werken'.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rutten heeft wel het geluk dat beide trainers geen letter ''s'' in de naam hebben![]()
Frankie (zoals ik mag zeggen) is toch ook gewoon een goede trainer?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij dekt je in voor als ze vanavond met een nulletje of drie winnen. Ik heb je doorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als ik zoek op Carvajal met alleen max BIN 1400 krijg ik 6 kaartjes. Wanneer ik zoek met MIN 200 BIN en MAX 1400 BIN krijg ik 10 kaartjes... Wat is deze?![]()
Een kapotte zoekfunctiequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Als ik zoek op Carvajal met alleen max BIN 1400 krijg ik 6 kaartjes. Wanneer ik zoek met MIN 200 BIN en MAX 1400 BIN krijg ik 10 kaartjes... Wat is deze?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou, laten we zeggen dat hij het niet slecht doet. Wacht maar tot we bij NAC een trainer hebben die 'het niet slecht doet'quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Frankie (zoals ik mag zeggen) is toch ook gewoon een goede trainer?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zijn de Nike- en Adidas-ballen ook de enige die nog enigszins verkopen bij jullie? Die lilluke Uhlsport-dingen pruimt niemand blijkbaar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die gaan wel weg voor 800 ofzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zijn de Nike- en Adidas-ballen ook de enige die nog enigszins verkopen bij jullie? Die lilluke Uhlsport-dingen pruimt niemand blijkbaarRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja precies. Lekker man. Instant ook. Iemand heeft er een AB op staan denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die gaan wel weg voor 800 ofzo.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij verkoopt die ballen echt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zijn de Nike- en Adidas-ballen ook de enige die nog enigszins verkopen bij jullie? Die lilluke Uhlsport-dingen pruimt niemand blijkbaar
Elke dag![]()
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij verkoopt die ballen echt?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Neenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Beter is dit een trollquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die gaan wel weg voor 800 ofzo.![]()
![]()
Lol zie idd dat er nog wel mensen 150 c op adidas en nike balletjes bieden. Zijn er ook nog een paar die meer waard zijn? Is het miss wel handig die er voor 150 open bid op te zettenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jawel joh. Lekker schraperig 200 coins innen voor je balletjes.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
voorbode voor vanavondquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:35 schreef wieisboos het volgende:
Barca U19 - Ajax U19 0-2 al na een half uur![]()
![]()
![]()
Lees even terug, misschien vind je ergens het antwoordquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lol zie idd dat er nog wel mensen 150 c op adidas en nike balletjes bieden. Zijn er ook nog een paar die meer waard zijn? Is het miss wel handig die er voor 150 open bid op te zetten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij zegt alleen over die nike en adidas die je voor 200 verkoopt? Vraag gewoon of er niet een rare kleur is die voor meer verkooptquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lees even terug, misschien vind je ergens het antwoord
En heb er al een gevonden, die blauw roze verkoopt voor 500Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Welke blauw roze?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij zegt alleen over die nike en adidas die je voor 200 verkoopt? Vraag gewoon of er niet een rare kleur is die voor meer verkoopt
En heb er al een gevonden, die blauw roze verkoopt voor 500
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Soms 800.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij zegt alleen over die nike en adidas die je voor 200 verkoopt? Vraag gewoon of er niet een rare kleur is die voor meer verkoopt
En heb er al een gevonden, die blauw roze verkoopt voor 500Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lees even terug, misschien vind je ergens het antwoordDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die in het blauw roze is dus nog iets meer waardquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze verkoop ik ook soms voor 400.
Elke dag![]()
Ah ja, maar die heb ik al dagen niet meer gehadquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze verkoop ik ook soms voor 400.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iedereen gelijk in hun club aan het kijken voor ballenKop op hun toetsenbord slaan voor elke keer dat ze die dingen heb gediscard.
Hebben jullie dit meegekregen?![]()
Iedereen ruilt daar zijn mobiele telefoonnummers van bekende Nederlanders. Check de volgende tweets in de spoilert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:pflanzerholz twitterde op maandag 20-10-2014 om 16:24:45Tom over Duitse trainingen http://t.co/S7NOSZmF2i reageer retweet
twitter:pflanzerholz twitterde op maandag 20-10-2014 om 16:32:36Mooiste ontboezeming: Tommy Beugelsdijk is fan van Guus Meeuwis http://t.co/YdfjEJiJKG reageer retweet
twitter:pflanzerholz twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 16:38:49Jullie (en zeker ikzelf) zijn maar een stel engerds met elkaar. Wat een bizarre verzameling http://t.co/xubaRy0dzw reageer retweet
PSN: DePresident_![]()
Heb ik tot nu toe ook altijd gedaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Iedereen gelijk in hun club aan het kijken voor ballenKop op hun toetsenbord slaan voor elke keer dat ze die dingen heb gediscard.
![]()
Haha watquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:43 schreef DePresident. het volgende:
Iedereen ruilt daar zijn mobiele telefoonnummers van bekende Nederlanders. Check de volgende tweets in de spoilert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:pflanzerholz twitterde op maandag 20-10-2014 om 16:24:45Tom over Duitse trainingen http://t.co/S7NOSZmF2i reageer retweet
twitter:pflanzerholz twitterde op maandag 20-10-2014 om 16:32:36Mooiste ontboezeming: Tommy Beugelsdijk is fan van Guus Meeuwis http://t.co/YdfjEJiJKG reageer retweet
twitter:pflanzerholz twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 16:38:49Jullie (en zeker ikzelf) zijn maar een stel engerds met elkaar. Wat een bizarre verzameling http://t.co/xubaRy0dzw reageer retweet
Tommy is echt een baas
![]()
![]()
Er is nogal wat twijfel over de ligging van Istanbul. Wel doen Turkse ploegen gewoon mee in de CL en EL, dus heb je naar mijn mening volledig gelijk.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Mooi man de keeper van een ploeg die 4-1 verloorquote:
Elke dag![]()
Twijfel over de ligging? Lijkt me niet. Iedereen weet waar het ligt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er is nogal wat twijfel over de ligging van Istanbul. Wel doen Turkse ploegen gewoon mee in de CL en EL, dus heb je naar mijn mening volledig gelijk.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoezo de Bosperus is toch de scheidingslijn voor Europa en Azie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er is nogal wat twijfel over de ligging van Istanbul. Wel doen Turkse ploegen gewoon mee in de CL en EL, dus heb je naar mijn mening volledig gelijk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het spijt me enorm dat ik dit slordigheidsfoutje überhaupt durfde te maken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Twijfel over de ligging? Lijkt me niet. Iedereen weet waar het ligt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ah, dan is het goed. Het zij je vergeven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het spijt me enorm dat ik dit slordigheidsfoutje überhaupt durfde te maken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Yeah right.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:02 schreef Zhano het volgende:
Had eigenlijk verwacht wat voorvocht te vangen maar dit valt me een beetje tegenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die moet je vast kopen ofzo. Ik krijg ze ook nooit namelijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die blauw roze zitten nooit in bronze packs. Althans, niet bij mij![]()
http://pastebin.ca/1527795quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:43 schreef DePresident. het volgende:
![]()
![]()
Holy fuckquote:
Elke dag![]()
Goed nummer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand neuriet hier Vangelis - Conquest of Paradise![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:22 schreef Freire het volgende:
[..]
Volgens mij klopt er geen reet van die lijst, of ik heb net de 3 verkeerde geprobeerd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Surprise surprisequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:22 schreef Freire het volgende:
[..]
Volgens mij klopt er geen reet van die lijst, of ik heb net de 3 verkeerde geprobeerd![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:22 schreef Freire het volgende:
[..]
Volgens mij klopt er geen reet van die lijst, of ik heb net de 3 verkeerde geprobeerdquote:Thursday, August 13th, 2009![]()
Seth Gaaikema overleden. Voor de ouderen onder ons. De man wiens conference je helemaal kon uitzitten zonder 1 keer gelachen te hebben![]()
![]()
Ik heb een keer een stukje van hem gezien, en direct snel doorgezaptquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:26 schreef Toefjes het volgende:
Seth Gaaikema overleden. Voor de ouderen onder ons. De man wiens conference je helemaal kon uitzitten zonder 1 keer gelachen te hebben
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Welk stukje van hem zag je dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb een keer een stukje van hem gezien, en direct snel doorgezapt![]()
![]()
Klopt geen fuck van, belde net Peter r de vries, krijg ik een of andere brabantse vrouw aan de lijnquote:![]()
Enige die hem leuk vond was Harry Mensquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:26 schreef Toefjes het volgende:
Seth Gaaikema overleden. Voor de ouderen onder ons. De man wiens conference je helemaal kon uitzitten zonder 1 keer gelachen te hebben
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Klopt geen fuck van, belde net Peter r de vries, krijg ik een of andere brabantse vrouw aan de lijn
Elke dag![]()
Hij heeft tegenwoordig een relatie met de mam van pots.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Klopt geen fuck van, belde net Peter r de vries, krijg ik een of andere brabantse vrouw aan de lijn![]()
Bakkes over 's mam joh.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij heeft tegenwoordig een relatie met de mam van pots.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hmmm ik heb niet goed nagedacht over mijn tweede team...
Zonder Pogba of Menez gaat dit niet lukken. Misschien een team maken met Lacazette, Cabella en een Engelse spits. De coins zijn ook een beetje op als ik Benzema heb gekocht en dan moet ik ook nog Modric halen.
Kan Ibarbo verkopen en Remy daar neerzetten... Zet ik Pjanic links en dan moet ik ook nog even iets met de CBs veranderen. Misschien Barzagli naar 2e team met Buffon en dan IF Bonucci halen voor mijn 1e team.![]()
M'vila op cam kan ook als tussenoplossing. Niet super ideaal maar jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm ik heb niet goed nagedacht over mijn tweede team...
[ afbeelding ]
Zonder Pogba of Menez gaat dit niet lukken. Misschien een team maken met Lacazette, Cabella en een Engelse spits. De coins zijn ook een beetje op als ik Benzema heb gekocht en dan moet ik ook nog Modric halen.
Kan Ibarbo verkopen en Remy daar neerzetten... Zet ik Pjanic links en dan moet ik ook nog even iets met de CBs veranderen. Misschien Barzagli naar 2e team met Buffon en dan IF Bonucci halen voor mijn 1e team.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Arm 300, upper body 600 ofzo.![]()
![]()
Tja... dat is niet echt een optie, die kerel kan alleen verdedigen. Menez speelt in mijn 1e team en het gaat wel even duren voordat Pogba er komt. Moet dus gaan kiezen tussen Ibarbo en Lacazette, dan gaat het toch Lacazette worden...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
M'vila op cam kan ook als tussenoplossing. Niet super ideaal maar ja![]()
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 17:38:412-2 nu. Ajax met 10 man. Ik heb het gejinxt denk ik, sorry reageer retweet
![]()
Ajax gaf een masterclass tot de 60e minuut. Had 0-5 moeten staan, niet overdreven. Dan een kkdomme rode kaart en alles draait omquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:51 schreef Freire het volgende:
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 17:38:412-2 nu. Ajax met 10 man. Ik heb het gejinxt denk ik, sorry reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
Tering, wat lelijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Denk dat mensen op xbox toch iets minder dol zijn op roze ballen
[ afbeelding ]![]()
Als je uberhaubt had gekeken was je het met me eens geweest. Engelse commentators waren lyrischquote:![]()
Frenk and Ronnie the Farmer?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je uberhaubt had gekeken was je het met me eens geweest. Engelse commentators waren lyrischDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ze hadden jouw pro als GK moeten nemenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ajax gaf een masterclass tot de 60e minuut. Had 0-5 moeten staan, niet overdreven. Dan een kkdomme rode kaart en alles draait om![]()
![]()
CL begint
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Live naar coach Slutsky kijken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie zijn er een beetje te pruimen als Bundesliga spits? Ik vind Ramos echt 100x nietsDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
CL.. CSKA - Cityquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
waarom is het helemaal leeg?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kalou..maar meer voor een tweespitsensysteem. Rest is matig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie zijn er een beetje te pruimen als Bundesliga spits? Ik vind Ramos echt 100x niets
Mensen zijn wel positief over Insigne hier though..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Straf vanwege racisme geloof ik.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Insigne? Immobiel bedoel je?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kalou..maar meer voor een tweespitsensysteem. Rest is matig.
Mensen zijn wel positief over Insigne hier though..Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En dan zegt men wat over mijn objectiviteitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ajax gaf een masterclass tot de 60e minuut. Had 0-5 moeten staan, niet overdreven. Dan een kkdomme rode kaart en alles draait om![]()
![]()
oh okequote:thx
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb je de wedstrijd gezien?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dan zegt men wat over mijn objectiviteit![]()
![]()
ehm ja, foutje.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel iets gehoord over Lewandowski? Maybe dat ik die maar koopquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je kan hem eerst ff huren om te kijken of hij bevaltquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel iets gehoord over Lewandowski? Maybe dat ik die maar koop
Ik heb hem even gehad maar dat team liep voor geen meter dus snel weer verkocht. Toen was hij wel oke. Zou wel echt by far de beste optie in de Bundesliga moeten zijn in ieder geval. Die paar andere spitsen die aardig zijn hebben ook allemaal geen skillies. IF KdB of Mikhtaryan als spits lijkt me ook niet verkeerd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klaassen voor hoeveel?quote:
Ik heb er ook nog maar 2 over (en 1 in mijn club) van de 20 die ik had. Alles voor 14k verkocht.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah oke, miss IF KdB nog dan. Mkhitaryan vind ik prima op zijn Cam positie nu, maar ik zal sowieso iets moeten aanpassen aangezien ik op RW Rodrigo hebquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan hem eerst ff huren om te kijken of hij bevalt
Ik heb hem even gehad maar dat team liep voor geen meter dus snel weer verkocht. Toen was hij wel oke. Zou wel echt by far de beste optie in de Bundesliga moeten zijn in ieder geval. Die paar andere spitsen die aardig zijn hebben ook allemaal geen skillies. IF KdB of Mikhtaryan als spits lijkt me ook niet verkeerd.
Elke dag![]()
14,5kquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klaassen voor hoeveel?
Ik heb er ook nog maar 2 over (en 1 in mijn club) van de 20 die ik had. Alles voor 14k verkocht.Wou er vanaf.
![]()
Is toch prima. Hij stijgt gestaag ook wel, maar ik vind dit een prima prijs..dan heb je 4.5k/5k bruto winst.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou, na heel veel bronzepacks heb ik misschien 100 coins winst ofzo vandaag. Wat een troep
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net de laatste ep van Orange is the new black gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
De ene keer gaat het bij mij goed en de andere keer krijg ik helemaal geen healing of squad fitness.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Nou, na heel veel bronzepacks heb ik misschien 100 coins winst ofzo vandaag. Wat een troep![]()
Speel je nog steeds met die bronzes?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:21 schreef HulkHeld het volgende:
2e ronde gold cup tegen het kwartet voorin van Neymar, Messi, Bale, Rodrigues. 0-3 gewonnenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
CSKA is veel beter tot nu toe
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jaman, 170k nu. Volgende week een gold teampje maken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Speel je nog steeds met die bronzes?![]()
Szes geschorst, Ospina geblesseerd. Arsenal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wordt wel tijd nu jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jaman, 170k nu. Volgende week een gold teampje maken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb niet het idee dat ik veel meer zou presteren met gold teams eerlijk gezegd. Zit nu in divisie 7, vorige week even divisie 8 doorgespeeld, had wel iets meer tegenstand verwacht.quote:![]()
Rappe negers voorin ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ook belachelijk goed team in fifa
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
rappe mannetjes over het hele veld jaquote:
lekker 41212 met Doumbia-Musa-Tosic voorin![]()
![]()
Feit dat je dat zelf denkt wil dus wel zeggen dat je zelf ook in een soort van handicapt bent gaan geloven dus? Want het verschil in kwaliteit met een degelijk discard goldteam en below average Eredivisiebronzes is toch vrij grootquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ik veel meer zou presteren met gold teams eerlijk gezegd. Zit nu in divisie 7, vorige week even divisie 8 doorgespeeld, had wel iets meer tegenstand verwacht.
En 0-1 City, Kun
Zo onverdiend
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=2757quote:
Rappende (half)negers.![]()
Wel goede teksten. Die man somt gewoon de halve Ikea catalogus op en ze klappen er nog voor ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=2757
Rappende (half)negers.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nja.. of ik het zelf geloof. Ik ben behoorlijk ingespeeld nu met dit team. Geef je me nu een nieuwe bronze team waarvan ik de spelers en kwaliteiten niet ken speel je me alle kanten op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Feit dat je dat zelf denkt wil dus wel zeggen dat je zelf ook in een soort van handicapt bent gaan geloven dus? Want het verschil in kwaliteit met een degelijk discard goldteam en below average Eredivisiebronzes is toch vrij groot
En 0-1 City, Kun
Zo onverdiend![]()
Bertrams is dan weer echt een kutkeeperquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had zo'n moeite tegen een Eredivisie bronze team met Bertrams die de meest onmogelijke reddingen maakte. #repost![]()
RochetAl was hij tegen PSV wat minder goed in vorm
![]()
![]()
Maar ik speelde toen niet eens tegen je beste team toch? Je rouleert ze geloof ik? Tegen Lindgren op de stream was Anas uitblinker, die speelde tegen mij niet. Al deed die gekke Griek het ook wel aardigquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nja.. of ik het zelf geloof. Ik ben behoorlijk ingespeeld nu met dit team. Geef je me nu een nieuwe bronze team waarvan ik de spelers en kwaliteiten niet ken speel je me alle kanten op.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen Zweeds verstaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel goede teksten. Die man somt gewoon de halve Ikea catalogus op en ze klappen er nog voor ook![]()
![]()
Ja ik hanteer altijd een ondergrens van 90 fitness daarna wissel ik ze. Verder is Antwi 89 pace heel relax en is Boljevic een goede vervanger. Rechtsbuiten ontlopen Lumu en Meulens elkaar niet zoveel, op het middenveld is Dekker (Zwolle) en Sporkslede ( Willem II ) een goede loper en een breker. Rusnak is daarnaast ook echt een baas, Karsdorp is wat stugger. CB's ontlopen elkaar ook niet zoveel en de backs zijn heel steady met Zullo, Woudenberg, Fortes en Cabral.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar ik speelde toen niet eens tegen je beste team toch? Je rouleert ze geloof ik? Tegen Lindgren op de stream was Anas uitblinker, die speelde tegen mij niet. Al deed die gekke Griek het ook wel aardig![]()
fypquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Boh bliksemflitsen, rukwinden alles. Even mijn broek losritsen.![]()
Van opbrengst Aogo 3 pakjes gekocht met Muller, mertesacker en Depay als spelers.
I ain;t even mad.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Oh trouwens..als je nog een easy goal wil dit jaar (werkte pre patch tenminste): Als je het strafschopgebied binnenkomt en je bent in het witte gebied en stift richting lange hoek zit hij echt bijna altijd. 9 vd laatste 10 pogingen waren raak en die andere ging op de lat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ok maverquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Boh bliksemflitsen, rukwinden alles. Even mijn fotocamera pakken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
en 0-2, dankzij de pittige 30+ kaasAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan dit bevestigen, maakte laatst zelfs een goal met Konko, was uit de zelfde hoek maar dan wel buiten de 16.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:38 schreef Tim86 het volgende:
Oh trouwens..als je nog een easy goal wil dit jaar (werkte pre patch tenminste): Als je het strafschopgebied binnenkomt en je bent in het witte gebied en stift richting lange hoek zit hij echt bijna altijd. 9 vd laatste 10 pogingen waren raak en die andere ging op de lat
[ afbeelding ]Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Verdedigen kunnen ze echt niet bij CSKA
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klinkt als een goede filmquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Booooh... Tornado in Tillietown
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Na die 0-1 zijn ze het ook wel echt helemaal kwijt zeg. Had al 0-4 kunnen zijn nuquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:40 schreef HulkHeld het volgende:
Eerste stukkie was CSKA veel beter, weggezapt en ze krijgen de goals tegen, niet verdiend.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had over 2.5 goals, scoren maar zou ik zeggen haha.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na die 0-1 zijn ze het ook wel echt helemaal kwijt zeg. Had al 0-4 kunnen zijn nu
Forum Opties Forumhop: Hop naar: