SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door AMAR420 op 20-10-2014 19:22:37 ]zzzzz
Sterkte in deze zware tijden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:13 schreef Stimorol- het volgende:
Vandaag op werk, nieuwe collega. Een Turk.
Ik baaldeBen graag de enige allochtoon.
Doe jij dat wel eens?quote:
Hasan trek je jas an.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe jij dat wel eens?
Vinger daar gehad?
Vinger daar gestopt?
Of meer?
Ik weet, het zijn geen nette vragen, maar ik vraag me af of dat gewoon is allemaal.
Ik ken geen homo's. Ja, kende Mo, maar die was hinderlijk gay. En kende Hasan, maar die ken jij msischien ook wel trouwens.
Naja, meer keus hebben homo's niet echt qua geslachtsgemeenschap lijkt me.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe jij dat wel eens?
Vinger daar gehad?
Vinger daar gestopt?
Of meer?
Ik weet, het zijn geen nette vragen, maar ik vraag me af of dat gewoon is allemaal.
Ik ken geen homo's. Ja, kende Mo, maar die was hinderlijk gay. En kende Hasan, maar die ken jij msischien ook wel trouwens.
Excusesquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hasan trek je jas an.
En best persoonlijke vragen inderdaad.
Fellatioquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Naja, meer keus hebben homo's niet echt qua geslachtsgemeenschap lijkt me.
Genoeg hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Naja, meer keus hebben homo's niet echt qua geslachtsgemeenschap lijkt me.
Had het over penetratie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Genoeg hoor.
Veel doen niet eens aan die vorm van gemeenschap.
Het is geen feestje nee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
Het lijkt mij echt afschuwelijk, om homoseksueel te zijn binnen de moslim gemeenschap.
ben je homo?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is geen feestje nee.
Maar meeste matties van mij zijn niet moslim. En degene die dat wel zijn zijn chill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |