Wat is het geval? Ik heb gehoord dat Ed gisteren en de andere dagen al een levendig persoon was...Heel leuk een gezellig, zorgt voor hele mooie TV...Maar wat is het IQ van gemiddeld Nederland? Komt iedereen hier uit een boerengat waar nog geen tv's verkocht worden ofzo? Ik bedoel...Je kan zo'n show juist OPZETTELIJK amusant maken! Echte entertainment ervan maken...Wat doe je?
1. Je bouwt een huis
2. Je zet er een irritant persoon in, samen met een paar anderen die zo dom zijn als het achtereind van een koe...En natuurlijk eentje die tegendraads is...(Ik geloof dat die freggels Ali Baba & Desiree heetten in het begin van BB, en je had Koen & Ruth in De Bus)
3. Je laat het even flink uit de hand lopen, krijgt de nominaties en de irritante persoon wordt UITERAARD genomineerd
4. Je laat de kijkers kiezen wie eruit moet, en de kijkers stemmen MASSAAL op de 2 personen, die totaal niet interessant zijn, en laten de irritante persoon gewoon lekker in het programma zitten
5. Door de irritante persoon gaat er iemand uit, waardoor er de kans is om nog een irritant persoon erin te zetten.
Wat heb je dan? Een programma met 2 irritante personen en een tegendraads persoon, wat dus schitterende TV kan opleveren?
Neeeeeee...wat doet Nederland? Die laten fijn de gezelligerds die zo dom zijn als het achtereind van een koe (zie de show vanavond) erin zitten, om de rest van de 100 dagen te kijken naar een soap a la GTST of Goudkust, waar dus totaal niks gebeurd, en als er iets gebeurd, is het totaal nep en gespeeld...
Kortom, ik denk dat de personen die BB kijken, minstens even dom zijn als de meeste van die freggels die in het Big Brother-huis zitten...
MAAK ER ENTERTAINMENT VAN in plaats van het programma om zeep te helpen!!!
quote:dat was toch net waar Ed aan het begin naar op zoek was? Vraag maar aan Dees...
Op 27 oktober 2000 02:12 schreef twi het volgende:
MAAK ER ENTERTAINMENT VAN in plaats van het programma om zeep te helpen!!!
Diezelfde Nederlander zegt na een paar dagen dat ze die interessante persoon eruit hebben gestemd:
"Ach gut, het begint toch een beetje saai te worden he, Katrien? Vind je niet? Laten we wat anders gaan kijken...."
Die mensen hebben het nog niet eens zelf DOOR dat ze het programma ZELF om zeep helpen, door personen als Ed en Ali Baba eruit te stemmen (zie De Bus, Ruth eruitgestemd...)
En omdat jij zelf over de Bus bent begonnen: Koen is daar een echte hufter maar reken maar dat hij juist daarom gaat winnen!
Ed had eerder bijdehand moeten worden dat had hij gisteren nooit 66% van de stemmen gehaald en had Annet nu weer lekker in Drenthe op de sportschool gezeten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |