SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Toch al 3 maanden geleden ja. Maar als jij een geintje maakt tegen iemand en die komt dan bijvoorbeeld met een reactie over je overleden vader dan ben jij toch ook niet blij? Ook al is dat recent?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik lach toch niet om mensen die dood zijn.. en het is toch alweer een tijdje geleden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
haha ds2 vieze hypocrietniet normaal
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
TR gemacht.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:10 schreef rolls-reus het volgende:
Ds2achterlijke kankerautist dat je bent
![]()
Ik moet wel eerlijk zeggen dat er constant gepoked wordt van beide kanten en zo'n uitspatting mij niks verbaasd.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Jezus... doe normaal manquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Net zoals jij bij die 2 vrienden die overleden zeker.what the fuck jij spoort niet helemaal of wel?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Autisme kun je ontgroeien toch? Beter ga je eens naar buiten en de wereld leren kennen ipv 20 uur per dag achter je computer zitten![]()
Kijk weer op het goede moment in het topic zo te zien
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
IF Piszcek lijkt me een uitstekende investering. Vanmorgen nog 100k en nu 115k, misschien niet het juiste moment om te kopen?
Zie hem wel stijgen naar >200k![]()
Je reactie is ook niet van iemand boven de 90 IQquote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik vind hem sowieso vrij prijzig eigenlijk. Vorig jaar was hij minder dan de helftquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:14 schreef Ajacied7 het volgende:
IF Piszcek lijkt me een uitstekende investering. Vanmorgen nog 100k en nu 115k, misschien niet het juiste moment om te kopen?
En toen had hij meer pace
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan was vanochtend het juiste moment om hem te kopen hequote:Op zondag 19 oktober 2014 17:14 schreef Ajacied7 het volgende:
Zie hem wel stijgen naar >200k![]()
Heb je de rest van de Bundesliga RB's gezien?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso vrij prijzig eigenlijk. Vorig jaar was hij minder dan de helft
En toen had hij meer pace![]()
Ik heb er ook 1 gemaakt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:17 schreef Kamikazie het volgende:
DS2 heeft weer een dieptepunt bereikt
Maar ik zeg wel niks en maak gewoon een TR.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Babbel je ook met de mods?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:17 schreef Kamikazie het volgende:
DS2 heeft weer een dieptepunt bereikt
Maar ik zeg wel niks en maak gewoon een TR.![]()
Ja, maar die issue had je vorig jaar ook. Toen had je Lahm dan nog wel, maar bijna iedereen ging vanwege de pace voor Pisvlek. Ik zou er voor 100k+ niet graag in investeren in ieder geval, maar misschien is dat wel een foute inschattingquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb je de rest van de Bundesliga RB's gezien?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerste TR die ik ooit op FOK! gemaakt heb.quote:
Dat wil wat zeggen. Alhoewel als ik mezelf had kunnen TR'en het er wss meer waren geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |