quote:
Tsja als je nou helemaal nergens meer om kunt lachen Cerebut.quote:
quote:
Deze hoort in het rijtje van de Braboneger.quote:
Het lijkt me gewoon een publiciteitsstunt van Powned/Geenstijl. Het filmpje is geupload op het Youtube kanaal van PowNews en niet op zijn eigen Youtube kanaal. Je ziet in het clipje ook diverse fragmenten uit PowNews. Verder zal Powned die "rapper" via Sidney kennen, van die .quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tsja als je nou helemaal nergens meer om kunt lachen Cerebut.
De kuil is gegraven door de zeurpiet, het vermoorden heeft imho het felle pro-piet leger zelf gedaan.quote:
Ja, en? Ik vind het verfrissend om zo'n geluid te horen van een exotische medelander. Of insinueer je dat hij is omgekocht door Powned?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:32 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon een publiciteitsstunt van Powned/Geenstijl. Het filmpje is geupload op het Youtube kanaal van PowNews en niet op zijn eigen Youtube kanaal. Je ziet in het clipje ook diverse fragmenten uit PowNews. Verder zal Powned die "rapper" via Sidney kennen, van die .
Tja, veruit de meeste 'exotische medelanders' zullen er net zo over denken als deze rapper. Maar helaas krijgen vooral Quinsy en die andere idioten de aandacht waardoor er een verkeerd beeld ontstaat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, en? Ik vind het verfrissend om zo'n geluid te horen van een exotische medelander. Of insinueer je dat hij is omgekocht door Powned?
Wat een racist!quote:
Denk dat ie hier wel wat centen voor heeft gevangen, ongeacht of hij nou wel of niet achter de boodschap staat. Het is op zijn minst opmerkelijk dat PowNews en Geenstijl dit filmpje als eerst de wereld in gooien. Hadden ze het beter eerst via andere wegen "viral" kunnen laten gaan, als dat al was gelukt. Nu ligt het er wel dik bovenop.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, en? Ik vind het verfrissend om zo'n geluid te horen van een exotische medelander. Of insinueer je dat hij is omgekocht door Powned?
Ja klopt Powned/Geenstijl hebben een agenda maar daar gaat het me verder niet om. Ik vind het gewoon leuk om zo'n geluid te horen van een niet-blanke, en ik hoop maar dat hij daar verder oprecht in is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:43 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Denk dat ie hier wel wat centen voor heeft gevangen, ongeacht of hij nou wel of niet achter de boodschap staat. Het is op zijn minst opmerkelijk dat PowNews en Geenstijl dit filmpje als eerst de wereld in gooien. Hadden ze het beter eerst via andere wegen "viral" kunnen laten gaan, als dat al was gelukt. Nu ligt het er wel dik bovenop.
Edit: ik kom erop terug: https://www.facebook.com/OnsLandOnzeCultuur/posts/661717917214007 Dit is een post uit november 2013.
Troost je met de gedachte dat de meeste mensen niks tegen zwarte piet hebben.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja klopt Powned/Geenstijl hebben een agenda maar daar gaat het me verder niet om. Ik vind het gewoon leuk om zo'n geluid te horen van een niet-blanke, en ik hoop maar dat hij daar verder oprecht in is.
Waarom is PowNed en Geenstijl minderwaardig ten opzichte van al die stoffige Sowjet-staats-media.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:43 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Denk dat ie hier wel wat centen voor heeft gevangen, ongeacht of hij nou wel of niet achter de boodschap staat. Het is op zijn minst opmerkelijk dat PowNews en Geenstijl dit filmpje als eerst de wereld in gooien. Hadden ze het beter eerst via andere wegen "viral" kunnen laten gaan, als dat al was gelukt. Nu ligt het er wel dik bovenop.
Edit: ik kom erop terug: https://www.facebook.com/OnsLandOnzeCultuur/posts/661717917214007 Dit is een post uit november 2013.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Arias1913 het volgende:
Afschaffen die handel..
Daarna die prent op de gouden koets verwijderen en de PVV opheffen!
hey komt niet aan de pvv anders gaan we jou opheffen snap je even dimmen ja gewoon even dimmenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Arias1913 het volgende:
Afschaffen die handel..
Daarna die prent op de gouden koets verwijderen en de PVV opheffen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |