Dat is ook een leuk idee!quote:Op dinsdag 2 december 2014 07:22 schreef DonnaRush het volgende:
Whutt ik had dit topic per ongeluk ontvolgt denk ik![]()
Dag 51 & 52 vind ik echt heel gaaf. Ik ga misschien binnenkort een challenge beginnen om iedere dag iets creatiefs te doen. Niet 1 vast onderwerp.
Ja idd dan kun je gewoon per dag bekijken waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:22 schreef DonnaRush het volgende:
Ja, had er al eerder aan gedacht. 1 onderwerp vind ik 'snel' saai worden, maar iedere dag iets creatiefs is natuurlijk heel erg breed!
Niet bewust.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:28 schreef DonnaRush het volgende:
Hoe doe je dat kleurverloop in dat blauw en rood?
Haha nou hup, vandaag als dag 1 danquote:Op maandag 8 december 2014 10:09 schreef DonnaRush het volgende:
Ik had allang kunnen beginnen haha. Ben de hele week iedere dag creatief geweest.
Nooit meer een challenge kleuren of helemaal geen challenge meer?quote:
Ja dat elke dag moeten is soms toch wel lastig, vooral als je speciale dagen hebt of gewoon standaard een (paar) dag(en) in de week hebt waarop je amper tijd hebt.quote:Op maandag 8 december 2014 20:48 schreef Cygne het volgende:
Haha ik wou die boeken gewoon af hebben. Niet de boeken maar toch n beetje t elke dag moeten.
Ik weet het nog niet. Heb er nu 3 gedaan en zou niet weten wat ik moet gaan doen. En ik heb nu op de dinsdag en woensdag eigenlijk amper tijd. Afgelopen challenge heb ik daar wel een beetje mee gesmokkeld door soms op maandag al die voor dinsdag te maken en die van woensdag op donderdag eerst af te makenquote:Op maandag 8 december 2014 20:42 schreef DonnaRush het volgende:
Ga jij nog een challenge doen Sylvana?
Ja in het begin waren we wel met meerdere. Maar er zijn toch onderweg veel mensen afgehaakt jammer genoegquote:Op maandag 8 december 2014 21:27 schreef DonnaRush het volgende:
Ja zo is het ook en daarom twijfel ik ook. Dat 'moetje' he? Plus dat het niet zo'n druk topic is. Vond ik ook wel sneu voor Cygne. Dat maakt het ook lastiger
Ik heb ook wel echt twee kutmaanden gehad. Dat speelt ook wel mee.quote:Op maandag 8 december 2014 21:27 schreef DonnaRush het volgende:
Ja zo is het ook en daarom twijfel ik ook. Dat 'moetje' he? Plus dat het niet zo'n druk topic is. Vond ik ook wel sneu voor Cygne. Dat maakt het ook lastiger
ik doe mijn best!! misschien ben ik gisteren al begonnen, even kijken of ik het vandaag doorzetquote:Op maandag 8 december 2014 21:32 schreef DonnaRush het volgende:
Nee idd daar was wel een beetje op gehoopt!.
Kom op allen! Creatief zijn is zo breed
Ligt er denk ik een beetje aan waar je over wilt gaan schrijven? Denk dat het op zich wel kan.quote:Op zondag 28 december 2014 11:31 schreef _Arual_ het volgende:
Ik wil volgend jaar misschien ook een challenge doen. Het idee is dat ik iedere dag een blogbericht schrijf. Schrijven is voor mij misschien wel de belangrijkste vorm van creativiteit. Maar zou ik dan de linkjes daarnaartoe mogen posten in dit topic? Of wordt dat dan als spam beschouwd?
Op Pinterest kom ik verschillende challenge-lijsten tegen met 30 onderwerpen. Op basis van die lijsten wil ik een eigen lijst maken. Met onderwerpen als: guilty pleasures, Bucket list, favoriete liedjes, foto van je handschrift, favo keukengereedschap ...quote:Op zondag 28 december 2014 11:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ligt er denk ik een beetje aan waar je over wilt gaan schrijven? Denk dat het op zich wel kan.
Om het nog erger te maken: ik werk ook nog fulltime ...quote:Op zondag 4 januari 2015 17:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oeh elke dag bloggen, ik sla toch maar over
Je bent niet doorgezet gok ik?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik doe mijn best!! misschien ben ik gisteren al begonnen, even kijken of ik het vandaag doorzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |