SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat is er mis met Oosterhout dan?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
[DS2mode] Jullie hadden gewoon wat beter moeten opletten. Allemaal. Maar ik ga het dus niet niet meer verklappen. [/DS2mode]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Te dicht bij Dongen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is er mis met Oosterhout dan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Veel sociale woningbouw, geen gezellig centrum, voetbalclubs waar je niet voor je gezelligheid komt. And so on, and so on.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is er mis met Oosterhout dan?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godver, ik snapte al geen fuck van die ondertitel van Pots al die tijd![]()
![]()
![]()
En je UI is je plaatje het Potsie
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
DM's openbaar maken, TR gemacht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
![]()
En je UI is je plaatje het PotsieNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zijn ondertitel is toch reisbagage?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
![]()
En je UI is je plaatje het PotsieRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo werkt het helaas nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
DM's openbaar maken, TR gemacht.
Elke dag![]()
Ja hij heeft dat altijd nodig als ie naar Breda moet omdat ie zo'n tering eind van Breda af woontquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn ondertitel is toch reisbagage?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Godver na 1500 google pagina's eindelijk achter het Reisbagage raadsel gekomen...
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet iedereen snapt het Belgische dialect.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet iedereen snapt het Belgische dialect.
Google ook niet
Elke dag![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Alsof dat het enige is waar jij moeite mee hebt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet iedereen snapt het Belgische dialect.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Google ook niet
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ook af en toe een beetje moeite met recht lopen door mijn anaconda maar voor de rest gaat het mij wel makkelijk af.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof dat het enige is waar jij moeite mee hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Welke broekspijp draag je 'em in?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ook af en toe een beetje moeite met recht lopen door mijn anaconda maar voor de rest gaat het mij wel makkelijk af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |