SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij zal hieronder wel doorgaan denk ik zo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:00 schreef Kiid het volgende:
Bohhh, is er weer iemand aan het ragen? Ben ik nog op tijd?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
GroenLinks (Partij van Maver)![]()
![]()
Daarom, IT'er worden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
GroenLinks (Partij van Maver)
8 uur lang beetje internetten en weer in de leasebak naar huis.![]()
Dat Ibarbo daadwerkelijk moeite doet om de bal te ontwijken is wel tof, maarja..keepers..quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Heerlijk hoe Ibarbo hier over de bal springt en de keeper gewoon op zijn plek blijft staan.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
gewoon mooi ingeschoten johquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Heerlijk hoe Ibarbo hier over de bal springt en de keeper gewoon op zijn plek blijft staan.![]()
weer geen kommenterriequote:Op maandag 20 oktober 2014 15:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten er zoals altijd weer dichtbij.... Helaas geen prijzen gewonnen, deze keer ging het om een falende keeper!![]()
![]()
Ik moet een professionele mic kopen, bij de standaard xbox headset komt mijn zwoele stem niet tot zijn recht.![]()
wát een briljant plan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
GroenLinks (Partij van Maver)![]()
![]()
Bohh echelon richt zijn pijlen nu op jouquote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo kut dat je posts van een uur geleden niet meer kan teruglezen hequote:Op maandag 20 oktober 2014 16:18 schreef Kiid het volgende:
Waarom ging DS nou weer ragen dan? Doritos niet meer op voorraad?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik hoopte op een kleine samenvattingquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo kut dat je posts van een uur geleden niet meer kan teruglezen he![]()
![]()
precies die N'Zonzi is echt een troublemakerquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
but first let me make a kutteam
[ afbeelding ]
Lallana kan natuurlijk ook.
Ook wel FC Probleemkind.![]()
xDquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
precies die N'Zonzi is echt een troublemakerhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wat dacht je van Sir. Balotelliquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
precies die N'Zonzi is echt een troublemaker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |