quote:
Wat ontzettend dom.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:05 schreef Hallojo het volgende:
Maagdenvlies kapot -> ontmaagd
Maagdenvlies niet kapot -> niet ontmaagd
Welnee, voor dit soort zaken kun je tegenwoordig gewoon een fake maagdenvlies bestellen dat je voor de bruidsnacht inbrengt en dat breekt en 'bloedt' tijdens de 'ontmaagding'.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:48 schreef Metalfrost het volgende:
Dat wordt een spuitbus met rode verf meenemen naar je bruidssuite, zodat je toekomstige echtgenoot aan je pa en ma kan laten zien dat je tijdens de huwelijksnacht je maagdelijkheid bent kwijtgeraakt
Volgens deze theorie wordt een man dus nooit ontmaagdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:05 schreef Hallojo het volgende:
Maagdenvlies kapot -> ontmaagd
Maagdenvlies niet kapot -> niet ontmaagd
Dat klopt. Een man wordt dan ook ontknaapt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Volgens deze theorie wordt een man dus nooit ontmaagd
Waarom?quote:
Want wij noemen ook echt een man die nooit seks heeft gehad een knaap en geen maagdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:38 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat klopt. Een man wordt dan ook ontknaapt.
Klopt, maar zo wordt het wel genoemd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Omdat het eigenlijk niet eens een vlies is.
Tja, ik kan er ook niks aan doen dat de taal verloedert.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Want wij noemen ook echt een man die nooit seks heeft gehad een knaap en geen maagd![]()
Hallo 19e eeuw.
Evolutie is niet gelijk aan verloedering. Taal is niet een vast iets, dan zouden er nooit nieuwe woorden kunnen komen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niks aan doen dat de taal verloedert.
Niet voor de vrouw, wel voor de manquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:14 schreef Fera het volgende:
Daarom ook anaal doen als je maagd wil blijven. Dat telt namelijk niet.
ik las bufftuckenquote:
Het maagdenvlies is 9 vd 10 keer zonder penetratie al gescheurd, bloed bij de ontmaagding is de grootste hoax die er is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:14 schreef Fera het volgende:
Daarom ook anaal doen als je maagd wil blijven. Dat telt namelijk niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |