Zo zijn ook veel dezelfde producten 'toevallig' bij zowel AH als Lidl in de aanbiedingquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:03 schreef Mord_Sith het volgende:
Sowieso valt het me op dat Aldi en Lidl elkaar nauwgezet volgen wat betreft prijsveranderingen.
Veel producten komen overeen qua prijs, als iets bij de 1 omhoog gaat, is het de volgende week bij de ander ook in prijs gestegen.
Klopt, maar wel met minder inhoud. Dat truukje deden ze een paar jaar geleden ook al. Nu nog 22 pads maar straks gewoon weer 20 of zelfs 18...quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:16 schreef Zelfscanner het volgende:
En bij de Hema blijven de pads gewoon 1 euro
En met als reden veranderende wetgeving met betrekking tot etiketering. De voedingswaarde declaratie moet anders, net als de ingredienten declaratie. Mooi moment om de rest van je verpakking ook aan te passen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:16 schreef Zelfscanner het volgende:
Het afgelopen jaar hebben opvallend veel fabrikanten hun verpakking verniewt...
Denk toch wel ruim de helft van de hele supermarkt.
En natuurlijk om 1 reden: prijsverhoging.![]()
![]()
Geen Grolsch meer kopen dusquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:22 schreef Gripper het volgende:
Wat denk je van het nieuwe Grolsch flesje? "Ons nieuwe flesje en we zijn er zooooo trots op!"
Van 33 cl naar 30 cl, maar de krat kost nog hetzelfde: das een prijsstijging van 10% !
Roodmerk van DE heb ik nog nooit op in de espressomachine. Ik heb heel wat soorten geprobeerd maar eigenlijk is Lavazza goud de lekkerste van de merken vind ik.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:47 schreef wiijntje het volgende:
Iemand hier bekend met de koffiebonen (voor de espressomachine) van Lidl of Aldi?
Normaal koop ik de bonen van DE (roodmerk) of die van Lavazza als ze in de aanbieding zijn maar ook ik vind het allemaal wel erg duur worden.
Ooit heb ik eens bonen van Lidl gekocht om te proberen maar dat was echt smerig - verandering in gekomen??
4.69 bij de Jumbo.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:03 schreef LTVDK het volgende:
Dolce Gusto blijft gewoon ¤4,99 per doosje![]()
Ik bestel online. Bij kleine winkeltjes die zelf branden. Bijvoorbeeld fascino. Maar we proberen regelmatig iets anders.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:47 schreef wiijntje het volgende:
Iemand hier bekend met de koffiebonen (voor de espressomachine) van Lidl of Aldi?
Normaal koop ik de bonen van DE (roodmerk) of die van Lavazza als ze in de aanbieding zijn maar ook ik vind het allemaal wel erg duur worden.
Ooit heb ik eens bonen van Lidl gekocht om te proberen maar dat was echt smerig - verandering in gekomen??
Ditquote:Op zaterdag 15 november 2014 10:31 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik bestel online. Bij kleine winkeltjes die zelf branden. Bijvoorbeeld fascino. Maar we proberen regelmatig iets anders.
Overigens is voedsel belachelijk goedkoop. Zonder eten gaan we dood, met ongezond eten ook.
Voor een iPhone van 800 euro staan we echter in de rij. Ik snap daar niets van. Een brood mag van mij best 3,50 kosten als het echt de tijd heeft gehad te rij,zen en zo is gemaakt dat het echt veel smaak geeft.
Duur is ook maar relatief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |