patserig gedoe. Ik heb ook voor dingen gewerkt. Ga daar niet mee te koop lopen. Maar ik heb ook niks met dat wetenschappelijke kakwereldjequote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ''in de academische sferen waarin ik vertoef''. Ik zei niks over de baas. Kan mij wat dat iemand z'n titel gebruikt bij de baas. Je hebt hem verdiend, als je hem wil gebruiken doe je dat toch lekker.
caoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Die naheffing, 6 miljoen personen gaan ermee te maken krijgen. Gemiddeld bedrag is ¤150.
¤900 miljoen euro totaal.
Laten we eens gek doen, en dagdromen (dat mag en is gratis). Dit geld gaat naar defensie.
Wat te doen met 900 miljoen?![]()
Allereerst betere arbeidsvoorwaarden voor het personeel.
Verder?
Over wie heb je het?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:10 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
@Fanta: heeft die stakker van jullie z'n collegekaart al gevonden? Had gvd m'n vader kunnen zijn 😐
Over wie heb je het?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:10 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
@Fanta: heeft die stakker van jullie z'n collegekaart al gevonden? Had gvd m'n vader kunnen zijn 😐
Jep dat denk ik. Ik ben officieel aangenomen maar waar, hoe en wat weet ik pas volgend jaar.quote:
Correct en tevens juist.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Over wie heb je het?
Ik weet denk ik al over wie je het hebt. Is het een dikke stakker?
Volgend jaar april heb je je AMO? Fraaie wachtlijst is er dan alquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jep dat denk ik. Ik ben officieel aangenomen maar waar, hoe en wat weet ik pas volgend jaar.
Dat wereldje is ook niet voor iedereen weggelegd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
patserig gedoe. Ik heb ook voor dingen gewerkt. Ga daar niet mee te koop lopen. Maar ik heb ook niks met dat wetenschappelijke kakwereldje
als je geen zolderautist bent met een vrees voor het woord 'praktijk', is het inderdaad erg lastig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat wereldje is ook niet voor iedereen weggelegd.
Academische wereld is niet voor iedereen weggelegd bedoelde ik..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
als je geen zolderautist bent met een vrees voor het woord 'praktijk', is het inderdaad erg lastig.
als je geen zolderautist bent met een vrees voor het woord 'praktijk', is het inderdaad erg lastig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Academische wereld is niet voor iedereen weggelegd bedoelde ik..
Oh sorry, verkeerd gelezen. Was aan 't ''multitasken''.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
als je geen zolderautist bent met een vrees voor het woord 'praktijk', is het inderdaad erg lastig.
Hoe bedoel je? Dat iemand iets gaat zeggen zoals dat het een aandachtshoer is die soms in een fantasie wereld leeft? Zoiets?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hey fantastick is terug. Benieuwd hoe lang het duurt voor er bonje is
hoezo? Dat is gewoon de waerheijdtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh sorry, verkeerd gelezen. Was aan 't ''multitasken''.
Maar je weet zelf hopelijk ook heel goed dat die notie nergens op slaat.
Nee?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
hoezo? Dat is gewoon de waerheijdt
eigen ervaring en kennis van zaken. Dus niet uit een stoffig boek op m'n zolderkamer sammiequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee?
Waar heb je dat vandaan gehaald?
Dus jij wilt beweren dat jij weet hoe de academische wereld in elkaar steekt en wat voor mensen het zijn, ondanks het feit dat jij geen flauw benul hebt van hoe het er op onderzoeksafdelingen, universiteiten en academische ziekenhuizen aan toe gaat?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
eigen ervaring en kennis van zaken. Dus niet uit een stoffig boek op m'n zolderkamer sammie
gast, je zegt zelf dat je midden in dat milieu zit. Dat maakt jouw mening toch net zo onbetrouwbaar?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:44 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben echt verbaasd. Je statement slaat echt werkelijk waar nergens op, ik had beter van je verwacht. Ik wil je best uitleggen wat voor en hoe veel praktijk er komt kijken bij onderzoek als je daar behoefte aan hebt.
ja dat sobersoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:53 schreef Thaboel het volgende:
Alle academici hebben een sociale aandoening bedoeld hij.
Je mist mijn punt. Het punt dat ik maakte was: omdat ik midden in dat milieu zit weet ik wel daadwerkelijk hoe het er aan toe gaat. En gij niet. Gij zwetst maar wat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
gast, je zegt zelf dat je midden in dat milieu zit. Dat maakt jouw mening toch net zo onbetrouwbaar?
Als ze hier ook progressiefoto's post dan blijft t gros wel rustigquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hey fantastick is terug. Benieuwd hoe lang het duurt voor er bonje is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |