Okequote:Op maandag 20 oktober 2014 09:22 schreef Voorschrift het volgende:
Wie weet waren 't gevaarlijke zwerfhonden, lekker boeiend zo'n filmpje.
Liever een kogel door de pitbulls dan ze los hebben lopen in een woonwijk met kinders.
Dat waren ze volgens de politie ook.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:22 schreef Voorschrift het volgende:
Liever een kogel door de pitbulls dan ze los hebben lopen in een woonwijk met kinders.
Nou prima dan toch.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat waren ze volgens de politie ook.
Ja. Als een pitbull agressief en onhandelbaar is in een woonwijk, dan is dat een van de weinige oplossingen.quote:
Waarin blijven mensen toch altijd dit soort halvegare vergelijkingen maken? Ok, ik doe er ook één.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:22 schreef Voorschrift het volgende:
Je mag ze ook met je blote handen afmaken hoor, wat je wilt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarin blijven mensen toch altijd dit soort halvegare vergelijkingen maken? Ok, ik doe er ook één.
Liever 40 miljoen op mijn rekening dan helemaal geen geld op mijn rekening.
Kim Holland kreeg de laag van voren ?quote:
Dan zou het een kraterfilmpje zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kim Holland kreeg de laag van voren ?
quote:
Dit. De tering he. Dacht dat het om Nederland ging, dan kon ik me er nog iets bij voorstellen. Straks komen er elke dag berichten in het AD van willekeurige straathonden die op alle andere plekken ter wereld worden afgemaakt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:06 schreef Partypoeper het volgende:
Een agent in Texas schiet een hond dood.
Wereldnieuws hoor. Godverdomme zeg
Alleen maar als het pits zijn, dat is op de een of andere manier altijd wereldnieuws.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit. De tering he. Dacht dat het om Nederland ging, dan kon ik me er nog iets bij voorstellen. Straks komen er elke dag berichten in het AD van willekeurige straathonden die op alle andere plekken ter wereld worden afgemaakt.
Of het zijn gewoon altijd pitbulls..quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Alleen maar als het pits zijn, dat is op de een of andere manier altijd wereldnieuws.
Of ze nu "slachtoffer" zijn zoals hier of "dader" zijn, het moet de wereld over. Bijt een golden een kind in de VS, geen bericht hier, krast een pit perongelijk een deur, grote koppen hier in het nieuws dat een enge pit een deur te pakken heeft genomen.
Nope, niet eens een beetje.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Of het zijn gewoon altijd pitbulls..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |