Ik heb geen last van mijn spieren, en ik neem regelmatig massages.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Er staat anders ook dat er gratis massage wordt aangeboden voor en na de meeste devilloops.
Om spierpijn en scheuren te voorkomen is dat beter voor je om even te laten doen.
Je hebt ook nergens gezegd dat je last hebt, maar het is natuurlijk wel altijd fijn om te voorkomen dat je scheuren krijgt. Dat is waar je wel bang voor bent toch?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb geen last van mijn spieren, en ik neem regelmatig massages.
Morgen laat ik ernaar kijken, maar ik vrees heel erg dat ik (naar mijn zin) te lang rust moet houden.
En ze worden helaas ook niet vergoed omdat ziektekostenverzekeringen niet zien hoeveel baat mensen hebben bij massages, het voorkomt zoveel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:05 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel scheuren in enkelbanden, niet de spieren.
Heb wat te flexibele banden en verzwik mijn enkels makkelijk. Massage voorkomt het niet, ik moet meer stabiliteitsoefeningen doen.
Massages zijn wel erg duur.![]()
Een van de redenen om te beginnen met hardlopen was dat het niet veel kost. Nu is dat zo ongeveer mijn grootste kostenpost.
Die gaan 1500km of anderhalf jaar mee. Ik zit op mijn derde paar en ga nu een extra paar aanschaffen ter afwisseling. En dan wil ik eigenlijk voor trailruns (in bossen, onverharde paden, hellingen) nog een apart paar hebben.quote:
Tips? Als in, ga iets doen dat je leuk vind... true. Maar dan moet ik wel eerst uitvinden wat ik leuk vindquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:02 schreef wyccie het volgende:
Wat beweging zou jou ook goed doen.
Hadden we nou niet laatst nog allerlei tips gegeven?
En welke sporten kun je allemaal op de bank doen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tips? Als in, ga iets doen dat je leuk vind... true. Maar dan moet ik wel eerst uitvinden wat ik leuk vind
Heb ik ergens gezegd dat je dat moet gaan doen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:08 schreef wyccie het volgende:
Nou, dan geef ik je de tip om toch maar te gaan bewegen, ook al vind je het niet leuk.
Ik heb een fucking 1/8 triathlon gedaan terwijl ik zwemmen en fietsen niet eens leuk vind, en toen ook nog hardlopen niet zo geweldig vond. Soms moet je je ergens overheen zetten.
Toen ik nog veel werkte kwam ik laat thuis en had geen zin om nog hardloopschoenen aan te trekken.
Als je je nou ergens voor inschrijft moet je wel gaan.
ehh... digitale sportenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En welke sporten kun je allemaal op de bank doen?
(niet bankdrukken voor de wijsneuzen)
Gelukkig ben jij niet gay en ik niet gay en hoeven we niet op elkaar te vallen...quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:12 schreef Robby87 het volgende:
Damn Dyon, met zo'n houding knap ik zelfs op je af. Laat staan de vrouwtjes.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:08 schreef wyccie het volgende:
Nou, dan geef ik je de tip om toch maar te gaan bewegen, ook al vind je het niet leuk.
Ik heb een fucking 1/8 triathlon gedaan terwijl ik zwemmen en fietsen niet eens leuk vind, en toen ook nog hardlopen niet zo geweldig vond. Soms moet je je ergens overheen zetten.
Toen ik nog veel werkte kwam ik laat thuis en had geen zin om nog hardloopschoenen aan te trekken.
Als je je nou ergens voor inschrijft moet je wel gaan.
Dyon, dit is mijn schop onder jouw kont.
Op een goede fiets wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:17 schreef wyccie het volgende:
Dat kan jij ook, Sands. Jij kunt toch heel hard fietsen?
Typo!quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:19 schreef wyccie het volgende:
Pff. Ik ben niet gek. Het was maar 20km fietsen.
Ik heb ook alleen diploma Aquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:21 schreef wyccie het volgende:
Sterker nog, ik kan nauwelijks zwemmen. Met bloed, zweet en tranen diploma A gehaald. Vier jaar over gedaan.
Ik denk dat ik halverwege neerval.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:29 schreef wyccie het volgende:
Nou, dan nu alleen nog hardloopschoenen en zo'n zeembroekje erbij en je bent er klaar voor.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:21 schreef wyccie het volgende:
Sterker nog, ik kan nauwelijks zwemmen. Met bloed, zweet en tranen diploma A gehaald. Vier jaar over gedaan.
Echt waar! Ik zwem alleen de schoolslag. En in het zwembad kan ik een half baantje onder water, daarna ben ik buiten adem.quote:
Ik ben altijd gezakt op diploma B voor het 7 meter onder water zwemmen deel, ook alles van C meegedaan maar geen diploma meer dan A.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt waar! Ik zwem alleen de schoolslag. En in het zwembad kan ik een half baantje onder water, daarna ben ik buiten adem.
Bij de triathlon was ik als allerlaatste uit het water.
Voor het hardlopen? Ik heb geen fietskleding, behalve twee zeembroekjes (Aldi en De Mantel in Arnhem).quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:35 schreef Robby87 het volgende:
Waar koop jij je sportgear wyccie? Heb zelf nog een shirt met lange mouwen nodig en een windjack, maar dat spul is allemaal zo duur.
Zal eens bij Perry kijken binnenkort dan. Mantal ken ik wel van naam, is die outlet in Arnhem toch?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor het hardlopen? Ik heb geen fietskleding, behalve twee zeembroekjes (Aldi en De Mantel in Arnhem).
Mijn hardloopkleding koop ik overal en nergens: H&M, Perry, Run2Day, RunnersWorld, Aldi. Huismerk van Perry (INQ) is prima, niet te duur. Maar bij een goede aanbieding zijn de A-merken net zo goedkoop.
Hoe de neuk onthoud je al die onzin?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben altijd gezakt op diploma B voor het 7 meter onder water zwemmen deel, ook alles van C meegedaan maar geen diploma meer dan A.
Groot hoofd?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe de neuk onthoud je al die onzin?
Ik kan terug in de tijd reizen in mijn hoofd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe de neuk onthoud je al die onzin?
Bar weinig Dyon.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Groot hoofd?
(wil je zeggen dat je niks meer weet van toen?)
Dat vind ik dan zorgwekkender dan dat hij het wel kan onthouden/herinnerenquote:
Ik ben heel vaak onderwater verkracht door de zwemjuf. En alle kinderen aten toen frietjes op de duikplank.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vind ik dan zorgwekkender dan dat hij het wel kan onthouden/herinneren
vervelend voor jequote:Op maandag 20 oktober 2014 22:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben heel vaak onderwater verkracht door de zwemjuf. En alle kinderen aten toen frietjes op de duikplank.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:18 schreef Robby87 het volgende:
Maar toch knap wyccie, als vrouw zijnde en dat je zwemmen en fietsen niet tjill vindt
Net of jij het elke week doetquote:
Nee joh, ben niet gek. Maar dat 'als vrouw zijnde' vind ik nergens op slaan.quote:
Ga jij je dan eens vermaken. En zwemmen is ook goed voor je spieren en gewrichten.quote:
Hmja, is een hele andere inspanning dan hardlopen zeker? Andere spiergroepen en bewegingen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ga jij je dan eens vermaken. En zwemmen is ook goed voor je spieren en gewrichten.
Ik vind zwemmen echt ontzettend zwaar. De laatste keer (afgelopen weekend) heb ik 3 uur op de bank gelegen/geslapen om bij te komen.
WH heeft je lui gemaakt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Jaren geleden, toen ik nog atletisch was, kon ik 2,5 baan onder water zwemmen. Nu haal ik er nog net 2.
Haha, nee juist niet. Voel me altijd een luie papzak naast hem, hij sport elke dag.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee joh, ben niet gek. Maar dat 'als vrouw zijnde' vind ik nergens op slaan.
Je moet er maar de tijd voor hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, nee juist niet. Voel me altijd een luie papzak naast hem, hij sport elke dag.
Discipline bedoel je? Of zin, ook goed.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Je moet er maar de tijd voor hebben.
En ik krijg mijn ademhaling niet onder controle. Bij een beetje water in mijn mond stik ik al bijna.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja, is een hele andere inspanning dan hardlopen zeker? Andere spiergroepen en bewegingen?
Nee ook de tijd om elke dag te sporten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Discipline bedoel je? Of zin, ook goed.
Heb jij die tijd niet dan? Je kunt ook een keertje een aflevering van Pokemon overslaan, hè.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee ook de tijd om elke dag te sporten.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb jij die tijd niet dan? Je kunt ook een keertje een aflevering van Pokemon overslaan, hè.
Niet elke dag nee. Die komt maar 1 keer per week.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb jij die tijd niet dan? Je kunt ook een keertje een aflevering van Pokemon overslaan, hè.
Ik heb vorige week nog wat langere dagen gemaakt, een dag was ik bijv. om 23:30 thuis en dan heb ik geen zin meer om te sporten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:19 schreef wyccie het volgende:
Ik kan serieus elke dag sporten, maar ik ben er te lui voor.
Gewoon 's avonds na je werk?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee ook de tijd om elke dag te sporten.
Dat ademen is gewoon gewenning, vaak oefenenquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik krijg mijn ademhaling niet onder controle. Bij een beetje water in mijn mond stik ik al bijna.![]()
Ik dacht dat Waaghals juist de papzak was.
Nee, dan zou ik gaan slapen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog wat langere dagen gemaakt, een dag was ik bijv. om 23:30 thuis en dan heb ik geen zin meer om te sporten.
Ik heb niet zoveel slaap nodig gelukkig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik gaan slapen.![]()
Ik heb vroeger ook nog wel eens om elf uur 's avonds gerend, maar tegenwoordig moet ik vroeg op.
En arm waarschijnijk ook?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben zo blij dat ik een auto heb.... al heeft me die wel ontzettend lui gemaakt
Niet armer dan ik al was... Ik heb het geluk dat ik de 2 auto's die ik tot nu toe gehad heb min of meer gekregen hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |