Ik heb geen last van mijn spieren, en ik neem regelmatig massages.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Er staat anders ook dat er gratis massage wordt aangeboden voor en na de meeste devilloops.
Om spierpijn en scheuren te voorkomen is dat beter voor je om even te laten doen.
Je hebt ook nergens gezegd dat je last hebt, maar het is natuurlijk wel altijd fijn om te voorkomen dat je scheuren krijgt. Dat is waar je wel bang voor bent toch?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb geen last van mijn spieren, en ik neem regelmatig massages.
Morgen laat ik ernaar kijken, maar ik vrees heel erg dat ik (naar mijn zin) te lang rust moet houden.
En ze worden helaas ook niet vergoed omdat ziektekostenverzekeringen niet zien hoeveel baat mensen hebben bij massages, het voorkomt zoveel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:05 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel scheuren in enkelbanden, niet de spieren.
Heb wat te flexibele banden en verzwik mijn enkels makkelijk. Massage voorkomt het niet, ik moet meer stabiliteitsoefeningen doen.
Massages zijn wel erg duur.![]()
Een van de redenen om te beginnen met hardlopen was dat het niet veel kost. Nu is dat zo ongeveer mijn grootste kostenpost.
Die gaan 1500km of anderhalf jaar mee. Ik zit op mijn derde paar en ga nu een extra paar aanschaffen ter afwisseling. En dan wil ik eigenlijk voor trailruns (in bossen, onverharde paden, hellingen) nog een apart paar hebben.quote:
Tips? Als in, ga iets doen dat je leuk vind... true. Maar dan moet ik wel eerst uitvinden wat ik leuk vindquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:02 schreef wyccie het volgende:
Wat beweging zou jou ook goed doen.
Hadden we nou niet laatst nog allerlei tips gegeven?
En welke sporten kun je allemaal op de bank doen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tips? Als in, ga iets doen dat je leuk vind... true. Maar dan moet ik wel eerst uitvinden wat ik leuk vind
Heb ik ergens gezegd dat je dat moet gaan doen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:08 schreef wyccie het volgende:
Nou, dan geef ik je de tip om toch maar te gaan bewegen, ook al vind je het niet leuk.
Ik heb een fucking 1/8 triathlon gedaan terwijl ik zwemmen en fietsen niet eens leuk vind, en toen ook nog hardlopen niet zo geweldig vond. Soms moet je je ergens overheen zetten.
Toen ik nog veel werkte kwam ik laat thuis en had geen zin om nog hardloopschoenen aan te trekken.
Als je je nou ergens voor inschrijft moet je wel gaan.
ehh... digitale sportenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En welke sporten kun je allemaal op de bank doen?
(niet bankdrukken voor de wijsneuzen)
Gelukkig ben jij niet gay en ik niet gay en hoeven we niet op elkaar te vallen...quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:12 schreef Robby87 het volgende:
Damn Dyon, met zo'n houding knap ik zelfs op je af. Laat staan de vrouwtjes.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:08 schreef wyccie het volgende:
Nou, dan geef ik je de tip om toch maar te gaan bewegen, ook al vind je het niet leuk.
Ik heb een fucking 1/8 triathlon gedaan terwijl ik zwemmen en fietsen niet eens leuk vind, en toen ook nog hardlopen niet zo geweldig vond. Soms moet je je ergens overheen zetten.
Toen ik nog veel werkte kwam ik laat thuis en had geen zin om nog hardloopschoenen aan te trekken.
Als je je nou ergens voor inschrijft moet je wel gaan.
Dyon, dit is mijn schop onder jouw kont.
Op een goede fiets wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:17 schreef wyccie het volgende:
Dat kan jij ook, Sands. Jij kunt toch heel hard fietsen?
Typo!quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:19 schreef wyccie het volgende:
Pff. Ik ben niet gek. Het was maar 20km fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |