SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
![]()
Binnenkort Football Manager 2015 bohhhh
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Met dat mannetje Odegaard ofzo iets
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:twitter:FootballManager twitterde op donderdag 11-09-2014 om 17:58:11@AdrnsyhAlif He won't be 16 by the time the game is released, therefore he won't appear in #FM15 reageer retweet
![]()
Hoezo mag/kan dat niet dan? Er zitten toch ook regens enzo in van <16?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]twitter:FootballManager twitterde op donderdag 11-09-2014 om 17:58:11@AdrnsyhAlif He won't be 16 by the time the game is released, therefore he won't appear in #FM15 reageer retweet
![]()
Bij fictieve personen kan het blijkbaar wel. Odegaard zit ook niet in Fifa dus er zal wel een juridische basis voor zijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo mag/kan dat niet dan? Er zitten toch ook regens enzo in van <16?![]()
Ach ja, 1 speler minder maakt het verschil ook nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bij fictieve personen kan het blijkbaar wel. Odegaard zit ook niet in Fifa dus er zal wel een juridische basis voor zijn![]()
![]()
Mastour zit met zijn 15 jaar nu ook in het spel bij Milan.. Daarnaast is Odegaard nu al international dus kan het me niet voorstellen dat hij er niet in zit.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Je hebt zeker zo'n update gebruikt waar ze handmatig zijn toegevoegd, ik heb nu ook een game met Odegaard er al inquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:26 schreef dion_v_k het volgende:
Mastour zit met zijn 15 jaar nu ook in het spel bij Milan.. Daarnaast is Odegaard nu al international dus kan het me niet voorstellen dat hij er niet in zit.![]()
![]()
waarom om 6 uur op dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:34 schreef Kamikazie het volgende:
Morgen om 6 uur op en nu niet kunnen slapen![]()
Dit jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:34 schreef Kamikazie het volgende:
Morgen om 6 uur op en nu niet kunnen slapen
Maar dan 07 00![]()
Door die 2-2 twijfel ik nog een beetje, maar aangezien alle andere doelpunten dit weekend eigen goals waren kan het best welquote:![]()
![]()
Nope, gewoon de standaard updates via steam.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je hebt zeker zo'n update gebruikt waar ze handmatig zijn toegevoegd, ik heb nu ook een game met Odegaard er al inFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Gewoon ff nachtje doorhalen johquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:34 schreef Kamikazie het volgende:
Morgen om 6 uur op en nu niet kunnen slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |