abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6520693
Naar aanleiding van het programma Netwerk. WTF, dit hadden ze vorig jaar al aangetoond en nu nog steeds niks aangedaan of in ieder geval niet genoeg.

Wat vinden jullie ervan, dat je geld niet veilig is. Over het Internet niet en ook niet op straat.

It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_6520734
ik doe me geldzaken niet via internet... maar kan me herinneren dat dit wel eerder was aangetoond ja. Dacht dat Bas van Hout in een of andere programma het liet zien
geit als ontbijt - [url]http://fotoboek.fok.nl/geit[/url]
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 14:16:22 #3
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_6520758
Ik ken(de) iemand die bij ING werkt en die doet de hele dag niets anders dan telebankierpakketten hacken. En dat lukt altijd, zei die. Kheb em al een tijdje niet gezien, dus kweet niet hoe dat tegenwoordig is, maar het zal niet veel beter zijn geworden.
pi_6520760
ach, als er iets gebeurt is het nog altijd de bank die voor de fouten/kosten opdraait, en niet de consument.
Dus ik denk dat wij (consumenten) ons hier niet zo zorgen over hoeven maken, het is meer een zaak/probleem van de bankensector.
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 14:30:07 #5
12221 Tijn